Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Jeroen op 17 november 2013 - 19:37:41
Mits Maldonado wel daadwerkelijk het kapitaal achter zich heeft staan waarvan men denkt dat hij het (nog steeds) achter zich heeft staan.

Maldonado is een loo... Mag wat mij betreft naar huis voor eeuwig. Zulke verhalen de wereld inbrengen over sabotage zegt genoeg over dat meneertje. En al helemaal tegen een gerespecteerd groot team als Williams.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: janke op 17 november 2013 - 19:57:06
Citaat van: Jeroen op 17 november 2013 - 19:37:41
Mits Maldonado wel daadwerkelijk het kapitaal achter zich heeft staan waarvan men denkt dat hij het (nog steeds) achter zich heeft staan.

Maldonado is een loo... Mag wat mij betreft naar huis voor eeuwig. Zulke verhalen de wereld inbrengen over sabotage zegt genoeg over dat meneertje. En al helemaal tegen een gerespecteerd groot team als Williams.

Schandalig inderdaad. Wat een malloot is dat.

Zal overigens ook niet helpen in zijn zoektocht naar een nieuw team. Ik zou me wel twee keer bedenken voordat ik zo'n gozer naar binnenhaal die dat soort beschuldigingen de wereld in slingert.

Arthur

Citaat van: Jozef op 17 november 2013 - 19:43:56
Citaat van: NielsD op 17 november 2013 - 18:51:14
Citaat van: robbert op 17 november 2013 - 17:24:45
Citaat van: gloudiesaurus op 17 november 2013 - 16:59:50
Zou zo maar kunnen Ferrari kennende  :)
Zou Hulkenberg dan volgend jaar bij Sauber blijven en dan de overstap maken naar Ferrari?  ;)
denk het wel, omdat ze bij ferrari ook wel kunnen verwachten, dat alonso of raikkonen ferrari zal verlaten, als ze de strijd met elkaar niet willen aangaan

Dus Ferrari gaat er volgens jou al vanuit dat volgend jaar niks wordt? Lekker team ben je dan en dat is zeker niet des Ferrari's, ik zie al een rode di Montezemolo op televisie rondspringen.

Iedereen zegt wel dat Maldonado met al z'n geld naar Lotus kan gaan, maar als er een team is die het hard nodig heeft dan is dat Williams wel. Williams pleurt 'm er juist uit omdat z'n sponsor waarschijnlijk de geldkraan dichtdraait. Sorry, maar zo'n risico neemt Lotus toch ook niet? Nee, ik denk dat Pastor weg is uit de Formule 1 volgend jaar.

Maldonado zelf zegt anders dat hij zelf bij Williams vertrok (of dat beide partijen er blij mee waren). Volgens mij is er momenteel ook niemand die al weet of PDVSA al dan niet zal betalen de komende jaren (ook PDVSA zelf niet).

In het kamp van Lotus beweert Lopez dan weer dat ze niet per se ander geld nodig hebben, mocht Quantum inderdaad een zeepbel blijken. Of dat ook echt zo is, is wel een andere vraag...

Lotus roept vanuit een panieksituatie, schipt zinkt daar letterlijk in 2014 vrees ik....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Citaat van: Jeroen op 17 november 2013 - 22:00:16
Citaat van: janke op 17 november 2013 - 19:57:06
Citaat van: Jeroen op 17 november 2013 - 19:37:41
Mits Maldonado wel daadwerkelijk het kapitaal achter zich heeft staan waarvan men denkt dat hij het (nog steeds) achter zich heeft staan.

Maldonado is een loo... Mag wat mij betreft naar huis voor eeuwig. Zulke verhalen de wereld inbrengen over sabotage zegt genoeg over dat meneertje. En al helemaal tegen een gerespecteerd groot team als Williams.

Schandalig inderdaad. Wat een malloot is dat.

Zal overigens ook niet helpen in zijn zoektocht naar een nieuw team. Ik zou me wel twee keer bedenken voordat ik zo'n gozer naar binnenhaal die dat soort beschuldigingen de wereld in slingert.

Inderdaad, al net zo erg als Piquet Jr. met zijn huilverhalen over Briatore en co.

Matthijs

Kijk, het kan natuurlijk best dat de auto om onverklaarbare redenen niet doet wat je wil, zie ook Hamilton met zijn gescheurde chassis. Het lijkt me dan dat je binnenskamers stevige woorden uit, maar dat je in de media diplomatiek blijft. Zie Hamilton, heeft geen enkele keer zijn team publiekelijk aangevallen.

Maldonado is gewoon helemaal klaar met Williams, maar hij is te naïef om te snappen dat deze uitspraken ook worden gehoord door zijn potentiële nieuwe werkgever.

0634

De vraag is waarom hij zo klaar is met Williams?

Natuurlijk, de auto is dit jaar niet best. Maar Maldonado is ook niet een man die een topwagen hoort te besturen. Ik vind hem wel F1-waardig qua snelheid, maar een geweldenaar is het ook niet. Onderkant middenmoot, maximaal. En laat Williams dat nou ook net zijn.

Sabai

Ik denk dat Williams eerder klaar was met Mallenado dan hij met hun. Ik denk de Frank Williams uit de jaren 80' 90' hem er allang uit getrapt had. Sta echt verbaasd dat het nog zolang geduurd heeft.

0634

Financieel zal het wellicht onhandig zijn, maar ik denk dat als geld geen obstakel was geweest, Maldonado na de sabotage-uitspraken stante pede ontslagen was geweest.

Perton

Citaat van: Jeroen op 18 november 2013 - 17:42:42
De vraag is waarom hij zo klaar is met Williams?

Natuurlijk, de auto is dit jaar niet best. Maar Maldonado is ook niet een man die een topwagen hoort te besturen.
Pure arrogantie, niets meer en niets minder. Dat wij van mening zijn dat hij die topwagen niet verdient, wil natuurlijk niet zeggen dat hij dat niet doorheeft. Overigens heeft Maldonado zijn woorden weer iets teruggetrokken: http://www.autosport.com/news/report.php/id/111450 al lijkt ie alsnog te suggereren dat er wel een paar mensen binnen het team minder hard voor hem werken.

En het Williams van tien jaar geleden had inderdaad in Brazilië een andere coureur in de auto zitten.

0634

Dat is waar natuurlijk, hij vindt zichzelf een hele pief.


Fabian

Citaat van: Jeroen op 18 november 2013 - 19:05:40
Dat is waar natuurlijk, hij vindt zichzelf een hele pief.
Maar daar heeft Pastor natuurlijk helemaal gelijk in. Hij heeft Williams heel veel gebracht zo vindt ie zelf. En daar heeft hij een punt, een overwinning maar wat ie bovenal heeft gebracht is HEEL VEEL SCHADE aan de auto. Dus Pastor heeft Williams wel degelijk veel gebracht.  ;)

0634

Pastor heeft Williams inderdaad op de kaart gezet. Wat nou, Alan Jones? Wat nou Keke Rosberg of Nelson Piquet? Mansell, Hill, Villeneuve, Prost? Flikker op allemaal. Frank Williams? Patrick Head? Adrian Newey? Ga toch weg!

Pastor heeft Williams een topteam gemaakt!

Arthur

Citaat van: Jeroen op 18 november 2013 - 19:51:54
Pastor heeft Williams inderdaad op de kaart gezet. Wat nou, Alan Jones? Wat nou Keke Rosberg of Nelson Piquet? Mansell, Hill, Villeneuve, Prost? Flikker op allemaal. Frank Williams? Patrick Head? Adrian Newey? Ga toch weg!

Pastor heeft Williams een topteam gemaakt!

;D ;D ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

janke

Citaat van: Jeroen op 18 november 2013 - 17:53:29
Financieel zal het wellicht onhandig zijn, maar ik denk dat als geld geen obstakel was geweest, Maldonado na de sabotage-uitspraken stante pede ontslagen was geweest.

Williams had hem gelijk eruit moeten flikkeren. Geld of niet.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Denk je dat Williams een keuze had?