Singapore: man van de race

Gestart door 0634, 22 september 2013 - 16:09:52

« vorige - volgende »

Wie was de beste?

Vettel
7 (46.7%)
Alonso
3 (20%)
Raikkonen
5 (33.3%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Perez
0 (0%)
Hulk
0 (0%)
Sutil
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12


0634

Ik ga voor Vettel. Buitenaards sterk gereden. Wat een snelheid heeft die man.

rafael25


Wings

Alonso. Ferrari was niet de snelste over een ronde, Alonso wel briljant.

Jehoentelaar

Räikkönen vanaf P13 naar P3 en hier en daar wat strijd. Ook kudo's voor Alonso voor zijn buitengewone start. Van der Garde ook wel leuk gereden.

Maikel0230

Hoewel ik echt geneigd was om Alonso te stemmen kan ik eigenlijk niet om Vettel heen. Hij sleurde zijn Bull uit een ongustige safetycar fase en finishte nog 30+ sconden voor Alonso op zijn sokken

Als jullie me nu even willen excuseren ik ga in een hoekje liggen huilen :'(

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

janke

Als je het hele veld degradeert met zulke ronden-tijden en dat constant doet. Ik ga voor Vettel. Daar vlak achter Raikkonen en Alonso.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.


Fabian

Ik kies voor iemand anders. Kies voor mezelf. Ben trots op mezelf dat ik de hele race heb weten te aanschouwen

Franky R.

Citaat van: Fabian op 22 september 2013 - 17:29:21
Ik kies voor iemand anders. Kies voor mezelf. Ben trots op mezelf dat ik de hele race heb weten te aanschouwen
;D ;D ;D

Enzo


Arthur

Je zou zeggen Vettel maar ik kies lekker voor Raikkonen, van 13 naar 3. En van Vettel verwacht je niet anders. Dus terecht Raikkonen op 1 :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fietser

Alonso levert zoals altijd optimaal. Briljant gewoon. Maar natuurlijk is Vettel de man van de race. Wat een verschil met teamgenoot Webber.

Gerard

Ik ga voor Kimi (en Alonso)
Met een beknelde zeuw toch zo'n race rijden... petje af!

NielsD

Citaat van: Gerard op 23 september 2013 - 10:46:40
Met een beknelde zeuw toch zo'n race rijden... petje af!

Ik heb het zelf gelukkig nog nooit gehad *klopt af*, maar ik vraag me af hoeveel je als coureur daarvan voelt door alle adrenaline onder zo'n race? Pijn kun je ook even ''vergeten''.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna