Provisionele Kalender 2014, Viva Mexico!

Gestart door Maikel0230, 05 september 2013 - 17:06:31

« vorige - volgende »

Maikel0230

Inderdaad er wordt verwacht dat mexico, new yersey nog afvallen terwijl korea al gescrapt is.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

How the 2014 calendar could look:

March 16      Australia
March 30      Malaysia
April 6       Bahrain
April 20      China
May 11        Spain
May 25        Monaco
June 8        Canada
June 22       Austria
July 6        Great Britain
July 20       Germany (Hockenheim)
July 27       Hungary
August 24     Belgium
September 7   Italy
September 21  Singapore
October 5     Japan
October 12    Russia
October 26    USA
November 2    Brazil
November 16   Abu Dhabi


Maar dat wordt pas in december definitief. Kunnen nog wat dingen aan veranderen, omdat teams Australiƫ/Maleisiƫ back to back willen.

Maikel0230

Citaat van: Maikel0230 op 30 november 2013 - 12:16:08
Inderdaad er wordt verwacht dat mexico, new yersey nog afvallen terwijl korea al gescrapt is.

Correctie op dit moment is nog geen enkele van deze races officieel geschrapt maar naar alle waarschijnlijkheid zal dit wel gebeuren (mijn fout!), waardoor de kalender van Perton hierboven waarschijnlijk het eindresultaat zal worden.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Als ze nou die laatste race er afhalen en eindigen met Interlagos, dan zou het een stuk beter zijn.

Perton

Ze willen een after season test en het is wat logischer om dat in abu dhabi te doen, afstandstechnish en zeker qua weer. Vandaar abu dhabi als laatste. Om kosten te besparen. Ik vind dat erg jammer. Als pirelli zo graag daar een test wil laat ze dan ook maar wat financieren.

Kootje

Laten we dan maar hopen dat het WK in Braziliƫ beslist wordt zodat we met 'n gerust hart Abu Dhabi over kunnen slaan. ;D

Perton

Ach aan de andere kant, een finale in Abu Dhabi is best leuk als Ferrari een tactische beslissing moet nemen...

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 30 november 2013 - 19:36:31
Als ze nou die laatste race er afhalen en eindigen met Interlagos, dan zou het een stuk beter zijn.


Wat heb je toch tegen Abu Dhabi  ;)
Ik vind het juist een supertoevoeging aan de kalender.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ik heb niets tegen Abu Dhabi. Lekker weer daar.

Alleen het circuit dat daar ligt is een schijtbaan.

robbert

Citaat van: Perton op 30 november 2013 - 20:19:50
Ach aan de andere kant, een finale in Abu Dhabi is best leuk als Ferrari een tactische beslissing moet nemen...

ja inderdaad, daar zijn ze goed in. Benieuwd hoe ze volgend seizoen het kampioenschap zullen verknoeien. ahja, das al bekend. De piloten zullen ditmaal doen

Jehoentelaar

Robbert, je weet nu wel dat als Ferrari wel de titel(s) pakt, ik je dat nadien elke dag tegen je ga vertellen. ;)

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 30 november 2013 - 21:16:09
Robbert, je weet nu wel dat als Ferrari wel de titel(s) pakt, ik je dat nadien elke dag tegen je ga vertellen. ;)

jij mag dat doen van mij, maar het tegenovergestelde, zal ik dan ook elke dag vertellen tegen je ;)

T.Nuvolari

Citaat van: Jehoentelaar op 30 november 2013 - 21:16:09
Robbert, je weet nu wel dat als Ferrari wel de titel(s) pakt, ik je dat nadien elke dag tegen je ga vertellen. ;)
Als ik me niet vergis is Robbert zelfs fan van Ferrari.

robbert

Citaat van: M@rc op 01 december 2013 - 10:35:29
Citaat van: Jehoentelaar op 30 november 2013 - 21:16:09
Robbert, je weet nu wel dat als Ferrari wel de titel(s) pakt, ik je dat nadien elke dag tegen je ga vertellen. ;)
Als ik me niet vergis is Robbert zelfs fan van Ferrari.
en van vettel :D

Jozef

Citaat van: robbert op 30 november 2013 - 23:14:58
Citaat van: Jehoentelaar op 30 november 2013 - 21:16:09
Robbert, je weet nu wel dat als Ferrari wel de titel(s) pakt, ik je dat nadien elke dag tegen je ga vertellen. ;)

jij mag dat doen van mij, maar het tegenovergestelde, zal ik dan ook elke dag vertellen tegen je ;)

Dat doe je nu ook al, dus er verandert niks. ^^