Spa: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 25 augustus 2013 - 15:28:18

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
2 (10%)
7
7 (35%)
6
8 (40%)
5
1 (5%)
4
1 (5%)
3
1 (5%)

Totaal aantal stemmen: 16

0634

Zelf vond ik het niet verheffend. Een zesje.

Kootje

8

heb mooiere races gezien op Spa
meeste actie kwam van DRS, dat werkt toch nadelig qua beoordeling
jammer ook dat Seb het zo makkelijk had
ook dat zorgt voor 'n minder hoge waardering van mijn kant
had graag 'n gevecht gezien om P1
maar toch ..... al met al best 'n aangename race

Gerard

Zes(je).. geen geweldige race, meer dat we na 4wkn EINDELIJK Weer een race hebben..

Franky R.

Ook een zesje...Dit keer ga ik niet mee met Gerard... ;D
Nee, zoals Vettel verdween bij de start nadat hij Hamilton eenmaal voorbij was.

0634

Uh, met een zesje ga je wel mee met Gerard, hoor ;).

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 25 augustus 2013 - 16:18:55
Uh, met een zesje ga je wel mee met Gerard, hoor ;) .
Ah, ik dacht dat Gerard een hoger cijfer had gegeven...Nou, okee...Geef mij je hand maar weer, Gerard! Dan gaan we samen huppelen... ;D





;) ;) ;)

Arthur

Zonder [Spa]water geen spactacel  ;D  Een zesje dus
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Hele matige race voor Spa Francorchamps begrippen, een 6'je.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Citaat van: Kootje op 25 augustus 2013 - 15:38:36
8

heb mooiere races gezien op Spa
meeste actie kwam van DRS, dat werkt toch nadelig qua beoordeling
jammer ook dat Seb het zo makkelijk had
ook dat zorgt voor 'n minder hoge waardering van mijn kant
had graag 'n gevecht gezien om P1
maar toch ..... al met al best 'n aangename race

Hmm, wil je dit iets meer uitleggen? Je noemt allemaal negatieve dingen maar geeft toch een hoog cijfer.

Ik heb zelf een 7 gegeven. Het was niets speciaals, maar er was af en toe wel wat leuks te zien.

0634

Overigens moet ik zeggen dat auto's die razen door Eau Rouge, LaSource of Radillion altijd leuker zijn om te zien dan wanneer ze over Abu Dhabi of Singapore rijden. Waarom dat is, weet ik niet, maar dat vind ik dus echt. Suzuka heeft het ook, net als Monza of het oude Hockenheim.

Kootje

Ten eerste was het eigenlijk 'n 7,5 á 8-, maar die optie was er niet. Dan kun je het naar boven of beneden afronden, ik koos voor boven omdat nu eenmaal normaal is bij die cijfers. Bij 7+ á 7,5 had ik voor 'n 7 gegaan.

Ten tweede omdat ik zonder die negatieve dingen 'n nog hoger cijfer had gegeven, namelijk minimaal 'n 9. Zoals ik al afsloot vond ik de race ondanks alles toch best aangenaam. Heb ook best wat actie gezien zonder DRS (oa van Kimi, Alonso & Webber), 'n mooie klapper van MalleNado en 'n toprace van Giedo. Streep dat weer weg tegen het negatieve en de race verdiende imo dan echt wel meer dan 'n magere 7, dus 'n 8. Want ja .... dat negatieve was er nu eenmaal ook.

0634

Jaaaa, Maldonado was weer Maldonado hoor. Wat een waus soms die gozer.

Die krijgt dan overigens een S&G, Grosjean kreeg vorig jaar een wedstrijd aan de broek...

robbert

ja, doordat men de banden minder rap doet slijten, is zelfs spa een saaie race geworden

Jozef

Citaat van: Jeroen op 25 augustus 2013 - 18:03:37Jaaaa, Maldonado was weer Maldonado hoor. Wat een waus soms die gozer.

Die krijgt dan overigens een S&G, Grosjean kreeg vorig jaar een wedstrijd aan de broek...

Maldonado had nog als excuus dat hij eigenlijk richting pits moest, maar niet kon omdat hij aan de binnenkant werd ingehaald door Guti. Een terechte straf, want hij moet gewoon uit zijn doppen kijken en niet twee FI's erafrossen, maar wel een verzachtende omstandigheid want hij had een reden om daar naar rechts te willen.

Grosjean daarentegen was gewoon een stomme idioot die zonder reden dit deed:

Jehoentelaar

Zes voor de moeite. Had meer plezier met chatten op whatsapp dan met de race. En dat gebeurt zelden.

Citaat van: robbert op 25 augustus 2013 - 22:05:43
ja, doordat men de banden minder rap doet slijten, is zelfs spa een saaie race geworden
Het. Is. Nooit. Goed. Met. Die. Banden. ???