Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Fabian

Bij de achterhoedeteams zijn sowieso veel kandidaten. Iedereen met een zak geld uit de GP2 is daar kandidaat.

Perton

Citaat van: Fabian op 25 november 2013 - 18:18:07
Bij de achterhoedeteams zijn sowieso veel kandidaten. Iedereen met een zak geld uit de GP2 is daar kandidaat.
Uiteraard, maar er is een verschil tussen wat random Twitter-geruchten en wat een gerenomeerde journalist zegt.

0634

Ik vond Guiterez overigens nog niet eens zo beroerd. Ontwikkelde zich gedurende het seizoen. Best een aardige rijder, al zal het nooit een hoogvlieger worden uiteraard.

Perton

Eens. Sowieso nam ik de meeste kritiek op hem niet serieus, omdat het meestal beperkt bleef tot "STOP FRIJNS ERIN." Maar hoe weinig ik ook onder de indruk van Gutiérrez zijn cv ben (ondanks zijn titels), hij was gewoon een topper in de GP2. En als Hülkenberg echt zo goed is als volgens de hype, dan was het niet zo schandalig wat Gutiérrez presteerde. Bovendien was het ook wel vrij duidelijk dat het vooral zijn kwalificatie was wat er mis was. Zijn racesnelheid is altijd wel oké geweest. Ene weekend wat beter dan het andere, maar goed, het was dan ook een rookie.

Nogmaals, ik vond hem een van de meest overschatte jongens toen hij zijn debuut maakte, maar ik ben de eerste om te roepen dat ik hem nog wel een seizoen gun.

Fabian

Citaat van: Perton op 25 november 2013 - 18:54:37
Citaat van: Fabian op 25 november 2013 - 18:18:07
Bij de achterhoedeteams zijn sowieso veel kandidaten. Iedereen met een zak geld uit de GP2 is daar kandidaat.
Uiteraard, maar er is een verschil tussen wat random Twitter-geruchten en wat een gerenomeerde journalist zegt.
Maar daar draait het wat mij betreft nu niet om. Tuurlijk zit daar een verschil tussen, maar iedereen is zo'n beetje kandidaat bij de achterhoedeteams. Grotere teams willen hun talenten daar stallen, maar als Pietje Puk uit de GP2 met 15 miljoen op zak voorbij komt dan zit Pietje Puk in die wagen. In mijn verhaal speelt de media op dit vlak geen rol, maar je hebt wel gelijk wat dat punt betreft.

Maikel0230

Vandoorne naar Caterham? Zie ik wel zitten, volgend jaar verandert er zoveel dus ze zouden zich wel eens kunnen gaan meten met het middenveld, Marussia ook trouwens.

Een jaartje GP2 zou hem ook staan maar dan liever F1. Het is maar de vraag hoeveel McLaren ervoor over heeft om die jongen daar te plaatsen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

LucvanDijk

Het zou wel lullig zijn dat net nu de Vlamingen stoppen met Formule 1 uitzenden er weer een Belg een stoeltje krijgt. Net als RTL dat stopt met uitzenden, waarna Van der Garde plots een stoeltje krijgt. Al heeft dat niet gezorgd voor een toename van het aantal abonnees bij Sport 1 voor zover ik weet, maar goed, dat is ook lastig oordelen in zo'n eerste jaar.

Anyway, een Belg en een Nederlander in de Formule 1 zou leuk zijn, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Of heeft Van der Garde nog andere serieuze opties behalve Caterham?

janke

Met de miljoenen van Boekhoorn en Michiel Mol wordt de line-up van Caterham volgend jaar kompleet Nederlands. Frijns en vd Garde. :D
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Wat heeft Mol ermee te maken? (Ik bedoel het als serieuze vraag, ik heb dat dan gemist)

NielsD

Citaat van: Perton op 25 november 2013 - 20:29:12
Wat heeft Mol ermee te maken? (Ik bedoel het als serieuze vraag, ik heb dat dan gemist)

Inderdaad. Mol heeft aandelen in Force India, niet in Caterham.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

janke

Citaat van: NielsD op 25 november 2013 - 20:31:11
Citaat van: Perton op 25 november 2013 - 20:29:12
Wat heeft Mol ermee te maken? (Ik bedoel het als serieuze vraag, ik heb dat dan gemist)

Inderdaad. Mol heeft aandelen in Force India, niet in Caterham.


Ja dat weet ik. Maar Mol en Frijns hebben/hadden toch contact met elkaar nadat Frijns zijn manager heeft gewieberd? Maar verder was het maar een dolletje hoor. Ik zie eerder vdGarde terug en Frijns zit thuis.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Voor het eerst dat ik van dat contact hoor. Maar ik kom googelend wat berichten uit september tegen. Dus dat contact zal er inderdaad wel geweest zijn. Ben benieuwd hoe hecht dat contact nu is

NielsD

Citaat van: Perton op 25 november 2013 - 20:51:42
Voor het eerst dat ik van dat contact hoor. Maar ik kom googelend wat berichten uit september tegen. Dus dat contact zal er inderdaad wel geweest zijn. Ben benieuwd hoe hecht dat contact nu is

Oppervlakkig, denk ik..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Misschien heeft Mol nog ergens een dochter rondlopen.

Perton

#1559
"I don't know [if I will still be here next season] but hopefully. We can be proud of what we have done this season, being part of the team, but we will see what the future holds."

Dit heeft Grosjean schijnbaar tegen de BBC gezegd na de race.

En schijnbaar wil PDVSA alleen in zee met Lotus als Lotus nog andere geldschieters vindt, omdat PDVSA niet mee wil doen om enkel de schulden af te betalen. Geinig.

http://sportbild.bild.de/SPORT/formel-1/2013/11/26/pastor-maldonado/zu-lotus.html
en
http://adamcooperf1.com/2013/11/25/maldonado-lotus-decision-set-to-kick-driver-market-into-gear/

Mijn Duits is niet zo goed, dus ik weet niet in hoeverre de berichten elkaar overlappen, aanvullen of zelfs tegenspreken.