Round 9: Formula 1 Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Super Seb, 03 juli 2013 - 23:10:27

« vorige - volgende »

Wie pakt "der Siege" op deze historische baan?

Alonso
Vettel
Rosberg
Webber
Hamilton
Massa
Kimi
Grosjean
Anders, nl......

robbert

zal wat zijn zeker, dat we nu geen enkele pitstop zullen zien. Behalve onboard dan

Franky R.

Ik stuur wel een mailtje naar opa Bernie met de volgende tip, Laat de pitcrews een GoPro-achtige cam op hun helm dragen...Is volgend mij al eerder gedaan?

Jehoentelaar

Gebeurt inderdaad al een aantal keer. Nadeel is wel dat je dan erg schokkerige beelden krijgt en niet veel ziet.

Ze zouden wat mij betreft wel bij elke box een cameraatje kunnen plaatsen die een goed overzicht geeft. Net zoals je weleens die beelden ziet van stops van recht erboven.

Super Seb

Qua camerabeelden is het sowieso erg triest de laatste tijd. Hoe vaak zie je geen gele vlag maar geen enkel beeld waardoor het komt. Laatste rondes van deze GP ook. Schakelen ze over naar een ander gevecht terwijl Kimi op jacht is naar Seb. Erg jammer, hopelijk snel wat verbetering.....
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Gonzalo

Citaat van: Franky R. op 10 juli 2013 - 01:15:41
Citaat van: Jehoentelaar op 10 juli 2013 - 01:11:36
Zo ging het in 2009 ook toen Alonso een wiel verloor. Op een of andere manier kan de FIA niet goed met het risico van autosport omgaan.
Wat dacht je van die onzin-chicane op Spa in 1994? ::) ::) ::)
Maar als een oplossing nabij is, zoals in Indy 2005...dan trappen ze zelf wel op de rem? Die race had doorgang kunnen vinden, als Max Mosley het had toegestaan dat Micheboem de zogenaamde 'Barcelona-banden' mocht invliegen...


Ze leren het maar niet, die oude grijze duiven binnen de FIA.
Die chicane in Spa was, gezien het kader waarin dit zich afspeelde, niet zo gek. Hebben ze het jaar erna ook gewoon laten vallen.