Silly season 2013

Gestart door KVDracer, 03 april 2013 - 13:12:48

« vorige - volgende »

Figge

Citaat van: Fabian op 17 april 2013 - 16:45:35
Citaat van: Maikel0230 op 17 april 2013 - 16:42:47
Ik zou zeggen Guido pas op, het avontuur kan snel voorbij zijn.
Giedo maakt zich geen zorgen!
http://www.gppits.net/nieuws/geen_zorgen_voor_van_der_garde/

Wat moet je dr op zeggen he...
Op dit moment zijn zn prestaties iets minder dan die van Pic. En natuurlijk sluimert dit op de achtergrond al een tijdje
Ik denk dat als je je zeker van je zaak voelt je dit soort teksten niet hoeft te uiten...

Super Seb

Heb het topic even gesplitst, we dwaalden wat af met STR. Deze heeft nu een eigen topic. We gaan hier verder met Silly Season 2013.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Edwin90

Giedo komt met een verklaring dat hij blijft racen. Kovalainen komt met een verklaring dat hij niet gaat racen. Terwijl er officieel (dus via de nieuwskanalen) toch eigenlijk geen speculatie is dat daar iets gaat gebeuren.

Gaat daar dan juist wél iets gebeuren?!  ::) Ze doen namelijk erg hun best om iets te ontkrachten wat eigenlijk niet geroepen wordt.

T.Nuvolari

Heb geruchten gelezen dat het om een Pic zou gaan als die zijn best niet doet. Die doet nochtans beter zijn best dan van der Garde en rijdt minder lang in die caterham rond.

Fabian

Lijkt me toch dat ze Pic wel behouden. Pic heeft banden met Renault. Caterham krijgt motoren met redelijke korting van Renault. Lijkt me niet dat ze die weg doen...

T.Nuvolari

Dacht ik ook en aan de andere kant heb je die 10miljoen die van der Garde meebrengt. Ik weet niet wat die waard zijn voor Caterham.

Fabian

Citaat van: M@rc op 19 april 2013 - 10:22:33
Dacht ik ook en aan de andere kant heb je die 10miljoen die van der Garde meebrengt. Ik weet niet wat die waard zijn voor Caterham.
Dat weet ik ook niet. Maar met het oog op de toekomst is het wegsturen van Pic volgens mij geen tactische zet!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 19 april 2013 - 09:59:27
Lijkt me toch dat ze Pic wel behouden. Pic heeft banden met Renault. Caterham krijgt motoren met redelijke korting van Renault. Lijkt me niet dat ze die weg doen...
Mss juist Renault het twistpunt. Immers willen ze minder teams voorzien van motoren, terwijl Toro Rosso juist overstapt naar Renault-motoren. Pic staat dan "zwakker" qua connectie...IMHO.

Fabian

Citaat van: Franky R. op 19 april 2013 - 11:46:59
Citaat van: Fabian op 19 april 2013 - 09:59:27
Lijkt me toch dat ze Pic wel behouden. Pic heeft banden met Renault. Caterham krijgt motoren met redelijke korting van Renault. Lijkt me niet dat ze die weg doen...
Mss juist Renault het twistpunt. Immers willen ze minder teams voorzien van motoren, terwijl Toro Rosso juist overstapt naar Renault-motoren. Pic staat dan "zwakker" qua connectie...IMHO.
Dat kan natuurlijk ook...