Webber stopt, wie wordt zijn opvolger?

Gestart door jende, 27 juni 2013 - 10:53:58

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Maikel0230 op 09 juli 2013 - 12:05:26
Dit huidige Lotus team heeft in de verste verte niet te maken met het legendarische Lotus van Chapman, er is zelfs buiten de naam en het logo geen link met de autofabrikant lotus (de sponsoring werd nog voor de start van seizoen 2012 opgezegd!).

Joh.

Het zal allemaal best, maar gezien de naam, het logo, en de kleursamenstelling, weet het team de geschiedenis op de juiste wijze in te schatten. Alleen daarom al krijgen ze mijn waardering. Wat anderen daarvan vinden, dat is aan hen. Ik vind dat soort eerbetonen aan het rijke verleden van de sport prachtig.

Alesi had ook niks te maken met Di Angelis, maar het feit dat hij zijn helm kopieerde vond ik prachtig. Raikkonen heeft ook niks te maken met Hunt, maar het feit dat hij toen met een erehelm reed vond ik mooi. Caterham heeft ook niks te maken met Chapman, maar het beroemde groengeel vind ik mooi. Ik hou daar van.

En als Kimi (die (als enige?) races won voor Lotus, McLaren en Ferrari, de drie meest fameuze racenamen) dan de kans krijgt om met de eerste Lotus genoemde wagen kampioen te worden sinds Andretti in 1978, dan vind ik dat een prestatie die een zoveelste Newey-titel te allen tijde zou overtreffen.

Het gaat niet alleen om getallen in de sport, ook om hoe je het doet. Althans, dat vind ik dan.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 08 juli 2013 - 19:59:16
Citaat van: Fabian op 08 juli 2013 - 19:53:09
Kimi wil echter altijd winnen en is chagrijnig als ie tweede is. Lotus is nog wisselvallig en bij Red Bull lijkt ie elke race mee te kunnen doen om de overwinning, bij Lotus is dat niet zo. Dat zou voor Kimi kunnen meetellen.
Je moet ook realistisch zijn. Het is Vettel's natuurlijke habitat. Hoe groot is de kans die welke teamgenoot dan ook kampioen wordt als teamgenoot van Vettel bij RBR? Ik schat de kans in als nihil.

Hij wordt gewoon tweede rijder bij een team als Red Bull, en je moet je afvragen of dat beter is dan onbetwist en gewaardeerd kopman bij het prachtige Lotus. Ik zou het wel weten. Maar goed, ik ben geen Kimi.

Kimi gaat echt geen tweede viool spelen, no way. Als dat het voorstel is komt ie niet [als ie al gaat] en komen ze er later mee dan kapt ie er gewoon mee!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Gerard

Ik hoop dat je gelijk hebt Arthur!! Er worden veel namen genoemd bij Lotus, mocht Kimi vertrekken... Maar dat hoort meer thuis in het topic "silly season"

0634

Citaat van: Arthur op 10 juli 2013 - 18:44:52
Citaat van: Jeroen op 08 juli 2013 - 19:59:16
Citaat van: Fabian op 08 juli 2013 - 19:53:09
Kimi wil echter altijd winnen en is chagrijnig als ie tweede is. Lotus is nog wisselvallig en bij Red Bull lijkt ie elke race mee te kunnen doen om de overwinning, bij Lotus is dat niet zo. Dat zou voor Kimi kunnen meetellen.
Je moet ook realistisch zijn. Het is Vettel's natuurlijke habitat. Hoe groot is de kans die welke teamgenoot dan ook kampioen wordt als teamgenoot van Vettel bij RBR? Ik schat de kans in als nihil.

Hij wordt gewoon tweede rijder bij een team als Red Bull, en je moet je afvragen of dat beter is dan onbetwist en gewaardeerd kopman bij het prachtige Lotus. Ik zou het wel weten. Maar goed, ik ben geen Kimi.

Kimi gaat echt geen tweede viool spelen, no way. Als dat het voorstel is komt ie niet [als ie al gaat] en komen ze er later mee dan kapt ie er gewoon mee!!
Ik denk ook niet dat hij vantevoren twee rijder zal zijn. En ook niet tijdens. Maar Vettel zal te snel voor hem blijken. Dat is t meer. Natuurlijke schifting.

Sabai

Kimi bevind zich echt in een luxe positie.Zijn resultaten sinds zijn comback zo goed dat hij een eisen pakket neerlegt waar ze U tegen kunnen zeggen.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 10 juli 2013 - 20:09:28
Citaat van: Arthur op 10 juli 2013 - 18:44:52
Citaat van: Jeroen op 08 juli 2013 - 19:59:16
Citaat van: Fabian op 08 juli 2013 - 19:53:09
Kimi wil echter altijd winnen en is chagrijnig als ie tweede is. Lotus is nog wisselvallig en bij Red Bull lijkt ie elke race mee te kunnen doen om de overwinning, bij Lotus is dat niet zo. Dat zou voor Kimi kunnen meetellen.
Je moet ook realistisch zijn. Het is Vettel's natuurlijke habitat. Hoe groot is de kans die welke teamgenoot dan ook kampioen wordt als teamgenoot van Vettel bij RBR? Ik schat de kans in als nihil.

Hij wordt gewoon tweede rijder bij een team als Red Bull, en je moet je afvragen of dat beter is dan onbetwist en gewaardeerd kopman bij het prachtige Lotus. Ik zou het wel weten. Maar goed, ik ben geen Kimi.

Kimi gaat echt geen tweede viool spelen, no way. Als dat het voorstel is komt ie niet [als ie al gaat] en komen ze er later mee dan kapt ie er gewoon mee!!
Ik denk ook niet dat hij vantevoren twee rijder zal zijn. En ook niet tijdens. Maar Vettel zal te snel voor hem blijken. Dat is t meer. Natuurlijke schifting.

Hmm, jullie zijn allemaal heel stellig dat Kimi niet goed genoeg is om Vettel te kunnen verslaan. Ik hoop dat die battle er komt want ik denk|hoop dat Kimi Vettel het vuur echt wel aan de schenen kan leggen [niet letterlijk natuurlijk]  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Gerard

Onderschat ook niet dat Kimi het nu, wat PR werkzaamheden betreft, heel relaxed heeft!En dat is wat hij wil!!
Red Bull is daarin misschien niet zo makkelijk

Fabian


Jehoentelaar

En Kimi is een ideaal PR-instrument voor Red Bull. Met andere woorden: geen kans op die deal, tenzij Kimi nog een keer motivatieproblemen wilt hebben.

Fabian


Franky R.

Citaat van: Fabian op 11 juli 2013 - 14:45:23
http://www.gppits.net/nieuws/raikkonen_naar_rbr_zou_cool_zijn/

Aldus Lewis Hamilton
Tuurlijk wil hij Kimi naast Vettel hebben. Hij hoopt op een teamstrijd waar hij van kan profiteren? 8)

Gerard

Ik denk dat Lewis het ècht meent, dat hij inderdaad wel wil zien hoe goed Seb echt is, naast een rijder als Kimi

Ikzelf zou Alonso wel eens naast nast Seb willen zien  :D

Jehoentelaar

Denk niet dat dat voor Seb nou zo goed is... ;) ;) [/fanmodus]

Fabian

Dan zal Seb toch echt naar Ferrari moeten verkassen. Alonso gaat echt niet naar RBR!

Super Seb

Citaat van: Jehoentelaar op 12 juli 2013 - 00:42:38
Denk niet dat dat voor Seb nou zo goed is... ;) ;) [/fanmodus]

"Seb, Alonso is faster than you........do you understand?"  ;D ;D ;D
"Keep calm and ignore Multi-21....."