Korea - Banaan van de race!

Gestart door Sabai, 06 oktober 2013 - 14:15:42

« vorige - volgende »

Banaan van de race!

Massa
4 (28.6%)
Di resta
4 (28.6%)
Sutil
1 (7.1%)
Man met de Jeep
3 (21.4%)
Perez
2 (14.3%)
Iemand anders. ..
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Wings

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 18:24:45
Klopt wel. Maar Massa is op zoek naar zijn laatste kans in F1 en het wordt al lastig om een goed stoeltje te bemachtigen. En dan doe je zoiets in bocht één (of twee, weet ik niet meer). Dan ben je niet alleen een banaan maar ook een oetlul.

Massa reed wel een fantastische eindfase waarin hij alert was en 4 man passeert binnen 2 ronden. Dan ben ik genegen om over mijn hart te strijken. Sutil vond ik wat dat aangaat stukken minder en eveneens amateuristisch er vanaf spinnen. En hij viel uit. En hij nam Webber mee. Di Resta nummer 2, Massa nummer 3.

Jozef

Wat deed Di Resta eigenlijk? Ben blijkbaar wat vergeten.

Matthijs

Citaat van: Jozef op 07 oktober 2013 - 02:04:21
Wat deed Di Resta eigenlijk? Ben blijkbaar wat vergeten.

Spinde 'gewoon' van de baan.

Perez ging na zijn lekke band nog een tijdje volgas en ging zelfs coureurs blokken. Dat was in mijn ogen ook banaanwaardig.

Wallie

Citaat van: Arthur op 06 oktober 2013 - 17:26:39
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 17:13:17
Massa. Domme rookiefout bij de start.

Toch maar Sutil;

1. Webber geelimineerd
2. DT wegens speeding in the pitlane

Puike race verder van Sutil ;D
Niets aan toe te voegen.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Maikel0230

Citaat van: M@rc op 06 oktober 2013 - 22:00:17
Perez die maar in de weg bleef rijden met zijn platte.

Ga ik in mee, je kunt proberen terug naar de pits te geraken maar om nog proberen te racen tegenover andere wagens is nog dommer dan dat wat Massa deed, Perez maakt dit seizoen in mijn ogen geen al te beste beurt en dan hoef ik nog niet eens rekening te houden met de snelheid van zijn wagen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

T.Nuvolari

Ik denk dat Perez een verhaal zoals Kovalainen wordt. Zijn contract uitdoen en bye bye. Absoluut geen meerwaarde voor dit McLaren, ze hadden misschien beter op die andere Sauber rijder gegokt.

Sabai

Citaat van: M@rc op 08 oktober 2013 - 08:54:33
Ik denk dat Perez een verhaal zoals Kovalainen wordt. Zijn contract uitdoen en bye bye. Absoluut geen meerwaarde voor dit McLaren, ze hadden misschien beter op die andere Sauber rijder gegokt.


Dat denk ik ook. Daarom kunnen ze hem beter nu al vervangen voor Hulkenberg imho. Volgend jaar word toch een overgangs jaar en dan kan hij vast aan het team wennen.

Kootje

Tsja .... met Perez verdwijnen ook de (nog niet betaalde) centen van Carlos Slim. ::)


Overigens vind ik persoonlijk dat Sergio ook 'n hoop leuke dingen heeft laten zien de afgelopen 2 jaar waardoor hij imo het best verdiend nog 'n jaartje bij McLaren te mogen proberen. Getuige de uitspraken van Whitmarsch nog niet zo lang geleden, denken ze er bij McLaren net zo over. Het lijkt slechts 'n kwestie van tijd dat de contractverlenging 'n feit is. Hulk zal toch echt z'n pijlen op Lotus moeten richten wil hij idd 'n stapje hogerop. Al weet ik niet of dat uiteindelijk ook echt 'n stapje hogerop zal zijn.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 08 oktober 2013 - 16:23:29
Tsja .... met Perez verdwijnen ook de (nog niet betaalde) centen van Carlos Slim. ::)


Overigens vind ik persoonlijk dat Sergio ook 'n hoop leuke dingen heeft laten zien de afgelopen 2 jaar waardoor hij imo het best verdiend nog 'n jaartje bij McLaren te mogen proberen. Getuige de uitspraken van Whitmarsch nog niet zo lang geleden, denken ze er bij McLaren net zo over. Het lijkt slechts 'n kwestie van tijd dat de contractverlenging 'n feit is. Hulk zal toch echt z'n pijlen op Lotus moeten richten wil hij idd 'n stapje hogerop. Al weet ik niet of dat uiteindelijk ook echt 'n stapje hogerop zal zijn.


Slim betaald nu al niet, waarom zou McLaren dan als een hondje achter die man aan rennen? En ik heb het niet eerder [bewust] meegemaakt dat McLaren zo drentelt met het verlengen van een rijderscontract.


Hier zit meer achter...

Maikel0230

Klopt als er geen vuiltje aan de lucht hangt was het al lang rond geweest, Button beweert dat het al rond is maar ook voor hem is nog niets officieel aangekondigd.

Als Hulkenberg in een slechte Sauber zich op een topdag naar P4 weet te vechten wat kan hij dan met een McLaren zoals we die dit jaar hebben gezien? Zou toch ook wel sneu zijn voor Lotus moesten ze nu na het kwijtraken van Räikkönen en de leegloop van personeel naar Ferrari ook nog de meest gewilde coureur van het najaar mislopen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

KVDracer

Citaat van: Kootje op 08 oktober 2013 - 16:23:29
Tsja .... met Perez verdwijnen ook de (nog niet betaalde) centen van Carlos Slim. ::)


Overigens vind ik persoonlijk dat Sergio ook 'n hoop leuke dingen heeft laten zien de afgelopen 2 jaar waardoor hij imo het best verdiend nog 'n jaartje bij McLaren te mogen proberen. Getuige de uitspraken van Whitmarsch nog niet zo lang geleden, denken ze er bij McLaren net zo over. Het lijkt slechts 'n kwestie van tijd dat de contractverlenging 'n feit is. Hulk zal toch echt z'n pijlen op Lotus moeten richten wil hij idd 'n stapje hogerop. Al weet ik niet of dat uiteindelijk ook echt 'n stapje hogerop zal zijn.

Perez heeft mooie dingen laten zien, zoalng hij voor Sauber reed en nog geen contract had met McLaren. Want sinds zijn cintract is het toch bergafwaarts gegaan.

0634

Button heeft verklaard dat het contract al getekend is, probleem was echter zoals gebruikelijk dat McLaren hem ook voor '15 wilde, maar hij wilde niet verder gaan dan één jaar. Als Button dat verklaard, lijkt mij dat er weinig reden is om daar aan te twijfelen.

McLaren wil pas bekend maken als de totale line-up bekend is. Button zal wel vastliggen dus. Alleen, het is wel opvallend dat we niks van Perez horen. Misschien is het niks, maar gek is het wel inderdaad.

Kootje

Citaat van: KVDracer op 08 oktober 2013 - 21:16:52
Perez heeft mooie dingen laten zien, zoalng hij voor Sauber reed en nog geen contract had met McLaren. Want sinds zijn cintract is het toch bergafwaarts gegaan.

Mwah .... puur qua resultaat valt het idd tegen, maar ja .... heel McLaren valt dan tegen. Ik heb hem echter wel meermaals mooie gevechten zien leveren met oa teamgenoot Button, die hij dan veelal in z'n voordeel beslechtte. Dat het dan gaat om P7, P10 of P12 doet voor mij niets af aan de prestatie an sich, simpelweg omdat de auto op dat moment niet tot beter in staat is.

0634

Vind ik ook hoor, Kootje. Zo slecht doet hij het niet. Hij blijft wel wat achter bij Button, maar die is ook wel een paar jaar verder he. Bovendien heel constant. Ik vind Perez het niet gek doen, wel moet hij in duels vaak iets langer nadenken.

Kootje

Dat wel ja, hij is soms nog iets te lomp en onbehouwen. Maar ja .... dat maakt het ook weer leuk om naar te kijken. Ik zie iig 100x liever 'n wildebras als Checo, dan dat ik naar 'n veelal kleurloze DiResta kijk.