Barcelona: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 12 mei 2013 - 15:06:55

« vorige - volgende »

Vomd je ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
1 (5.6%)
7
9 (50%)
6
5 (27.8%)
5
3 (16.7%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

0634


Kootje

Dit keer geef ik 'n 7, maar ..... wel 'n hele magere.
Het was er geen een voor de boeken, maar 't was ook weer niet 'n dodelijk saaie race.
Ik heb ze iig erger meegemaakt.

Gerard

Een zesje.. weinig spannends....

Sabai

Een 5 saaie race waar het commentaar eigenlijk alleen maar over de banden ging.

0634

Gemiddelde race: 7. Niet buitengewoon leuk, ook niet saai. Paar leuke dingen, paar voorspelbare dingen, geen spanning om de zege.

Edwin90


NielsD

Eerste deel van de race was een 8 waard, later kakte het wat in. Dat kwam omdat Mercedes werd ingehaald en dus het veld wat uit elkaar werd getrokken.

Oh ja, ook een pluspunt voor Eddie Jordan! Hahaha wat een held op het podium.

Al met al een 7 voor de race.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

6. Was meer bezig met het voetballen dan de race. Gebeurt niet heel vaak.

Fabian

7. Een redelijk mooie en leuke race voor de Barcelona begrippen!

rafael25

7 met vraagtekens................. :) :)

Franky R.

Mager zesje...had meer van de strijd tussen Kimi, Vettel en Alonso verwacht. Het begin was wel aardig, maar ik vond de GP2-races vele malen aantrekkelijker... :-[

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 12 mei 2013 - 16:34:13
6. Was meer bezig met het voetballen dan de race. Gebeurt niet heel vaak.
Ik kan me niet voorstellen dat je de race minder leuk vond dan je cluppie Den Haag tegen PEC... ;)

Wings

Vijfje. Geen bult aan. Schijngevechten en dominantie. Dat Alonso wint maakt het een zes.

Arthur

Zeven, omdat Alonso wint, Kimi 2e wordt en het een Nederlands wieltje was dat er af rolde [anders had het een 6- geweest]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 12 mei 2013 - 19:16:26
Citaat van: Jehoentelaar op 12 mei 2013 - 16:34:13
6. Was meer bezig met het voetballen dan de race. Gebeurt niet heel vaak.
Ik kan me niet voorstellen dat je de race minder leuk vond dan je cluppie Den Haag tegen PEC... ;)
Goed punt! Maar de race begon zich al behoorlijk te settelen voordat die debiele Vicento in kwam vliegen... :-X