Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Fabian

http://www.gppits.net/nieuws/bianchi_ook_in_2014_bij_marussia/

Bianchi blijft, Chilton nog ff in de wachtkamer met z'n grote zak met geld...

Maikel0230

Chilton heeft geen zak met geld, pappie heeft aandelen van het team gekocht dus mag Maxie nog wat langer blijven.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Citaat van: Maikel0230 op 03 oktober 2013 - 11:45:40
Chilton heeft geen zak met geld, pappie heeft aandelen van het team gekocht dus mag Maxie nog wat langer blijven.
Dat is dus de zak met geld van pappie. Of ie nog mag blijven zitten is dus nog maar de vraag. Ik ga er wel van uit.

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/barrichello_keert_mogelijk_terug/


Er zou een voorkeur zijn van de Russen voor Barri. De reden laat zich raden? ???

Jehoentelaar

Citaat van: Fabian op 03 oktober 2013 - 11:46:34
Citaat van: Maikel0230 op 03 oktober 2013 - 11:45:40
Chilton heeft geen zak met geld, pappie heeft aandelen van het team gekocht dus mag Maxie nog wat langer blijven.
Dat is dus de zak met geld van pappie. Of ie nog mag blijven zitten is dus nog maar de vraag. Ik ga er wel van uit.
Tom en Max zitten mede dankzij Aon in de racerij, dus daar zal die vader van hen wel belangen in hebben.

Jehoentelaar

Citaat van: Franky R. op 03 oktober 2013 - 16:01:12
http://www.gppits.net/nieuws/barrichello_keert_mogelijk_terug/


Er zou een voorkeur zijn van de Russen voor Barri. De reden laat zich raden? ???
Geen idee. Commercieel interessant? Die ervaring is hartstikke leuk, maar je moet het ook maar wel over kunnen brengen.

Maar jongens, met alle respect, maar Rubens is nu de veertig gepasseerd. Ik zit echt niet te wachten op weer een comeback van een vroegere topcoureur die nu kleurloos achterin gaat rondtuffen. Enig toekomstperspectief heeft hij toch niet meer. Zet Massa toch in die kar.

Kootje

Was het maar 'n topcoureur. ::)

0634

Ik zie het nut ook niet. Slaat nergens meer op. Kan je Jos verstappen net zo goed terughalen.

NielsD

Ecclestone vindt Toro Rosso een optie voor Felipe Massa. Dat zal echt een héle rare zet zijn.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings

Dat is al oud nieuws. STR heeft geen reactie gegeven daarop. Massa schijnt in contact te zijn met Lotus,  Force India, Sauber en Williams.

NielsD

Citaat van: Wings op 04 oktober 2013 - 09:47:30
Dat is al oud nieuws. STR heeft geen reactie gegeven daarop. Massa schijnt in contact te zijn met Lotus,  Force India, Sauber en Williams.

Dat Ecclestone dat vindt is oud nieuws?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings


NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna


Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!