Webber stopt, wie wordt zijn opvolger?

Gestart door jende, 27 juni 2013 - 10:53:58

« vorige - volgende »

Jozef

Dit wisten we allemaal al een tijdje, blij dat het eindelijk officieel is zodat die broodjeaapverhalen over een transfer van Alonso kunnen ophouden.

Al zullen de echte diehards nu natuurlijk weer beginnen over een ruil van Vettel en Alonso. :D

NielsD

Zelf denk ik dat Vettel gaat wisselen met Alonso..









;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Leuk nieuws, en ook op een leuke manier gebracht. Ik hoop dat hij Vettel het vuur aan de schenen kan leggen

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Enzo

Persoonlijk ben ik niet super te spreken over Ricciardo. Heb bij hem een beetje hetzelfde gevoel als Perez...

Had liever Kimi, Hulkenberg of Alonso in de tweede Red Bull gezien.

Maikel0230

Citaat van: Enzo op 02 september 2013 - 22:21:49
Persoonlijk ben ik niet super te spreken over Ricciardo. Heb bij hem een beetje hetzelfde gevoel als Perez...

Had liever Kimi, Hulkenberg of Alonso in de tweede Red Bull gezien.

Ik ook Enzo maar Ricciardo lijlkt een goede tweede keus te zijn, hij is snel, vriendelijk, altijd goedgemutst, hij rijd clean. Ik ben benieuwd hoe hij het zal doen bij een topteam.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Citaat van: Enzo op 02 september 2013 - 22:21:49
Persoonlijk ben ik niet super te spreken over Ricciardo. Heb bij hem een beetje hetzelfde gevoel als Perez...

Had liever Kimi, Hulkenberg of Alonso in de tweede Red Bull gezien.

Ik ook maar ik begrijp de keus heel goed. Eigen Red Bull - opleiding en je krijgt geen herrie met Vettel zo  :)
Red Bull heeft volgend jaar een duidelijke NR1 en NR2...

Leuk voor Australiƫ dat na Webber weer een landgenoot in die topauto hebben.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Ach, Ricciardo zou volgens mij best een prima coureur kunnen zijn voor Red Bull!

Voor ons is het erg lastig in te schatten, want in de Toro Rosso rijden bijna altijd alleen jongens die nooit in een ander team hebben gezeten. Dus het is niet in te schatten hoe goed die auto is en hoe snel die jongens nou echt zijn. Misschien is die Toro Rosso wel een verschrikkelijk barrel en zijn zowel Ricciardo als Vergne stiekem toptalenten.

We moeten beseffen dat Red Bull dit beter kan inschatten dan wij (aangezien zij in de data een extreem gedetailleerde vergelijking van de rijstijlen kunnen maken, en bijvoorbeeld ook weten wat Ricciardo in de simulator doet, die voor iedereen hetzelfde is).

0634

Citaat van: Enzo op 02 september 2013 - 22:21:49
Persoonlijk ben ik niet super te spreken over Ricciardo. Heb bij hem een beetje hetzelfde gevoel als Perez...

Had liever Kimi, Hulkenberg of Alonso in de tweede Red Bull gezien.

Alonso was onmogelijk. Wil Vettel niet. Wil Alonso niet. Ben ik van overtuigd. Kimi heeft geen toekomst, Hulkenberg... tja, die vind ik dan weer gehyped.

Ik vind; als je een junior programma hebt en Ricciardo doorloopt dat allemaal en laat zien wat hij laat zien dan moet je ook eens iemand de kans geven. Veel meer dan dit kan een talent niet laten zien, vind ik. Won de F3, won de FRenault 3.5.

Goede racer. Betrouwbaar, weinig fouten, snel. Gewoon prima. Natuurlijk, Vettel won in een STR, maar die auto was acht keer beter dan deze, sterker, dat was gewoon een RBR. Sowieso ben ik blij met een youngster in een topwagen. Vers bloed voorin. Da's mooi.

gloudiesaurus

Vers bloed is mooi. Maar heeft Ricciardo nou zoveel indruk gemaakt in die Toro Rosso, of bij HRT??
Ben dan toch meer onder de indruk van Hulkenberg bijvoorbeeld ...

Maar goed dat is geen Red Bull talent dus ik snap de keuze heel goed  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Hulkenberg zou ik nu niet omschrijven als overhyped, het wordt echt wel tijd dat hij zij klauwen gaat laten zien.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Citaat van: Jeroen op 02 september 2013 - 22:42:45
Citaat van: Enzo op 02 september 2013 - 22:21:49
Persoonlijk ben ik niet super te spreken over Ricciardo. Heb bij hem een beetje hetzelfde gevoel als Perez...

Had liever Kimi, Hulkenberg of Alonso in de tweede Red Bull gezien.

Alonso was onmogelijk. Wil Vettel niet. Wil Alonso niet. Ben ik van overtuigd. Kimi heeft geen toekomst, Hulkenberg... tja, die vind ik dan weer gehyped.

Ik vind; als je een junior programma hebt en Ricciardo doorloopt dat allemaal en laat zien wat hij laat zien dan moet je ook eens iemand de kans geven. Veel meer dan dit kan een talent niet laten zien, vind ik. Won de F3, won de FRenault 3.5.

Goede racer. Betrouwbaar, weinig fouten, snel. Gewoon prima. Natuurlijk, Vettel won in een STR, maar die auto was acht keer beter dan deze, sterker, dat was gewoon een RBR. Sowieso ben ik blij met een youngster in een topwagen. Vers bloed voorin. Da's mooi.

Even zeuren op details hoor maar Ricciardo heeft bij mijn weten nooit de 3.5 gewonnen, hij werd tweede achter een of andere godvergeten Rus als ik me niet vergis. Hij won wel de Britse F3 ja, maar van F3 heb ik eerlijk gezegd niet zo'n hoge hoed op. :P

Maar verder ben ik het wel met je eens, ik zie hem ook graag in de Red Bull aangezien hij gewoon een solide indruk maakt in zijn afgelopen 40 F1-races.

Enzo

Mwah, wisten jullie dat als je alle uitvalbeurten niet mee telt Vergne betere resultaten heeft gereden dan Ricciardo?
Scheelt niet veel, maar toch... ::)

0634

@Jozef: Sorry, ik bedoelde de Formule Renault 2,0 die hij in 2008 won. De 3.5 won hij inderdaad niet.

gloudiesaurus

Citaat van: Enzo op 02 september 2013 - 22:53:31
Mwah, wisten jullie dat als je alle uitvalbeurten niet mee telt Vergne betere resultaten heeft gereden dan Ricciardo?
Scheelt niet veel, maar toch... ::)

Jep Vergne heeft meer punten:
http://www.gppits.net/pits/formula1news_full_standing/
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: Jozef op 02 september 2013 - 22:01:11
Dit wisten we allemaal al een tijdje, blij dat het eindelijk officieel is zodat die broodjeaapverhalen over een transfer van Alonso kunnen ophouden.

Al zullen de echte diehards nu natuurlijk weer beginnen over een ruil van Vettel en Alonso. :D

zou nog goed zijn voor de vettelhaters. Vettel zal niet zoveel meer winnen, en alonso zal weer meer races winnen :D