Webber stopt, wie wordt zijn opvolger?

Gestart door jende, 27 juni 2013 - 10:53:58

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Franky R. op 08 juli 2013 - 18:12:56
Kimi is 33 jaar...te oud?

Ik zei niet dat hij te oud was, ik zei dat hij te oud was om Vettel te vervangen. Diens contract loopt tot 2015, minimaal. Dan is Kimi dus al minimaal 35. Begint dan aardig op leeftijd te komen lijkt me. Ken je meteen weer op zoek naar een vervanger.

CitaatEn destijds bij Ferrari had hij motivatie-problemen. Kimi is kort van stof en houdt niet van gedoe...Dan is Ferrari het verkeerde team voor hem. Hopelijk gaan ze er bij RBR er goed mee om.
Dat motivatieproblemen excuus, dat kennen we nu wel. Dat is het verhaal wat er door Kimi fans om heen is verzonnen omdat hij om de oren werd gereden door Massa, en dat schijnt niet te kunnen. Kimi heeft net als Lewis een soort aura om zich heen waardoor hij altijd in bescherming moet worden genomen, lijkt het. Ik snap dat nooit zo.

Ik kan niet in iemands ogen kijken en zien of hij motivatie heeft, dus daar waag ik me niet aan. Ik kijk liever naar prestaties op de baan, want die zijn wel te zien, en daar hoort zijn Ferrari-tijd ook gewoon bij.

Franky R.

CitaatKimi heeft net als Lewis een soort aura om zich heen waardoor hij altijd in bescherming moet worden genomen, lijkt het. Ik snap dat nooit zo.


Charisma noemt men dat ook wel... :P
;)

0634

Charisma? Kimi???? Ongeveer net zoveel als mijn gerafelde deurmat.

Hamilton wel. Die zeker wel.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 08 juli 2013 - 19:07:34
Charisma? Kimi? ??? Ongeveer net zoveel als mijn gerafelde deurmat.

Hamilton wel. Die zeker wel.
Het feit dat Kimi meestal zijn mond houdt, is voor mij een verademing. Soms denkt ik ook van...Yay! Shut you...Hamilton/Perez/Webber/Lauda...


Enne, Kimi vergeleek je niet zo lang geleden nog met Hunt? :P

0634

Qua charisma? Echt niet.

Ik vind het een aardige vogel hoor, ik mag hem wel. Grappige opmerkingen enzo. Maar charisma zie ik niet bij hem. Als je hem hoort praten denk je niet: 'dat is iemand die iets te melden heeft.'

0634

Hij moet trouwens ook gewoon lekker bij Lotus blijven. Wat is fokking Red Bull nou eigenlijk? Dom energiedrankje dat smaakt naar een verzuurde variant van dat wat iedere morgen in de witte pot klettert na het wakker worden.

Lotus. Dat is tenminste een naam om trots op te zijn. Een naam met historie. Met geschiedenis. Met ware racetrots en passie. Met zo'n team wil je wereldkampioen worden. Niet met een marketingtechnisch slimme stier met slechte smaak.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 08 juli 2013 - 19:50:38
Hij moet trouwens ook gewoon lekker bij Lotus blijven. Wat is fokking Red Bull nou eigenlijk? Dom energiedrankje dat smaakt naar een verzuurde variant van dat wat iedere morgen in de witte pot klettert na het wakker worden.

Lotus. Dat is tenminste een naam om trots op te zijn. Een naam met historie. Met geschiedenis. Met ware racetrots en passie. Met zo'n team wil je wereldkampioen worden. Niet met een marketingtechnisch slimme stier met slechte smaak.
Amen.

Fabian

Kimi wil echter altijd winnen en is chagrijnig als ie tweede is. Lotus is nog wisselvallig en bij Red Bull lijkt ie elke race mee te kunnen doen om de overwinning, bij Lotus is dat niet zo. Dat zou voor Kimi kunnen meetellen.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 08 juli 2013 - 19:50:38
Hij moet trouwens ook gewoon lekker bij Lotus blijven. Wat is fokking Red Bull nou eigenlijk? Dom energiedrankje dat smaakt naar een verzuurde variant van dat wat iedere morgen in de witte pot klettert na het wakker worden.

Lotus. Dat is tenminste een naam om trots op te zijn. Een naam met historie. Met geschiedenis. Met ware racetrots en passie. Met zo'n team wil je wereldkampioen worden. Niet met een marketingtechnisch slimme stier met slechte smaak.
Helemaal met je eens over RBR....Maar...Het Lotus van nu is eerder een investeringsbedrijf. Geen 'corebusiness' zoals Ferrari, McLaren of Williams.


Het is mij dus om het even...

Fabian

Lotus is nog steeds een aansprekende naam voor de buitenwereld. Red Bull is een energiedrankje dat zich met van alles en nog wat bezighoudt. BMX, cricket, van rotsen springen etc.

0634

Citaat van: Fabian op 08 juli 2013 - 19:53:09
Kimi wil echter altijd winnen en is chagrijnig als ie tweede is. Lotus is nog wisselvallig en bij Red Bull lijkt ie elke race mee te kunnen doen om de overwinning, bij Lotus is dat niet zo. Dat zou voor Kimi kunnen meetellen.
Je moet ook realistisch zijn. Het is Vettel's natuurlijke habitat. Hoe groot is de kans die welke teamgenoot dan ook kampioen wordt als teamgenoot van Vettel bij RBR? Ik schat de kans in als nihil.

Hij wordt gewoon tweede rijder bij een team als Red Bull, en je moet je afvragen of dat beter is dan onbetwist en gewaardeerd kopman bij het prachtige Lotus. Ik zou het wel weten. Maar goed, ik ben geen Kimi.

0634

Citaat van: Fabian op 08 juli 2013 - 19:57:42
Lotus is nog steeds een aansprekende naam voor de buitenwereld. Red Bull is een energiedrankje dat zich met van alles en nog wat bezighoudt. BMX, cricket, van rotsen springen etc.
Precies.

Jehoentelaar

Red Bull heeft zich gestort op de sportwereld om zoveel mogelijk media-aandacht te genereren. Meer dan marketing is het niet. Loop het straks om wat voor reden dan ook totaal niet meer met het team, dan moet je niet gek staan te kijken dat iemand besluit om de stekker eruit te halen.

Het huidige Lotus heeft weinig te maken met het Lotus van vroeger, maar het is -zoals hier al is gezegd- vooral de naam die het doet. En het team weet als geen ander hoe het om moet gaan met de gekkigheid van de F1-wereld. Het is een aanrader om ze te volgen op de diverse social media. Die lui doen zelf lekker gek met PR en dergelijke, en Kimi kan gewoon zijn ding doen. Geen idioterie met fotoshoots met felgekleurde broeken, of tanken bij Shell met een barbieauto.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 08 juli 2013 - 19:50:38
Hij moet trouwens ook gewoon lekker bij Lotus blijven. Wat is fokking Red Bull nou eigenlijk? Dom energiedrankje dat smaakt naar een verzuurde variant van dat wat iedere morgen in de witte pot klettert na het wakker worden.

Lotus. Dat is tenminste een naam om trots op te zijn. Een naam met historie. Met geschiedenis. Met ware racetrots en passie. Met zo'n team wil je wereldkampioen worden. Niet met een marketingtechnisch slimme stier met slechte smaak.

Dit huidige Lotus team heeft in de verste verte niet te maken met het legendarische Lotus van Chapman, er is zelfs buiten de naam en het logo geen link met de autofabrikant lotus (de sponsoring werd nog voor de start van seizoen 2012 opgezegd!). Genii Captial gebruikt het team enkel als investeringsmiddel, het zou me niet verbazen moest het volgend jaar weer van hand verwisselen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 09 juli 2013 - 01:03:36
Red Bull heeft zich gestort op de sportwereld om zoveel mogelijk media-aandacht te genereren. Meer dan marketing is het niet. Loop het straks om wat voor reden dan ook totaal niet meer met het team, dan moet je niet gek staan te kijken dat iemand besluit om de stekker eruit te halen.

Het huidige Lotus heeft weinig te maken met het Lotus van vroeger, maar het is -zoals hier al is gezegd- vooral de naam die het doet. En het team weet als geen ander hoe het om moet gaan met de gekkigheid van de F1-wereld. Het is een aanrader om ze te volgen op de diverse social media. Die lui doen zelf lekker gek met PR en dergelijke, en Kimi kan gewoon zijn ding doen. Geen idioterie met fotoshoots met felgekleurde broeken, of tanken bij Shell met een barbieauto.
Als Mateschitz morgen een hartaanval krijgt en dat niet overleefd, dan is het snel gebeurd hoor! Ik kan het mij niet voorstellen dan een RvC het allemaal zo geweldig vindt, dat Red Bull van die X-sport/adventure-shit zit te sponsoren...


En dan ook nog TWEE F1-teams heeft rondrijden...