Duitsland: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 07 juli 2013 - 18:51:29

« vorige - volgende »

Wat vonden jullie ervan?

10
1 (7.7%)
9
0 (0%)
8
3 (23.1%)
7
9 (69.2%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10


0634

8. Zat toch wel veel in, spanning om de kop. Dramatiek met Webbertje. Al met al best amusant vermaak voor de misschien wel laatste race op de Nurbugring.

Super Seb

Ook een 8. Mooie gevechten, spannend slot en wat unieke beelden door de incidenten (die klinkt fouter dan ik het bedoel).
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Gerard

#3
Vanavond de samenvatting bij de beeb gezien (doordat ik vanmiddag lekker in het water lag)
Daardoor heb ik denk ik toch wel e.e.a. gemist... :-[

Leuke race maar ik geef een 7.. volgende race toch maar weer live kijken

Franky R.

Een zeven...Een goede race, maar het einde was toch wel een anti-climax

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

T.Nuvolari

7tje niet meer. Spanning ontbrak mij een beetje, toch geen al te slecht race.

Fabian

7. Leuke race met veel gevechten en drama.

Kootje

7

Zat wel wat spanning in en er waren wat leuke gevechten, maar ik heb betere races gezien. Véél betere zelfs, dus  .....

0634

Citaat van: Franky R. op 08 juli 2013 - 00:30:20
Een zeven...Een goede race, maar het einde was toch wel een anti-climax
\
Hoe bedoel je? De spanning om de leiding in de wedstrijd vond je een anti-climax? Het einde was toch juist leuk? MEestal weet je al lang wie er wint.

T.Nuvolari

Spanning om de leiding vind ik nogal sterk uitgedrukt. Moest er nu echt een gevecht om leiding zijn geweest, dan wel. Ik heb echter geen echte duels om de koppositie gezien, of die hadden plaats in die 10 minuten dat ik mijn ogen niet kon openhouden. Dat laatste had echter niets met de race te maken.

Sabai

Ik heb alleen de samenvatting op de bbc gezien en vond het een leuke race waarin ze voluit konden pushen voor mijn gevoel.  Een 8

Franky R.

Citaat van: M@rc op 08 juli 2013 - 09:24:22
Spanning om de leiding vind ik nogal sterk uitgedrukt. Moest er nu echt een gevecht om leiding zijn geweest, dan wel. Ik heb echter geen echte duels om de koppositie gezien, of die hadden plaats in die 10 minuten dat ik mijn ogen niet kon openhouden. Dat laatste had echter niets met de race te maken.
Dat bedoel ik dus....Als Kimi nou eens een poging had kunnen wagen, ja...dan was het een gevecht op de leiding geweest. Nu niet...vandaag de anti-climax gevoel bij mij...Gebeurd wel vaker in de F1. Iets te vaak naar mijn mening.