Round 9: Formula 1 Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Super Seb, 03 juli 2013 - 23:10:27

« vorige - volgende »

Wie pakt "der Siege" op deze historische baan?

Alonso
Vettel
Rosberg
Webber
Hamilton
Massa
Kimi
Grosjean
Anders, nl......

Kootje

Hopelijk luid het ook dit jaar de ommekeer in. Vorig jaar ging het goed, met de overwinning als hoogtepunt, waarna het na de brand ineens bergafwaartrs ging. Dit jaar gaat het zwaar kut, pardon my French, dus hopelijk gaat het vanaf nu dan beter. ;)

0634


Super Seb

Om ze nu al af te branden gaat me wat te ver.......
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634


Super Seb

Waar rook is, is vuur zullen we maar zeggen.......
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Edwin90


SDG

Citaat van: Edwin90 op 06 juli 2013 - 14:47:47
Robert uit q2! Dat stond niet op mijn lijstje!  :o

Wie is Robert? De neef van Nico Kubica?  ;)

Edwin90

Ferrari zat er ook goed bij in q1 en q2. In q3 weer helemaal weg. Ook omdat ze op medium reden.  Ze hebben softs gebruikt in q3. Jemig wat een gemiste kans weer.  :'(

Hamilton op pole voor Vettel. Riciardo weer 6e. Die is serieus goed bezig hoor.

Edwin90

Citaat van: SDG op 06 juli 2013 - 15:05:33
Citaat van: Edwin90 op 06 juli 2013 - 14:47:47
Robert uit q2! Dat stond niet op mijn lijstje!  :o

Wie is Robert? De neef van Nico Kubica?  ;)

Ja, klote auto-correct op de iPad.  ;D

rafael25

Hij kwam zag en overwon hahahahahahah go lewis go


robbert

ja we zullen zien wat het word. Ik denk dat vettel de race zal winnen, Ferrari zal mogen tevreden zijn met een podiumplaats, met zo'n snelheid. We zullen morgen zien

SanderD

Ferrari heeft gekwalificeert op de hardere band zodat zij later hoeven te stoppen en dus minder snel in verkeer zullen komen. We zullen gaan zien hoe hun strategie uit gaat pakken.

Sabai

Citaat van: SanderAlonso op 07 juli 2013 - 01:06:37
Ferrari heeft gekwalificeert op de hardere band zodat zij later hoeven te stoppen en dus minder snel in verkeer zullen komen. We zullen gaan zien hoe hun strategie uit gaat pakken.


Ik denk dat het ze niks gaat brengen.De auto's zijn zwaar dus ze zullen hooguit een rondje of 4 langer door kunnen gaan .En aangezien ze de eerste 8 ronden 1.5 seconden langzamer zullen zijn brengt het ze weinig.imo maar het kan totaal anders zijn natuurlijk als ze een stop minder kunnen doen en de pace hebben.