Round 17: Abu Dhabi Grand Prix, Yas Marina Circuit

Gestart door Maikel0230, 28 oktober 2013 - 11:52:12

« vorige - volgende »

De kampioen is bekend maar kan iemand anders hem nog verslaan dit seizoen?

Vettel
8 (53.3%)
Webber
3 (20%)
Alonso
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
0 (0%)
Grosjean
2 (13.3%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
2 (13.3%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Chilton
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

rafael25




NielsD

Ik snap het ook wel. Ik dacht dat ze het bij Lotus echt wel beter voor elkaar zouden hebben..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Mwah, dat die aan de kant moest voor Grosjean - wat ie overigens niet deed - was zo gek nog niet. Dien je als rijder ook gewoon naar te luisteren.

Voor wat betreft het geld: tja, lastig. In principe kan hij beter gewoon aan zijn verplichtingen blijven voldoen en dus gewoon dit weekend en de rest van de races rijden. Dan heb je de meeste kans op al je geld. Ik kreeg ook een tijdlang niet betaald van mijn werkgever en toen werd mij ook verteld vooral niet thuis te blijven.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 31 oktober 2013 - 21:00:30
Mwah, dat die aan de kant moest voor Grosjean - wat ie overigens niet deed - was zo gek nog niet. Dien je als rijder ook gewoon naar te luisteren.

Voor wat betreft het geld: tja, lastig. In principe kan hij beter gewoon aan zijn verplichtingen blijven voldoen en dus gewoon dit weekend en de rest van de races rijden. Dan heb je de meeste kans op al je geld. Ik kreeg ook een tijdlang niet betaald van mijn werkgever en toen werd mij ook verteld vooral niet thuis te blijven.


Maar als én de sfeer negatief veranderd én je moet nog steeds op je centen wachten. Bovendien was het probleem van Kimi een hele rare, met zijn remmerij. Grosjean had nergens last van, behouden dat zijn motor even begon te stotteren op een bepaald moment.


Ik vind het triest van Lotus dat bijna het hele team met scheve ogen naar Kimi kijkt, terwijl de top eigenlijk ervoor had moeten zorgen dat de centjes c.q. contracten worden nageleefd...

0634

Dat is heel simpel gezegd. Maar als er geen geld is, kan je niet betalen he.

Matthijs

Heel kinderachtig van Kimi dat hij problemen heeft met de boordradio van India. Kijk, je hoeft zonder teamorder je teamgenoot niet voorbij te wuiven op het rechte stuk, maar het was natuurlijk volslagen debiel dat hij zijn teamgenoot van de baan drukt terwijl hij totaal geen snelheid meer heeft.

rafael25


Enzo

#54
Veel defecten en lekke banden in VT2!! :o

Toch weer Vettel als snelste, onze onklopbare Duitser gaat het hem weer flikken als ie geen defecten krijgt. Grosjean lijkt goed voor best of the rest als de Lotus heel blijft. Opvallend hoe veel sneller hij is tov Kimi de afgelopen races.

rafael25


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 31 oktober 2013 - 22:48:03
Dat is heel simpel gezegd. Maar als er geen geld is, kan je niet betalen he.
Ja, dat is waar. Maar valt dat Kimi aan te rekenen? Nee toch?

0634

Citaat van: Franky R. op 01 november 2013 - 18:09:10
Citaat van: Jeroen op 31 oktober 2013 - 22:48:03
Dat is heel simpel gezegd. Maar als er geen geld is, kan je niet betalen he.
Ja, dat is waar. Maar valt dat Kimi aan te rekenen? Nee toch?
Nee, maar dat zeg ik toch ook nergens.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 01 november 2013 - 18:47:31
Citaat van: Franky R. op 01 november 2013 - 18:09:10
Citaat van: Jeroen op 31 oktober 2013 - 22:48:03
Dat is heel simpel gezegd. Maar als er geen geld is, kan je niet betalen he.
Ja, dat is waar. Maar valt dat Kimi aan te rekenen? Nee toch?
Nee, maar dat zeg ik toch ook nergens.


Nee, dat heb je niet gezegd...doch gaf ik wel aan dat Kimi door geldgebrek bij Lotus is vertrokken en men bij dat team Kimi nu 'vies' aankijkt. Dat laatste vind ik onterecht. Vandaar dat ik schreef dat Lotus haar zaakjes op orde had moeten hebben. :)

0634

Citaat van: Franky R. op 01 november 2013 - 19:24:52

Nee, dat heb je niet gezegd...doch gaf ik wel aan dat Kimi door geldgebrek bij Lotus is vertrokken en men bij dat team Kimi nu 'vies' aankijkt. Dat laatste vind ik onterecht. Vandaar dat ik schreef dat Lotus haar zaakjes op orde had moeten hebben. :)
Ik weet niet of Kimi daardoor vertrokken is, want ik kan met niet aan de indruk onttrekken dat hij anders Ferrari ook wel interessant had gevonden.

Het enige wat ik zeg is: je kan wel zeggen maak het geld over, maar dat is er nou eenmaal niet. Natuurlijk hebben ze dus hun zaakjes niet op orde, maar soms kan je niet voorzien dat je in de problemen komt. Ik weet de oorzaak van de problemen van Lotus niet precies. Maar ze zullen het zelf ook anders hebben willen zien.

Overigens gaf Lotus Kimi een geweldige kans om zijn loopbaan die op een compleet dood spoor zat op een geweldige manier te reanimeren. Het is niet allemaal slecht hoor, wat Lotus heeft gedaan. Ik denk dat ze Kimi meer goed hebben gedaan, dan kwaad.