Round 7: Grand Prix Du Canada, Montreal

Gestart door Super Seb, 02 juni 2013 - 09:25:46

« vorige - volgende »

Zien we opnieuw een Mercedes winnen of toch.........

Alonso
Massa
Vettel
Webber
Kimi
Grosjean
Button
Perez
Rosberg
Hamilton

Maikel0230

Wel de huidige voorspelling voor Montreal vandaag is vrij goed, droog weer met warmer weer (althans in vergelijking met vrijdag en zaterdag) met een kleine kans op een bui. Dit zou wel eens in de kaarten kunnen spelen van zowel Ferrari als Lotus. Zij hebben die warmere temperaturen nodig, het effect hiervan zou zich ook op de banden van Mercedes en Red Bull kunnen weerspiegelen.

Gelukkig kan het nog alle kanten op en is dat alleen maar theoretisch gelul  8)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Moet Kimi wel een wereld race rijden, want hij moet nog eens twee plekken naar achteren op de grid en start als 11e... Rampweekend voor Lotus tot nu toe.

Overigens moet Ricciardo ook twee plekken terug. Beiden stonden niet goed geformeerd bij het verlaten van de pits. Ik wist niet eens dat dat kon, maar goed.

Edwin90

Het team van Lotus heeft echter wel humor  ;D

CitaatStill need 7 more cars for @RGrosjean to start 29th. As @HRTF1Team haven't replied, can  @holden_racing send 2? #PunchLine Anyone else?

CitaatOther conclusions: Someone @fia definitely has a sense of humour putting #Kimi and @SChecoPerez together on the grid #PunchLine

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 09 juni 2013 - 14:19:26
Moet Kimi wel een wereld race rijden, want hij moet nog eens twee plekken naar achteren op de grid en start als 11e... Rampweekend voor Lotus tot nu toe.

Overigens moet Ricciardo ook twee plekken terug. Beiden stonden niet goed geformeerd bij het verlaten van de pits. Ik wist niet eens dat dat kon, maar goed.
Mierenneukerij vind ik dat! Alsof de heren het niet onderling zouden kunnen oplossen? ::)

gloudiesaurus

Ja volgens mij was er niet zoveel aan de hand...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Hoe laat  begint die race nou? 6 of 8 uur?

McLaren_über_alles

Citaat van: gloudiesaurus op 09 juni 2013 - 15:59:49
Ja volgens mij was er niet zoveel aan de hand...

Vond dat toch ook een opmerkelijk moment. In de pits mag je niet inhalen, maar toch zijn er die in 2 tot zelfs 3 rijen gaan staan  :o . Lijkt mij toch niet kunnen, en lijkt mij al zeker niet eerlijk ten opzichte van de personen die reeds als eerste in de rij met intussen koude banden standen te wachten op het begin van de sessie.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

McLaren_über_alles

Wat een geflater trouwens ook bij Button in Q2. Met amper tijd op de klok kwam hij slechts in de tweede helft van het pak buiten (al ligt de schuld hier ook bij McLaren), liet zich vervolgens in z'n outlap een aantal keren inhalen waardoor hij als allerlaatste zou moeten starten (met risico op gele vlaggen en zo), en slaagt er dan nog eens in om een gat van 10 seconden te laten ten opzichte van z'n voorganger waardoor hij een tweetal seconden te laat over de start-finish lijn was.

WTF zeg, pure kolder.  ::)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Edwin90

Nog een uurtje! Wat wordt het?

1. Vettel
2. Hamilton
3. Webber



Franky R.


Franky R.

Die Bernie kan ook gek doen...Staat die ouwe met Eddie te knuffelen op de grid... :P ...Ja, ik kijk via de Beeb.


Sport1 heb ik nog, maar deze GP wil ik via de BBC bekijken.

Franky R.

Nog een minuutje...Iedereen een fijne race! :)

Gerard