Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

0634

De aanstelling van Neale als interim betekend dat Dennis écht terugkomt als teambaas (dus geen interim) óf definitief niet meer. En ik neig naar het laatste omdat ik vermoed dat hij anders zichzelf wel had aangesteld als interim.

Kootje

Nee .... de aanstelling van Neale als Interim betekend dat Neale het iig niet gaat worden. Wie de functie wel op zich gaat nemen staat nog volledig open.

Maikel0230

Ik denk vooral dat Neale aangesteld is als interim omdat Dennis gesprekken voerde Brawn want voor gisteren was die nog vaag over zijn F1 toekomst en ineens komt daar gisteren een bericht dat hij de F1 vaarwel zegt. Ik denk dat je nu snel mag verwachten dat Dennis zichzelf in het harnas hijst. Bahrein is immers binnen twee weken alweer daar.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Citaat van: Maikel0230 op 02 februari 2014 - 10:55:57
Ik denk vooral dat Neale aangesteld is als interim omdat Dennis gesprekken voerde Brawn want voor gisteren was die nog vaag over zijn F1 toekomst en ineens komt daar gisteren een bericht dat hij de F1 vaarwel zegt. Ik denk dat je nu snel mag verwachten dat Dennis zichzelf in het harnas hijst. Bahrein is immers binnen twee weken alweer daar.

Ik hoop dat het geen Dennis gaat zijn....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ik hoop het wel. Want ik vind McLaren een geweldig team, en Dennis zou goed voor ze zijn.

Maar ik verwacht het toch niet. Denk dat hij nu onderhand wel klaar is daarmee.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 02 februari 2014 - 19:44:13
Ik hoop het wel. Want ik vind McLaren een geweldig team, en Dennis zou goed voor ze zijn.

Maar ik verwacht het toch niet. Denk dat hij nu onderhand wel klaar is daarmee.

Laat me duidelijk zijn, ik hoop echt dat McLaren 2014 weer echt spannend doet zijn, maar liever niet met Dennis als teambaas, ik kan die man niet luchten!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Ik denk ook dat als Dennis het had gewild, hij zichzelf wel gelijk had aangesteld. Ik blijf erbij dat Dennis helemaal geen interesse heeft in dat plekje van teambaas. Neale werd waarschijnlijk inderdaad als interim aangesteld omdat Brawn toch beter zou zijn. Maar nu het Brawn niet wordt, kan ik me voorstellen dat Neale alsnog de plek permanent krijgt.

Arthur

Citaat van: Jozef op 03 februari 2014 - 01:31:27
Ik denk ook dat als Dennis het had gewild, hij zichzelf wel gelijk had aangesteld. Ik blijf erbij dat Dennis helemaal geen interesse heeft in dat plekje van teambaas. Neale werd waarschijnlijk inderdaad als interim aangesteld omdat Brawn toch beter zou zijn. Maar nu het Brawn niet wordt, kan ik me voorstellen dat Neale alsnog de plek permanent krijgt.

Dan kan ik er vrede mee hebben. En hoe meer teams mee doen om de 1e plaats hoe liever ik het heb ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

http://formula1.ferrari.com/news/trio-testers-scuderia

Niet heel verrassend: De la Rosa, Rigon en Gené nog steeds testcoureurs van Ferrari. Geen idee wie officiële reserve is, maar dat weet ik al jaren niet bij Ferrari.

Jozef


Franky R.


Jehoentelaar

Had het toch wel mooi gevonden als Marciello buiten zijn GP2-seizoen om wat keren zou mogen rijden op een vrijdag.

Maikel0230

Ik denk van alle teams op de grid dat alleen Ferrari en McLaren nog nooit iemand op vrijdag hebben laten rijden, ik weet niet 100% of die verklaring klopt, kan zijn dat dat ook voor RB telt maar ben niet zeker. Ik had dus ook helemaal niets verwacht voor Marciello.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 05 februari 2014 - 00:25:55
Had het toch wel mooi gevonden als Marciello buiten zijn GP2-seizoen om wat keren zou mogen rijden op een vrijdag.

Laat hem eerst maar eens gaan presteren in de Winter Series. :P

Edwin90

Citaat van: Maikel0230 op 05 februari 2014 - 10:01:34
Ik denk van alle teams op de grid dat alleen Ferrari en McLaren nog nooit iemand op vrijdag hebben laten rijden, ik weet niet 100% of die verklaring klopt, kan zijn dat dat ook voor RB telt maar ben niet zeker. Ik had dus ook helemaal niets verwacht voor Marciello.

Onder de huidige reglementen heb je geloof ik gelijk.  In 2005 mocht McLaren echter een derde wagen inzetten tijdens de vrijdag.