WTCC topic

Gestart door Edwin90, 24 maart 2013 - 11:59:15

« vorige - volgende »

janke

Chilton kan niets doen tegen de Honda.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Probleem Monteiro en vriend Bennani gaat zijn collega voorbij.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Loeb wint zijn eerst race in de WTCC, López tweede. Valente derde met de Cruze. Gelukkig pakt Chilton Bennani nog en wordt vierde. Leuke gevechtjes. Maar wordt een abc'tje voor Citroën.
Some things are too important to be left in the past.

Edwin90

Het feit dat Muller 0 scoort zorgt er voor dat het wk in elk geval tussen Citroen voorlopig leuk blijft. ;D

SDG

De startcrash in race 2:


Maikel0230

#95
Had de races opgepakt, wat een lul die Bennani, hadden ze die maar direct uit de race gehaald.

Wat een bullshitverhaal daar tegen Coronel, als je de onboard bekijkt hoor je dat hij gewoon vol gas blijft doorduwen. Je ziet ook duidelijk dat hij nog achter Tom zit en niet ernaast dus hij kan ook niet zeggen dat die hem in de muur wou duwen.

Voor wie het gemist heeft

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

#96
In eerste instantie dacht ik: beetje gevalletje Sorensen van Coronel, maar op de onboardbeelden van Bennani is inderdaad wel vrij duidelijk dat ie achter Tommie zat ipv er half naast zat. Maar Coronel moet ook niet doen alsof ie alleen maar in een rechte lijn reed, hij ging echt wel naar links. Meer dan een race-incident van twee gasten die te veel willen vind ik het nou weer ook niet.

Ben benieuwd wat onze Geert van het incident vindt!

Maikel0230

Moah, Coronel was niet goed weg en ging naar links om te verdedigen maar een race incident vind ik te licht, je ziet dat Bennani er achter zit en niet ernaast, wat ie gedaan heeft was echt onnodig en de straf was gewoon te licht, maar goed dat is mijn mening erover, de stewards zagen het niet zo.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

BWHAHAHAHA ik kijk em nu dus met Engels commentaar en bij dat moment van Tarquini dat ie tegen Bennani losgaat zeggen Martin Haven en Matt Neal: Ja, hij pept em nu op en zegt dat het zijn fout niet is en dat ie moet gaan winnen.

Ik spreek geen Frans, maar ik weet wel dat hij dit niet zei.

Perton

Citaat van: Maikel0230 op 13 april 2014 - 22:50:56
Moah, Coronel was niet goed weg en ging naar links om te verdedigen maar een race incident vind ik te licht, je ziet dat Bennani er achter zit en niet ernaast, wat ie gedaan heeft was echt onnodig en de straf was gewoon te licht, maar goed dat is mijn mening erover, de stewards zagen het niet zo.
Uiteraard was Bennani veel meer schuldig, maar ik heb er persoonlijk nooit zoveel moeite mee als een coureur bij de start naar de andere kant van het circuit gaat om zijn positie te verdedigen. Zo extreem als Schumacher deed of Vettel laatst in Maleisië was het natuurlijk niet wat Coronel deed, maar hij ging wel van zijn lijn af om Bennani of naar de muur te drukken, of enigszins te snijden. Dat mag natuurlijk gewoon, maar dan moet je als coureur ook verwachten dat het mis kan gaan. En dat ging het nu omdat Bennani veel te agressief bleef doen. Daar heeft hij dan ook een terechte straf voor gehad.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook heel idioot wat Bennani deed hoor, maar meer dan een drive through vind ik het persoonlijk niet waard. Het was niet alsof hij Coronel doelbewust een keiharde beuk gaf of uit de race reed.

Maikel0230

Het was misschien niet zijn bedoeling maar een tikje was het toch ook niet, hij raakte hem en bleef duwen, dan spreken we toch wel over bewust iemand willen hinderen, hij had niet verwacht dat die de muur ging inknallen maar ik vind het toch maar een markante actie die zwaarder had bestraft mogen worden.

Maar nogmaals, das alleen mijn mening, de stewards zagen het niet zo en dan moeten we ons daar maar bij neerleggen. Het geeft naar mijn gevoel een verkeerd signaal naar de andere coureurs.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Och, dat laatste doet WTCC toch al jaren. Muller had de afgelopen jaren allang een paar keer geschorst moeten gaan om hoe hij met zijn teamgenoten omging, maarja WTCC is Eurosport en Eurosport is Frans. Dus in het opzicht van straffen neem ik het WTCC sowieso al niet echt serieus ;)

NielsD

Ik ben het wel met Maikel eens. Bennani had ook even lichtjes het gas los kunnen laten, want je ziet gewoon dat hij hem er tussen houdt. Maar dat de schade van Coronel z'n wagen zo groot was had ik niet verwacht. Net een tupperware-bakje man!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Yup een keer van voor, twee keer van achter, dan weet je het wel, zal een wonder zijn als die volgende week op Paul Riccard kan starten, is ie twee keer gekloot >:(

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Bennani is zojuist uit de uitslag van race 2 geschrapt, zijn auto had niet het juiste gewicht.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna