Korea: man vd race

Gestart door 0634, 06 oktober 2013 - 09:54:42

« vorige - volgende »

Wie vond je top?

Vettel
1 (4.8%)
Kimi
0 (0%)
Gorsjean
0 (0%)
Hulk
20 (95.2%)
Lewis
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Button
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Perez
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

0634

Ik ga voor Hulkie. DIe Sauber was overigens ook precies goed op de juiste plekken. Toch knap gedaan.

Edwin90

Hulk! Prima race gereden, geholpen door die enorme tractie trouwens.  :)

Breaktest

Ik heb 'm nog niet gezien (direct op BBC), maar vanaf papier zeg ik: Raikkonen.

Gerard

Hulk! En een vermelding voor Kimi!

Sabai

Ik kies voor Hulkenberg.Sterk gereden vandaag.

Jozef

Voor mij ook Hulk ja. Verdedigde erg goed en secuur, ook toen Hamilton een keer echt langszij kwam. Was tegelijk slim, hij waarschuwde zijn ingenieur voor bandenslijtage aan het einde van de race, bij de meeste coureurs is het omgekeerd.

Vermelding voor Vettel waar alweer niets op aan te merken viel. Heeft zich de hele race ingehouden denk ik, i.v.m. de gummibanden.

Enzo

Hulkenberg! Wat een race voor hem. Die jongen verdiend een goede auto volgend jaar.

Eervolle vermelding voor Vettel, in a class of his own.

Franky R.

Helemaal Hulk...En toch wil Whitmarsh niet met hem praten omdat hij te zwaar zou zijn? Zeker als je ziet wat Perez allemaal deed... ::)

Arthur

Simpel vandaag, Hulkenberg en niemand anders :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

H-Ü-L-K-E-N-B-E-R-G

Erich Boullier hoeft niet langer te twijfelen, de hulk is en moet zijn man worden volgend jaar.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: Maikel0230 op 06 oktober 2013 - 11:44:48
H-Ü-L-K-E-N-B-E-R-G

Erich Boullier hoeft niet langer te twijfelen, de hulk is en moet zijn man worden volgend jaar.

De vraag is: moet Lotus wel het team zijn voor Hulk?

Want met de financiele zorgen en het leeglopende technische team, vraag ik mij af hoelang ze dit hoge niveau nog vol kunnen houden.

Sabai

Ik hoop voor hem dat hij naar Mc Laren kan gaan. Lijkt me beter dan Lotus.

0634

Citaat van: Sabai op 06 oktober 2013 - 11:48:45
Ik hoop voor hem dat hij naar Mc Laren kan gaan. Lijkt me beter dan Lotus.
Mij ook. Al vind ik Perez niet zo slecht als anderen. Maar misschien ben ik de enige en zie ik het verkeerd.

Maar over Hulk: hij reed vandaag natuurlijk gewoon top en op basis hiervan verdiend hij een kans. Moet dan wel snel gebeuren want voor je het weet is je momentum weg en verdwijn je in het grijze middenveld ondanks al je talent.

Jozef

Ja, als hij niet snel in een topauto stapt dan wordt hij een tweede Heidfeld. Door iedereen gerespecteerd (vandaar dat hij zo'n 10 jaar lang een stoeltje kon krijgen) maar nooit een échte kans gekregen om te shinen.

Ik verwacht niet erg veel van Lotus volgend jaar maar het zou toch een vooruitgang moeten zijn t.o.v. Sauber? Als ik Hülk was, zou ik er wel geen meerjarig contract tekenen, zodat hij makkelijk hogerop kan als die kans zich aandient (Perez' contract wordt wellicht na 2014 beëindigd, hij heeft een optie voor 2015 maar die wordt denk ik niet gelicht tenzij hij zich verbetert).

Arthur

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 11:51:29
Citaat van: Sabai op 06 oktober 2013 - 11:48:45
Ik hoop voor hem dat hij naar Mc Laren kan gaan. Lijkt me beter dan Lotus.
Mij ook. Al vind ik Perez niet zo slecht als anderen. Maar misschien ben ik de enige en zie ik het verkeerd.

Maar over Hulk: hij reed vandaag natuurlijk gewoon top en op basis hiervan verdiend hij een kans. Moet dan wel snel gebeuren want voor je het weet is je momentum weg en verdwijn je in het grijze middenveld ondanks al je talent.

Ik zeg Hulkenberg en Perez stuivertje wisselen ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel