Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: Jeroen op 29 november 2013 - 17:49:28



Ze hebben wel humor bij lotus om het mef deze tweet bekend te maken dat maldonado bij het team komt.

0634

Tweet? Ik had hem van hun Facebook, maar het is wel typisch Lotus inderdaad. Die gasten zijn vaak grappig :).

Franky R.


Maikel0230

Puur vanuit coureurskant bekeken is dit de domste beslissing die je kunt nemen. Ik krijg gewoon rillingen van het comentaar dat sommige mensen nog durven geven hierop op ander fora. "op een goede dag is hij best snel", probleem is wel dat die oen maar eens om de vier jaar een goede dag heeft.

Vanuit teampunt bekeken is het goed dat ze geld gevonden hebben, ik zou het jammer gevonden hebben moest er weer een team uit de F1 verdwijnen. Nu nog een redding van Sauber en het feestje is compleet.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Citaat van: Maikel0230 op 29 november 2013 - 18:15:50
Puur vanuit coureurskant bekeken is dit de domste beslissing die je kunt nemen. Ik krijg gewoon rillingen van het comentaar dat sommige mensen nog durven geven hierop op ander fora. "op een goede dag is hij best snel", probleem is wel dat die oen maar eens om de vier jaar een goede dag heeft.
Laten we doen alsof het 29 november 2012 is en je zegt dit over Grosjean. Just sayin'.

Wel denk ik dat de hele mentaliteit van Maldonado ("Het is nooit mijn schuld") en Grosjean heel anders is. Maar goed, in de GP2 viel bij Rapax ook alles op zijn plaats, dus ik geef hem nog wel de kans om zich te bewijzen, al zie ik het persoonlijk niet gebeuren.

Arthur

Twee vragen;

1. Quantum? [nu Maldonado poet meebrengt]
2. Giedo? [Nu schoonpapa niets meebrengt]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Citaat van: Perton op 29 november 2013 - 18:20:09
Citaat van: Maikel0230 op 29 november 2013 - 18:15:50
Puur vanuit coureurskant bekeken is dit de domste beslissing die je kunt nemen. Ik krijg gewoon rillingen van het comentaar dat sommige mensen nog durven geven hierop op ander fora. "op een goede dag is hij best snel", probleem is wel dat die oen maar eens om de vier jaar een goede dag heeft.
Laten we doen alsof het 29 november 2012 is en je zegt dit over Grosjean. Just sayin'.

Wel denk ik dat de hele mentaliteit van Maldonado ("Het is nooit mijn schuld") en Grosjean heel anders is. Maar goed, in de GP2 viel bij Rapax ook alles op zijn plaats, dus ik geef hem nog wel de kans om zich te bewijzen, al zie ik het persoonlijk niet gebeuren.

Serieus? Na drie seizoenen van brokken is er geen sikkepit veranderd in de mentaliteit van Maldonado terwijl Grosjean na 2012 zich herpakt heeft, met andere woorden wist hij dat dit jaar cruciaal zou zijn voor zijn verdere toekomst, het pakte goed uit voor hem en hij heeft bewezen snel en clean te kunnen racen. Iets wat ik bij Maldonado in drie jaar maar een keer heb gezien en dat was die bewuste Spaanse GP. Voor de rest was het kommer en kwel. Die druiloor crash in Brazillie met Vergene toont dat nog maar weer eens aan, en dan ga ik nog maar zwijgen over die absurde insinuaties van sabotage.

Lotus mag hem hebben...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230

Citaat van: Maikel0230 op 29 november 2013 - 18:31:30
Citaat van: Perton op 29 november 2013 - 18:20:09
Citaat van: Maikel0230 op 29 november 2013 - 18:15:50
Puur vanuit coureurskant bekeken is dit de domste beslissing die je kunt nemen. Ik krijg gewoon rillingen van het comentaar dat sommige mensen nog durven geven hierop op ander fora. "op een goede dag is hij best snel", probleem is wel dat die oen maar eens om de vier jaar een goede dag heeft.
Laten we doen alsof het 29 november 2012 is en je zegt dit over Grosjean. Just sayin'.

Wel denk ik dat de hele mentaliteit van Maldonado ("Het is nooit mijn schuld") en Grosjean heel anders is. Maar goed, in de GP2 viel bij Rapax ook alles op zijn plaats, dus ik geef hem nog wel de kans om zich te bewijzen, al zie ik het persoonlijk niet gebeuren.

Serieus? Na drie seizoenen van brokken is er geen sikkepit veranderd in de mentaliteit van Maldonado terwijl Grosjean na 2012 zich herpakt heeft, met andere woorden wist hij dat dit jaar cruciaal zou zijn voor zijn verdere toekomst, het pakte goed uit voor hem en hij heeft bewezen snel en clean te kunnen racen. Iets wat ik bij Maldonado in drie jaar maar een keer heb gezien en dat was die bewuste Spaanse GP. Voor de rest was het kommer en kwel. Die druiloor crash in Brazillie met Vergene toont dat nog maar weer eens aan, en dan ga ik nog maar zwijgen over die absurde insinuaties van sabotage.

Lotus mag hem hebben, hij redt immers het team van de ondergang.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

#1658
Citaat van: Arthur op 29 november 2013 - 18:21:22
Twee vragen;

1. Quantum? [nu Maldonado poet meebrengt]
2. Giedo? [Nu schoonpapa niets meebrengt]

Vreemd verhaal...

Perton

Zoals.ik al zei: ik zie het persoonlijk ook niet gebeuren, maar in de gp2 viel alles ook in zijn vierde jaar op zijn plek na 2 jaar wild en snel en 1 jaar gewoon waardeloos. Niet veel anders dan zijn f1 carrière vooralsnog.

0634

Grosjean gaat Maldonado compleet aan bagger rijden. Dat is dan weer een voordeel. Snapt die jongen misschien zelf ook eens dat alleen geld hem in de F1 houdt, want dat zijn talent toch echt tekort schiet.

Franky R.

Citaat van: Arthur op 29 november 2013 - 18:21:22
Twee vragen;

1. Quantum? [nu Maldonado poet meebrengt]
2. Giedo? [Nu schoonpapa niets meebrengt]


1. Quantum wordt [vast] de deur gewezen...Was nooit een serieuze kandidaat
2. Giedo mag van mij blijven. Heikki zal niet instappen, want die heeft helemaal geen geld. Maar ja, hoe gek is Fernandes?

Wings

Citaat van: Jeroen op 29 november 2013 - 18:44:46
Grosjean gaat Maldonado compleet aan bagger rijden. Dat is dan weer een voordeel. Snapt die jongen misschien zelf ook eens dat alleen geld hem in de F1 houdt, want dat zijn talent toch echt tekort schiet.

Ik hoop met je mee. Maar aan de andere kant heeft Lotus dit geld hard nodig.

Sabai

Voor hoelang heeft hij eigenlijk getekend?

0634

Citaat van: Wings op 29 november 2013 - 22:08:17
Citaat van: Jeroen op 29 november 2013 - 18:44:46
Grosjean gaat Maldonado compleet aan bagger rijden. Dat is dan weer een voordeel. Snapt die jongen misschien zelf ook eens dat alleen geld hem in de F1 houdt, want dat zijn talent toch echt tekort schiet.

Ik hoop met je mee. Maar aan de andere kant heeft Lotus dit geld hard nodig.

Klopt. Daarom is het misschien ook maar goed, voor Lotus zowel als Grosjean.

Maar ik kan me niet voorstellen dat hij Grosjean op de baan de baas kan.