F1 - schaalmodellen- topic

Gestart door gloudiesaurus, 23 september 2013 - 01:01:37

« vorige - volgende »

janke

Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Niet normaal wat het Max-model nu doet op Marktplaats.nl
Er wordt 300/ 400 euro voor gevraagd en geboden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Jeetje zeg, das toch niet normaal meer :D

Had er mss zelf een paar moeten kopen ;)

janke

Bij Delatour (BelgiĆ«) te bestellen voor 199 euro.  ;) Maar het blijft een klap geld voor een F1 model van Minichamps.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Heb hem gelukkig via Verstappen.nl besteld.
Mooi in 1/43 met certificaat. Dit certificaat staat op de naam en nummer en is getekend door Max Verstappen. Staat  mooi in de vitrine nu hier.

Minichamps heeft vandaag het 1/18 model dat was aangekondigd van Verstappen gecanceld. Geen idee waarom.

Goede nieuws is dat Minichamps de Ayrton Senna-licentie weer in handen heeft. Betekent dat er weer nieuwe 1/43 en 1/18 van Senna gaan uitkomen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

#245
Citaat van: gloudiesaurus op 20 augustus 2015 - 23:19:10


Minichamps heeft vandaag het 1/18 model dat was aangekondigd van Verstappen gecanceld. Geen idee waarom.


Heb even rond gevraagd. Curbstone en GPWorld verwachten het model eind 2015 begin 2016. Ze sturen mij een mail wat Minichamps nu precies gaat doen. Ze hadden nog niets van een cancelling gehoord. Spark komt ook met wat modellen F1 2015 in 1/18. Maar welke auto's is nog niet bekend. Iig mijn zoon is met het eventueel cancellen van Minichamps niet zo blij mee. Heeft bij Curbstone een voorinschrijving gedaan. Hier twee modellen die ik in Brugge hebt gekocht. Was er 5 dagen (schitterende stad). Een Lola T222, Can-am race Laguna Seca 1971 en een Matra MS660, 1000km Buenos Aires 1971. Uitvoering Beltoise/Cevert.







Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Waar in Brugge heb je deze gevonden? Moet ik even onthouden mocht ik weer een keer die kant op gaan.

janke

Citaat van: Jehoentelaar op 21 augustus 2015 - 19:19:38
Waar in Brugge heb je deze gevonden? Moet ik even onthouden mocht ik weer een keer die kant op gaan.

Bij een snuisterijenwinkeltje (je zou scoren met scabble) bij de Eiermarkt. Had een stuk of 40tig modellen staan van Spark/Minichamps en andere pluimage. Deze beiden voor 60 euro meegenomen, en ja werkelijk nieuw. Op Ebay vragen ze alleen al voor de Matra meer dan 80 tot 110 euro. Zijn er niet zoveel van. Was dus een mazzeltje. Maar een mooie aanvulling op mijn sportscars verzameling, ook de Lola. Ben er echt blij mee.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

#248
Inmiddels is ook de bolide van Gijs van Lennep van Spark in 1/43 uit.
Heb hem deze week toegevoegd aan de verzameling.






Bij het model zat een Marlboro-decal als helmsticker. Heb die ook op het model aangebracht.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Dat is een hele mooie uitvoering. Prima aanvulling van je verzameling. Jan Lammers is ook al te koop, wat ik zie op Ebay??
Some things are too important to be left in the past.

janke

#250
Gisteren gekocht. AutoArt signature series 1:18.
De schitterende Alfa 33TT12/AutoDelta.
In 1975 won hij bijna alle races voor het world sportscar championship.
Deze is de winnaar van de 1000km op Monza 1975.
Laffite/Merzario.
Team Willy Kauhsen.
Met de flat 12cil. ontworpen door Carlo Chiti.
Model heeft honderden onderdelen en is handgebouwd.
Geen koopje maar ben er superblij mee.
Weer een winnaar in mijn collectie.
Komt nog binnen een Schnitzer-BMW M3/E30.
DTM winnaar Roberto Ravaglia 1989.















Some things are too important to be left in the past.

janke

Hier dan wat foto's van mijn laatste aanwinst. Minichamps 1/18.
Winnaar DTM 1989. Roberto Ravaglia.
Schnitzer-BMW/M3-E30.









Dit weekend ga ik naar een beurs. Misschien dat ik dan eindelijk eens een F1 model koop.
Zag deze op internet. En ik blijf het een vd mooiste liveries vinden. Spark 1/18.

Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Gaaf hoor! Naar welke beurs ga je?

Mijn laatste aanwinst:


Vettel 2013 1/43 Minichamps. Heb ik de wereldkampioenen collectie weer compleet.

Heb inmiddels ook het Lammers ATS model en de Van Lennep Ensign in de vitrine staan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 16 september 2015 - 16:26:04
Gaaf hoor! Naar welke beurs ga je?

Mijn laatste aanwinst:


Vettel 2013 1/43 Minichamps. Heb ik de wereldkampioenen collectie weer compleet.

Heb inmiddels ook het Lammers ATS model en de Van Lennep Ensign in de vitrine staan.

Mooi decalwerk van Minichamps. Dit weekend is in Sevenum een (ruil)beurs. Niet zo groot als de NAMAC maar er is altijd wel wat te vinden voor verzamelaars.
Some things are too important to be left in the past.

Van Wijk

Heb nog wat Jos Verstappen 1-64 benetton's ( nieuw in doosjes ).
Iemand interesse ?