Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Maikel0230

Het gerucht is dan ook complete nonsens blijkbaar (wordt me op twitter verteld). Een hersenspinseltje vanuit de Braziliaanse pers wat onmiddellijk bij Europese websites zoals F1today terecht komt. Ik vind het dan ook vreemd dat jullie het opgevangen hebben want het is gewoon niet reëel.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Citaat van: Maikel0230 op 27 september 2013 - 16:19:43
Het gerucht is dan ook complete nonsens blijkbaar (wordt me op twitter verteld). Een hersenspinseltje vanuit de Braziliaanse pers wat onmiddellijk bij Europese websites zoals F1today terecht komt. Ik vind het dan ook vreemd dat jullie het opgevangen hebben want het is gewoon niet reëel.

Dat Schumacher weer in zou stappen was ook niet reëel, maar toch gebeurde het.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Citaat van: NielsD op 27 september 2013 - 16:35:44
Citaat van: Maikel0230 op 27 september 2013 - 16:19:43
Het gerucht is dan ook complete nonsens blijkbaar (wordt me op twitter verteld). Een hersenspinseltje vanuit de Braziliaanse pers wat onmiddellijk bij Europese websites zoals F1today terecht komt. Ik vind het dan ook vreemd dat jullie het opgevangen hebben want het is gewoon niet reëel.

Dat Schumacher weer in zou stappen was ook niet reëel, maar toch gebeurde het.

Ben ik het niet noodzakelijk meer eens Niels. Toen hij in 2009 begon te testen bij Ferrari om de geblesseerde Massa te vervangen werd snel duidelijk dat het heilig vuur weer aangewakkerd was. Toen JB aan het einde van het seizoen niet genoeg centjes van Mercedes kreeg verkaste die maar naar McLaren en velen hebben toen Schumacher voorspeld (waaronder ik) en zaten er bam op. Niets wijst er op het moment op dat Barichello een terugkeer naar de F1 voorbereid. De man heeft 1 seizoen indycar gereden en rijd nu in de [Braziliaanse stockcars?] + Hij is commentator op de Braziliaanse TV. Meestal als ze dat beginnen te doen is de F1 een afgesloten hoofdstuk.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Citaat van: Maikel0230 op 27 september 2013 - 16:46:15
Citaat van: NielsD op 27 september 2013 - 16:35:44
Citaat van: Maikel0230 op 27 september 2013 - 16:19:43
Het gerucht is dan ook complete nonsens blijkbaar (wordt me op twitter verteld). Een hersenspinseltje vanuit de Braziliaanse pers wat onmiddellijk bij Europese websites zoals F1today terecht komt. Ik vind het dan ook vreemd dat jullie het opgevangen hebben want het is gewoon niet reëel.

Dat Schumacher weer in zou stappen was ook niet reëel, maar toch gebeurde het.

Ben ik het niet noodzakelijk meer eens Niels. Toen hij in 2009 begon te testen bij Ferrari om de geblesseerde Massa te vervangen werd snel duidelijk dat het heilig vuur weer aangewakkerd was. Toen JB aan het einde van het seizoen niet genoeg centjes van Mercedes kreeg verkaste die maar naar McLaren en velen hebben toen Schumacher voorspeld (waaronder ik) en zaten er bam op. Niets wijst er op het moment op dat Barichello een terugkeer naar de F1 voorbereid. De man heeft 1 seizoen indycar gereden en rijd nu in de [Braziliaanse stockcars?] + Hij is commentator op de Braziliaanse TV. Meestal als ze dat beginnen te doen is de F1 een afgesloten hoofdstuk.

Schumacher had aan Massa toch een reden om weer te gaan testen bij Ferrari. Als Rubinho weer hard gaat trainen, geloof me dan wakkert dat vuur ook wel weer aan.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings


Franky R.

Citaat van: Wings op 27 september 2013 - 17:40:56
Citaat van: robbert op 27 september 2013 - 11:44:07
Citaat van: Fabian op 27 september 2013 - 09:18:09
http://www.gppits.net/nieuws/barrichello_op_het_lijstje_van_sauber/

Dussss. De 41-jarige oude man terug?

zou toch beter dan sirotkin zijn é. Maar zijn nog geruchten

Vind je dat echt?


Hm? Barri beter dan Sirotkin? Zou je je dat echt moeten afvragen? ;D ;D ;D

Maikel0230



Barichello heeft zo zijn momenten natuurlijk ;)

Maar op een serieuzer niveau is Barichello in feite een beetje te goed (kwa emoties enz...) voor de F1. Hij is iemand die teert op zijn ervaring en niet op rauw talent. Sirotkin is nog te jong maar naast Barichello zou hij wel eens snel veel dingen leren hoor.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

ze zeggen altijd: waar rook is, is vuur

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 27 september 2013 - 18:30:27


Barichello heeft zo zijn momenten natuurlijk ;)

Maar op een serieuzer niveau is Barichello in feite een beetje te goed (kwa emoties enz...) voor de F1. Hij is iemand die teert op zijn ervaring en niet op rauw talent. Sirotkin is nog te jong maar naast Barichello zou hij wel eens snel veel dingen leren hoor.


Ja, dat is waar. 'Opa' Barrichello zou een goede leermeester kunnen zijn voor Sirotkin. Ik zie dat een Massa of Sutil niet doen. En wat bedoel je precies met dit moment, waar Rubens trouwens ballen toonde en bleef zitten waar hij zat?

Maikel0230

Gewoon een even aantonen dat je Bari niet mag onderschatten Franky. Toch zou hij beter niet terugkeren in de F1 IMHO. Hij heeft zijn tijd gehad.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Klopt. Zijn laatste jaar was ook niet veel soeps meer. Geloof ook helemaal niks van dit verhaal.

gloudiesaurus

Ik zie het ook niet zitten. De tijd van Rubinho is geweest.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 27 september 2013 - 18:57:36
Gewoon een even aantonen dat je Bari niet mag onderschatten Franky. Toch zou hij beter niet terugkeren in de F1 IMHO. Hij heeft zijn tijd gehad.


Ah, op die manier...En of hij zijn tijd heeft gehad, daar ben ik het mee eens. Doch heeft Barri het -voor zichzelf- niet goed kunnen afsluiten. Maar goed, dan zou ik hetzelfde over Schumi moeten zeggen...

Maikel0230

In de Formule 1 is het nu eenmaal ook niet de bedoeling denk ik dat je met een Bang uitgaat, wie heeft dat wel gehad dan?

Prost?
Mansell?

Verder moet ik eens diep nadenken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Mansell? Die was te dik en werd uitgeput uit zijn Mclaren getakeld... ;)