Webber stopt, wie wordt zijn opvolger?

Gestart door jende, 27 juni 2013 - 10:53:58

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Maikel0230 op 02 september 2013 - 22:46:35
Hulkenberg zou ik nu niet omschrijven als overhyped, het wordt echt wel tijd dat hij zij klauwen gaat laten zien.
Klopt. Maar dat zie ik nog niet echt.

Ik denk niet dat hij veel onderdoet voor Ricciardo of zo hoor, dat niet, maar ik heb altijd het idee dat mensen bij hem denken dat hij een supertalent ala Hamilton of Vettel is, en dat idee heb ik eigenlijk nooit gehad.

Vandaar dat ik hem overhyped noem; zijn reputatie is beter dan hij zelf, ook al is hij zeker niet verkeerd.

0634

Citaat van: Enzo op 02 september 2013 - 22:53:31
Mwah, wisten jullie dat als je alle uitvalbeurten niet mee telt Vergne betere resultaten heeft gereden dan Ricciardo?
Scheelt niet veel, maar toch... ::)
Maar hij valt nooit op. En Ricciardo is juist de man die van tijd tot tijd wél opvalt, die heeft uitschieters.

Overigens hadden ze van mij ook best Vergne mogen kiezen hoor. Vind ik ook prima. Was voor mij van hetzelfde laken een pak.

Alleen denk ik dat Ricciardo wat meer opvalt.

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 02 september 2013 - 22:44:15
Vers bloed is mooi. Maar heeft Ricciardo nou zoveel indruk gemaakt in die Toro Rosso, of bij HRT??
Ben dan toch meer onder de indruk van Hulkenberg bijvoorbeeld ...

Waarom dan? Die rijdt niet opvallender of beter dan Di Resta of Sutil of wie dan ook m.i..

Jozef

Nou ja, als je het dan net over uitschieters hebt, dan moet je Hülkenberg toch echt nageven dat zijn pole met Williams in Brazilië, en zijn race in Brazilië vorig jaar, best wel indrukwekkende uitschieters waren. Al crashte hij er vorig jaar wel uit, dat dan weer wel. ;D

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 02 september 2013 - 23:34:47
Nou ja, als je het dan net over uitschieters hebt, dan moet je Hülkenberg toch echt nageven dat zijn pole met Williams in Brazilië, en zijn race in Brazilië vorig jaar, best wel indrukwekkende uitschieters waren. Al crashte hij er vorig jaar wel uit, dat dan weer wel. ;D

Exactly.
En ben eerlijk die Sauber van dit jaar is helemaal kansloos  ;)

Maar als ik Mr Red Bull was koos ik ook voor Ricciardo.
Vergne heeft het ook niet slecht gedaan, degelijk hoor, maar hij heeft zich iig. net wat minder laten zien...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Reed Hülkenberg in die "kansloze" Sauber ook niet aan de leiding in Australië, Maleisië én China dit jaar?

Anyway, Hülkenberg bespreken in dit topic is nogal off-topic neem ik aan. :-[

0634

Citaat van: Jozef op 02 september 2013 - 23:34:47
Nou ja, als je het dan net over uitschieters hebt, dan moet je Hülkenberg toch echt nageven dat zijn pole met Williams in Brazilië, en zijn race in Brazilië vorig jaar, best wel indrukwekkende uitschieters waren. Al crashte hij er vorig jaar wel uit, dat dan weer wel. ;D
Daat heb je gelijk in. Maar daartussen zitten ook een hoop vlakke races. Zoals ik al zei; zeker een talent, doet niet onder voor andere talenten, maar ook hij is m.i. geen supertalent, en ik heb altijd het idee bij hem dat velen dat wel vinden.

Vieze baas

Citaat van: Jeroen op 03 september 2013 - 06:54:15
Citaat van: Jozef op 02 september 2013 - 23:34:47
Nou ja, als je het dan net over uitschieters hebt, dan moet je Hülkenberg toch echt nageven dat zijn pole met Williams in Brazilië, en zijn race in Brazilië vorig jaar, best wel indrukwekkende uitschieters waren. Al crashte hij er vorig jaar wel uit, dat dan weer wel. ;D
Daat heb je gelijk in. Maar daartussen zitten ook een hoop vlakke races. Zoals ik al zei; zeker een talent, doet niet onder voor andere talenten, maar ook hij is m.i. geen supertalent, en ik heb altijd het idee bij hem dat velen dat wel vinden.

Hulkenberg heeft di Resta vorig jaar anders ook redelijk weggereden in de tweede seizoenshelft. En di Resta wordt door iedereen wel als groot talent gezien. Ik denk dat Hulkenberg een hele goede is, geen vettel of alonso maar wel een klasse erachter en zeker iemand die een goede auto verdient.

0634

Citaat van: Vieze baas op 03 september 2013 - 16:49:48
Hulkenberg heeft di Resta vorig jaar anders ook redelijk weggereden in de tweede seizoenshelft. En di Resta wordt door iedereen wel als groot talent gezien. Ik denk dat Hulkenberg een hele goede is, geen vettel of alonso maar wel een klasse erachter en zeker iemand die een goede auto verdient.
Wordt Di Resta door iedereen als groot talent gezien? Volgens mij als 'gewoon' talent en Hulkenberg als groot talent en niet andersom.


Jozef

Behalve bij de BBC, daar krijgen ze een stijve piemel van Di Resta. :P

Wings

Zei ik niet dat Red Bull zou kiezen voor Ricciardo? ;) Ferrari gaat door met Massa. Bij McLaren en Mercedes is het een kwestie van concreet maken dat betekent dat Kimi bij Lotus blijft. Zoals eerder gezegd is deze Silly Season véél minder spannend dat werd geprojecteerd.

Franky R.

Citaat van: Wings op 03 september 2013 - 21:39:14
Zei ik niet dat Red Bull zou kiezen voor Ricciardo? ;) Ferrari gaat door met Massa. Bij McLaren en Mercedes is het een kwestie van concreet maken dat betekent dat Kimi bij Lotus blijft. Zoals eerder gezegd is deze Silly Season véél minder spannend dat werd geprojecteerd.


Ja, je hebt gelijk gekregen...maar wat een anti-climax is deze Silly Season geworden, zeg... :-X :-X :-X

Jozef

Ik zag dat toch ook van mijlenver aankomen hoor eerlijk gezegd...

Op zich zijn er nog altijd vele dingen mogelijk waarover gespeculeerd werd door de dromers (ruil Alonso/Vettel, Massa vervangen, Kimi naar Ferrari/McLaren, ...). Maar het is goed dat de meeste dromers wat stiller zijn nu blijkt dat ze bij Red Bull toch voor de voor de hand liggende keuze gegaan zijn (Ricciardo). Want de meeste geruchten die we gezien hebben, waren toch pure fantasie van mensen die zich verveelden. :P

0634

Bovendien vind ik het persoonlijk zeer interessant om te zien hoe een nieuw talent het gaat doen bij Red Bull. Misschien hebben we ergens volgend jaar weer eens een nieuwe racewinnaar. Zou zo maar kunnen.

Dezelfde situatie kunnen we overigens nog krijgen bij Ferrari (Bianchi, Hulk?). Zou ik ten zeerste toejuichen.

Arthur

Citaat van: Franky R. op 28 augustus 2013 - 21:22:06
CitaatMaar hij is adviseur van RBR. En hoofd opleidingen, al sinds jaar en dag. En zolang Mateschitz en Horner vinden dat hij zich dient te bemoeien met Red Bull, dan mag hij dat doen. Bovendien heeft hij als hoofd opleidingen natuurlijk alles te maken met het tweede stoeltje van Red Bull. Hij kent die jongens als zijn broekzak. Hij is dé man bij uitstek om te bepalen of ze de potentie hebben en of ze er klaar voor zijn, dat geldt voor RBR als ook voor STR.


Wel dé man die eventjes tegen Alguersuari zei dat die een race met een STR moest winnen. Dat soort dingen zeg je überhaupt toch niet? Juist door dat soort zaken heb ik moeite om Marko als een serieuze talentscout te zien. Mss. dat mijn beeld daardoor flink is vertroebeld.


En Inderdaad...wat moet die man bij RBR? Vettel is al een bewezen topper...

Dat soort uitspraken heeft hij nu ook alweer gedaan richting Riccardio. Hoezo de druk er op zetten...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel