Duitsland: Man van de Race

Gestart door 0634, 07 juli 2013 - 19:15:28

« vorige - volgende »

Wie o wie o wie o wie?

Sebas
11 (64.7%)
Kimi
3 (17.6%)
Romain
3 (17.6%)
Fernando
0 (0%)
Lewis
0 (0%)
Jenson
0 (0%)
Mark
0 (0%)
Sergio
0 (0%)
Nico (1)
0 (0%)
Nico (2)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

0634

Ik ga voor Vettel. In een race zonder opvallende uitblinkers, was de enige nog in leven zijnde coureur (buiten Michael Schumacher) met meer zeges dan levensjaren, soeverein. Geweldige start, goed middendeel waarin hij weinig tijd verloor achter Lewis en Button en koel onder druk van de Lotussen.

De man is hard onderweg naar nummer 4, en niemand kan hem stoppen. Volkomen terecht ook, op deze man staat geen maat meer.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 07 juli 2013 - 19:15:28
Ik ga voor Vettel. In een race zonder opvallende uitblinkers, was de enige nog in leven zijnde coureur (buiten Michael Schumacher) met meer zeges dan levensjaren, soeverein. Geweldige start, goed middendeel waarin hij weinig tijd verloor achter Lewis en Button en koel onder druk van de Lotussen.

De man is hard onderweg naar nummer 4, en niemand kan hem stoppen. Volkomen terecht ook, op deze man staat geen maat meer.

Niks aan toe te voegen.
Eens!!

Super Seb

Grosjean, Kimi en Webber een absolute vermelding waard. Toch Vettel. Sluit me aan bij bovenstaande heren.....
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Gerard

Idem als Jeroen...eervolle vermelding voor Romain en Fernando

Maikel0230

Vettel wie anders verdient de laurieren kroon. Geweldig gereden van start tot finish maar zoals hij zelf zei: "They gave me a run for my money"

Gefeliciteerd super seb, je man doet het weer.

Getekend een Alonso bewonderaar (niet fan)



#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Sebas, zoals bovenstaanden vermelden.

Button reed trouwens ook een hele solide race. Geen heldendaden ofzo, maar erg constant en dat werd (voor Mclaren begrippen dit jaar, helaas) goed beloond!

Arthur

#6
Ik ga toch echt voor Raikkonen hoor!!! En ik geloof ook niet dat Vettel [als hij een vinger in de pap heeft] toe zal staan dat Raikkonen naar RBR komt want dan is Raikkonen daar echt de te kloppen man... [believe me!!!]

*edit* Sorry, deed verander ipv quote. Bericht voor zover hersteld, excuses!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Grosjean...Goed hersteld. Alleen wel jammer dat hij niet kon doorpakken.

T.Nuvolari

Vettel omdat hij gewonnen heeft. Kimi, Romain of zelfs Webber, toch mooi in de punten na...,  hadden ook gekunt.

Fabian


Kootje

#10
In mijn optiek stak niemand er bovenuit, maar bij gebrek aan die optie ..... dan de winnaar maar.  ::)

0634

Citaat van: Arthur op 08 juli 2013 - 00:30:10
Ik ga toch echt voor Raikkonen hoor!!! En ik geloof ook niet dat Vettel [als hij een vinger in de pap heeft] toe zal staan dat Raikkonen naar RBR komt want dan is Raikkonen daar echt de te kloppen man... [believe me!!!]
Echt niet hoor. Bij lange na niet. Vettel is een klasse apart.

Super Seb

Citaat van: Arthur op 08 juli 2013 - 00:30:10
Ik ga toch echt voor Raikkonen hoor!!! En ik geloof ook niet dat Vettel [als hij een vinger in de pap heeft] toe zal staan dat Raikkonen naar RBR komt want dan is Raikkonen daar echt de te kloppen man... [believe me!!!]

*edit* Sorry, deed verander ipv quote. Bericht voor zover hersteld, excuses!

Ik denk dat je daar best nog weleens naast kan zitten. Mocht Vettel dit jaar ook de titel pakken is het zijn 4e op rij, een geweldige prestatie. Ondanks dat word er nog steeds geroepen dat het enkel komt door Newey etc. De komst van Kimi (toch beschouwd als een van de besten) zou betekenen dat hij komend seizoen met dat hij die discussie voor eens en voor altijd het zwijgen toe kan doen. Of hij daadwerkelijk kampioen kan worden zal moeten blijken. Daarnaast is de verstandhouding en wederzijds respect stukken beter tussen die 2 dan de afgelopen jaren met Webber. Red Bull zou er zelf ook garen bij spinnen aangezien het "a clash of the titans" kan uitbuiten. Het zou absoluut het meest epische team zijn sinds Prost/Senna.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Enzo

Citaat van: Super Seb op 08 juli 2013 - 08:23:38
Citaat van: Arthur op 08 juli 2013 - 00:30:10
Ik ga toch echt voor Raikkonen hoor!!! En ik geloof ook niet dat Vettel [als hij een vinger in de pap heeft] toe zal staan dat Raikkonen naar RBR komt want dan is Raikkonen daar echt de te kloppen man... [believe me!!!]

*edit* Sorry, deed verander ipv quote. Bericht voor zover hersteld, excuses!

Ik denk dat je daar best nog weleens naast kan zitten. Mocht Vettel dit jaar ook de titel pakken is het zijn 4e op rij, een geweldige prestatie. Ondanks dat word er nog steeds geroepen dat het enkel komt door Newey etc. De komst van Kimi (toch beschouwd als een van de besten) zou betekenen dat hij komend seizoen met dat hij die discussie voor eens en voor altijd het zwijgen toe kan doen. Of hij daadwerkelijk kampioen kan worden zal moeten blijken. Daarnaast is de verstandhouding en wederzijds respect stukken beter tussen die 2 dan de afgelopen jaren met Webber. Red Bull zou er zelf ook garen bij spinnen aangezien het "a clash of the titans" kan uitbuiten. Het zou absoluut het meest epische team zijn sinds Prost/Senna.

Nah, Alonso en Hamilton was ook vermakelijk en vergelijkbaar met Vettel Raikkonen

Super Seb

Vermakelijk zeker. Dit lijkt me echter toch de overtreffende trap. Onbetwist de beste wagen, waarschijnlijk de regerend wereldkampioen en runner-up. Al liggen de verhoudingen misschien heel anders in 2014. Aan de andere kant, Newey kun je om een boodschap sturen...
"Keep calm and ignore Multi-21....."