Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: robbert op 07 oktober 2013 - 17:27:21
alonso wordt ook nog steeds genoemd om bij mclaren te rijden.

'edit: mijn excuses dat het weer over een ferraripiloot gaat'

Hoezo excuses? In Nederland is de vrijheid van meningsuiting vastgelegd in de grondwet dus al post je niks anders dan mag het nog. Hoef je je niet voor te excuseren. Om ook inhoudelijk te reageren, op de één of andere manier ben ik niet verbaasd mocht Alonso naar McLaren gaan. Ik verwacht het niet direct maar heb wel het missende puzzelstuk gevoel mocht het zo zijn

- Ferrari die het niet klaar krijgt om kampioenwaardigmateriaal af te leveren.
- Alonso die Ferrari publiekelijk bekritiseerd.
- Ferrari die pissed reageren en roepen dat niemand boven hun staat.
- Ferrari die Kimi contracteert.
- Alonso die hard gaat ontkennen dat er wat aan de hand is.

Het hangt toch een beetje in de lucht.

Arthur

Citaat van: Wings op 07 oktober 2013 - 21:02:06
Citaat van: robbert op 07 oktober 2013 - 17:27:21
alonso wordt ook nog steeds genoemd om bij mclaren te rijden.

'edit: mijn excuses dat het weer over een ferraripiloot gaat'

Hoezo excuses? In Nederland is de vrijheid van meningsuiting vastgelegd in de grondwet dus al post je niks anders dan mag het nog. Hoef je je niet voor te excuseren. Om ook inhoudelijk te reageren, op de één of andere manier ben ik niet verbaasd mocht Alonso naar McLaren gaan. Ik verwacht het niet direct maar heb wel het missende puzzelstuk gevoel mocht het zo zijn

- Ferrari die het niet klaar krijgt om kampioenwaardigmateriaal af te leveren.
- Alonso die Ferrari publiekelijk bekritiseerd.
- Ferrari die pissed reageren en roepen dat niemand boven hun staat.
- Ferrari die Kimi contracteert.
- Alonso die hard gaat ontkennen dat er wat aan de hand is.

Het hangt toch een beetje in de lucht.

Maar of McLaren wel kampioenswaardig materiaal levert in 2014 weet je ook niet. En als Ferrari het wel heeft kan ik me voorstellen dat ie de haren uit zijn kop trekt. Maar het zou wel wat zijn. En Hulkenberg dan alsnog naar Ferrari.... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Geen idee welke zekerheid McLaren kan bieden maar kan me voorstellen dat het vertrouwen ver te zoeken is. Als ik kijk naar race 1 toen Alonso begon en nu, hebben ze weinig vooruitgang geboekt. Bij Schumacher duurde het ook even maar zag je jaar na jaar de situatie en kansen groeien.

Arthur

Citaat van: Wings op 07 oktober 2013 - 21:10:04
Geen idee welke zekerheid McLaren kan bieden maar kan me voorstellen dat het vertrouwen ver te zoeken is. Als ik kijk naar race 1 toen Alonso begon en nu, hebben ze weinig vooruitgang geboekt. Bij Schumacher duurde het ook even maar zag je jaar na jaar de situatie en kansen groeien.

Zekerheid kunnen ze [gelukkig] geen van allen bieden. Denk zelf aan RBR, MGP, Ferrari en McLaren. Zie er al wel naar uit!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Wings op 07 oktober 2013 - 21:02:06
Citaat van: robbert op 07 oktober 2013 - 17:27:21
alonso wordt ook nog steeds genoemd om bij mclaren te rijden.

'edit: mijn excuses dat het weer over een ferraripiloot gaat'

Hoezo excuses? In Nederland is de vrijheid van meningsuiting vastgelegd in de grondwet dus al post je niks anders dan mag het nog. Hoef je je niet voor te excuseren. Om ook inhoudelijk te reageren, op de één of andere manier ben ik niet verbaasd mocht Alonso naar McLaren gaan. Ik verwacht het niet direct maar heb wel het missende puzzelstuk gevoel mocht het zo zijn

- Ferrari die het niet klaar krijgt om kampioenwaardigmateriaal af te leveren.
- Alonso die Ferrari publiekelijk bekritiseerd.
- Ferrari die pissed reageren en roepen dat niemand boven hun staat.
- Ferrari die Kimi contracteert.
- Alonso die hard gaat ontkennen dat er wat aan de hand is.

Het hangt toch een beetje in de lucht.

En dan vergeet je nog dat McLaren nog geen rijders voor volgend jaar bevestigd heeft en een aantal keren kritiek op Perez heeft geuit.

Toch zie ik het niet gebeuren, maar argumenten zijn er inderdaad wel.

Sabai

Ik verwacht voor volgend jaar juist wel vooruitgang.  Ze hebben een aardig aantal goede mensen naar het team gehaald.Als ik Alonso was zou ij lekker blijven.

0634

Ik ook, Sabai. Ook omdat ik van McLaren volgend jaar nog niet superveel verwacht. Zitten toch in een tussenfase (nieuw technisch team, Honda).

Arthur

Ik denk dat Alonso het nog een jaar geeft. Als het dan nog niet top is trekt hij zijn conclusies...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Citaat van: Sabai op 07 oktober 2013 - 21:22:52
Ik verwacht voor volgend jaar juist wel vooruitgang.  Ze hebben een aardig aantal goede mensen naar het team gehaald.Als ik Alonso was zou ij lekker blijven.

Alleen James Allison. Wel zouden er twee engineers verkassen naar o.a Lotus en Williams. Dus daar ga ik niet prat op. Bovendien doen geruchten de ronde dat Mercedes 100PK meer heeft en lees ik geruchten dat Brawn naar McLaren verkast. Ik denk dat er geen peil op de toekomst te trekken is en keuzes worden gemaakt gebaseerd op het vertrouwen nu. En dan houd ik een hele grote slag om de arm.

robbert

Citaat van: Wings op 07 oktober 2013 - 21:02:06
Citaat van: robbert op 07 oktober 2013 - 17:27:21
alonso wordt ook nog steeds genoemd om bij mclaren te rijden.

'edit: mijn excuses dat het weer over een ferraripiloot gaat'

Hoezo excuses? In Nederland is de vrijheid van meningsuiting vastgelegd in de grondwet dus al post je niks anders dan mag het nog. Hoef je je niet voor te excuseren. Om ook inhoudelijk te reageren, op de één of andere manier ben ik niet verbaasd mocht Alonso naar McLaren gaan. Ik verwacht het niet direct maar heb wel het missende puzzelstuk gevoel mocht het zo zijn

- Ferrari die het niet klaar krijgt om kampioenwaardigmateriaal af te leveren.
- Alonso die Ferrari publiekelijk bekritiseerd.
- Ferrari die pissed reageren en roepen dat niemand boven hun staat.
- Ferrari die Kimi contracteert.
- Alonso die hard gaat ontkennen dat er wat aan de hand is.

Het hangt toch een beetje in de lucht.
toch bedankt daarvoor.

T.Nuvolari

Ik hoop niet dat Alonso vertrekt bij Ferrari. Toch mooi 2 van die karakters in een team. Team "Laat ons gerust! Wij weten wel wat we doen!", het wordt stil aan het Ferrari gedeelte van de pitmuur.  ;D

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 07 oktober 2013 - 17:04:24
Overigens zijn er wat verhalen dat de vader van Max Chilton uitgekeken is op de Formule 1.
Zijn vader is zijn grote geldschieter.

Als vervanger voor 2014 word Felipe Nasr genoemd...

Hij kan dan wellicht broertje Tom in het WTCC gaan vervoegen...

Enzo

Citaat van: M@rc op 08 oktober 2013 - 11:54:46
Ik hoop niet dat Alonso vertrekt bij Ferrari. Toch mooi 2 van die karakters in een team. Team "Laat ons gerust! Wij weten wel wat we doen!", het wordt stil aan het Ferrari gedeelte van de pitmuur.  ;D

Inderdaad twee karakters die niet voor elkaar zullen willen buigen schat ik zo. "Kimi, Alonso is faster than you", zal beantwoord worden met een ongehoorzame snauw... ;D

Wings

Eerder schoof hij ook voor Massa. Dus waarom nu niet?

NielsD

Citaat van: Wings op 08 oktober 2013 - 17:16:39
Eerder schoof hij ook voor Massa. Dus waarom nu niet?

Omdat-ie z'n lesje wel geleerd heeft. Die laat niet meer over zich heenlopen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna