Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Sphinx

Motors TV én Sport1 heb ik in mijn satellietpakket sinds anderhalf jaar, dus dat zit wel snor. V8's waren vorig jaar niet allemaal live. Aantal kwamen alleen als highlights terug door de week. Adelaide, bathurst, Townsville, Sandown, Surfers paradise en de finale in Sydney waren wel live.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

En wat NASCAR betreft hebben we het (althans in Nederland) over de Nationwide Series, niet de hoofdklasse van de Sprint Cup.

Edwin90

Ik ben geen NASCAR fan, maar pik soms wel eens een race mee op MotorsTV. Maar is het niet zo dat de Nationwide series over het algemeen meer spektakel hebben dan de Sprint-cup?  :-X

Jehoentelaar

Nee, hooguit dat er in de NNS wat meer prutsers achterin rondrijden, maar verder is dat wel redelijk gelijk aan elkaar. Ze duren wel een stuk korter in NNS, en doordat dat minder satelliettijd kost kan MotorsTV die klasse wel betalen, en de Sprint Cup niet.

KVDracer

Dat gegeven heb ik blijkbaar gemist dat VIER gaat stoppen met de uitzending. Ik zal het voorlopig wel via een stream van sky volgen of via LaDeux. 16,95€ is wel veel om enkel de F1 te volgen.

Ik heb wel nog één vraagje. Wij hebben hier een smart TV waar ik de stream op kan bekijken, maar ik het beeld (waar je de uitzelding van Sky kunt opvolgen) niet uitvergroten op mijn heel scherm. Zoals ik op de Pc de youtube filmpjes wel kan uitvergroten over mijn volledige scherm. Kan iemand mij hiermee helpen,?

gloudiesaurus

Dank door de Twitter-hulp kan ik nu Sport1 HD kijken. Die actie verwerken kan bij KPN tot 1 week duren. Dankzij mijn vraag op Twitter is het nu meteen geactiveerd. Dat wordt genieten dit weekend  8)

Ben benieuwd naar het commentaar en het pakket wat Sport1 nu zal bieden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

Citaat van: KVDracer op 13 maart 2014 - 21:19:24
Dat gegeven heb ik blijkbaar gemist dat VIER gaat stoppen met de uitzending. Ik zal het voorlopig wel via een stream van sky volgen of via LaDeux. 16,95€ is wel veel om enkel de F1 te volgen.

Ik heb wel nog één vraagje. Wij hebben hier een smart TV waar ik de stream op kan bekijken, maar ik het beeld (waar je de uitzelding van Sky kunt opvolgen) niet uitvergroten op mijn heel scherm. Zoals ik op de Pc de youtube filmpjes wel kan uitvergroten over mijn volledige scherm. Kan iemand mij hiermee helpen,?

Stukje uit je krant knippen ter grote van het beeld en dat over je scherm hangen. ;)

Perton

Verbinding weggevallen met Mol ofzo? Heerlijk om die man niet te hoeven horen op deze vroege ochtend.

gloudiesaurus

Ik vond het juist een verademing om Olav te horen. Eindelijk iemand die het echt snapt. De verbinding was wel even weg, en Olav zat er ook een paar keer flink langs. Met een Toro Rosso die een probleem had maar vervolgens de 4e tijd reed  ;) Maar goed voor Olav zal het ook even wennen zijn...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Ik vond het ook prettig om hem weer te horen. Morgen kijken of hij overenthousiast wordt ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Vond het ook prima. Blij dat hij terug is.

Arthur

Wat wel opviel [niet storend overigens] is de reclame tussen de sessies. Was vorig jaar niet [meen ik]. Wat dat betreft lijken die reclames Mol te achtervolgen... "WTF": dacht ik toen Mol zei; we gaan er even tussenuit... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 15 maart 2014 - 11:26:05
Ik vond het juist een verademing om Olav te horen. Eindelijk iemand die het echt snapt. De verbinding was wel even weg, en Olav zat er ook een paar keer flink langs. Met een Toro Rosso die een probleem had maar vervolgens de 4e tijd reed  ;) Maar goed voor Olav zal het ook even wennen zijn...
precies, een goede (deskundige) commentator komt daar wel mee weg (bij de meesten dan), van Dam zou hier afgemaakt worden. Heb voor de kwalificatie nog ff stukje FP3 gekeken (beiden opgenomen) en wat een verschil zeg. Van Dam die verteld gewoon dezelfde dingen als gisteren en zoals altijd zonder enige beleving en geloofwaardigheid. Maar goed, toch sowieso geen Sport 1 meer voor mij na Maart. Vind RTL prima te doen in combinatie met BBC en trainingen worden ook uitgezonden op het duitse Sport 1 wat gratis is.

Sabai

#133
Ik vond het ook erg fijn om Olav te horen. Ik begin zelfs te twijfelen om een proefabonnement voor 3 maanden te nemen.

Arthur

Citaat van: Tuesday op 15 maart 2014 - 11:36:50
Citaat van: gloudiesaurus op 15 maart 2014 - 11:26:05
Ik vond het juist een verademing om Olav te horen. Eindelijk iemand die het echt snapt. De verbinding was wel even weg, en Olav zat er ook een paar keer flink langs. Met een Toro Rosso die een probleem had maar vervolgens de 4e tijd reed  ;) Maar goed voor Olav zal het ook even wennen zijn...
precies, een goede (deskundige) commentator komt daar wel mee weg (bij de meesten dan), van Dam zou hier afgemaakt worden. Heb voor de kwalificatie nog ff stukje FP3 gekeken (beiden opgenomen) en wat een verschil zeg. Van Dam die verteld gewoon dezelfde dingen als gisteren en zoals altijd zonder enige beleving en geloofwaardigheid. Maar goed, toch sowieso geen Sport 1 meer voor mij na Maart. Vind RTL prima te doen in combinatie met BBC en trainingen worden ook uitgezonden op het duitse Sport 1 wat gratis is.

In de 1e VT had Van Dam het ook weer de overwinning vorig jaar van Kimi met de slimme bandenstrategie.... Maar goed, veel van die VT's verwacht ik toch niet te kijken.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel