Sport1 artikel op GPPits.net

Gestart door NielsD, 22 maart 2013 - 16:51:04

« vorige - volgende »

NielsD

http://www.gppits.net/nieuws/sport1_laat_meer_details_los/

In bovenstaand artikel zeggen jullie contact te hebben gehad met Sport1. Nu zal dit absoluut waar zijn, maar toch zijn er wat onjuistheden in dit artikel. Ik heb namelijk vernomen dat de FOM de Engelse audio feed niet mee zendt, wat betekent dat Sport1 GEEN Engels commentaar gaat leveren bij de Formule 1 uitzendingen.

Mag ik vragen wat ze precies tegen jullie gezegd hebben, hebben jullie dit misschien verkeerd geïnterpreteerd?

Alles wat hier staat gaat Sport1 doen, wat ze verder van plan zijn weet ik nog niet.

http://info.sport1.nl/ -> het kopje Formule 1.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Dat artikel komt van mij. Ik heb contact gehad met de contactpersoon van Sport1. Hij gaf aan dat Sport1 Engels commentaar mee zou sturen. Ik was dan ook behoorlijk verbaast dat dit niet het geval was.

Inmiddels heb ik weer een mail gestuurd met de vraag om uitleg. Omdat wij inderdaad iets gemeld hebben dat niet klopt. Maar ook verkeerd voorgelicht zijn. Degene die hierover gaat is echter tot eind maart weg dus die kan niet reageren. Meerdere mailtjes naar Sport1 klantenservice over dit voorval hebben echter niets opgeleverd. Ik baal daar natuurlijk van omdat we willen weten waar we aan toe te zijn. Maar ook omdat, als het niet klopt, we dat natuurlijk wel recht gaan zetten.

Dus wanneer we definitief antwoord hebben hoor je dat natuurlijk.  :)

NielsD

Vanmiddag heb ik contact gehad met iemand van Sport1 via Twitter en die meldt dat de FOM het commentaarsignaal niet doorstuurt naar Sport1 en er is dus geen Engels commentaar is.

Erg jammer, maar ik snap dat je opheldering wil!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Ik was al bang voor zoiets. Dus erg vreemd dat ze ons bevestigden dat het wel ging gebeuren. Ik ben benieuwd wat die gast van Sport1 als reactie gaat geven. ??? Erg slechte zaak dat ze ons zo het bos in hebben gestuurd.

0634

Daar zou ik ook gewoon duidelijk melding van maken hoor, Edwin.

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Okee, maar zij hebben veel meer ervaring met F1 en een ongetwijfeld duizelingwekkend budget.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 23 maart 2013 - 08:26:00
Okee, maar zij hebben veel meer ervaring met F1 en een ongetwijfeld duizelingwekkend budget.

Dat is absoluut waar. Als je ziet hoeveel mensen van Sky daar naar toe reizen. Poeh..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 23 maart 2013 - 08:26:00
Okee, maar zij hebben veel meer ervaring met F1 en een ongetwijfeld duizelingwekkend budget.
één jaartje meer ;) maar goed, bij Sport 1 hadden ze ook ervaring in huis kunnen halen. Waarom blijven ze trouwens niet ff bij live-beelden en persco van F1 hangen ipv een samenvatting van een oude voetbalwedstrijd uit te gaan zenden?

Kootje

Vraag t ze. Ik heb iig geen idee. ::)

NielsD

Ik heb het gevoel dat het allemaal gaat escsaleren. Want dit gaat ze zoveel geld kosten.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Ach .... zal wel loslopen. Voorlopig hebben ze 3 jaar de tijd om aan hun format te werken en in die 3 jaar verdwijnen ook in Engeland, Duitsland etc. de races geheel achter de decoder. Ik vind het iig 'n goed teken dat men bij Sport1 de kritieken ter harte neemt en er hun voordeel mee wil doen. Je kunt echter geen wonderen verwachten dat alle kritieken in één week thuis opgelost zijn. Daarnaast is het onmogelijk iedereen tevreden te stellen, dus ....

NielsD

Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 19:33:16
Ach .... zal wel loslopen. Voorlopig hebben ze 3 jaar de tijd om aan hun format te werken en in die 3 jaar verdwijnen ook in Engeland, Duitsland etc. de races geheel achter de decoder. Ik vind het iig 'n goed teken dat men bij Sport1 de kritieken ter harte neemt en er hun voordeel mee wil doen. Je kunt echter geen wonderen verwachten dat alle kritieken in één week thuis opgelost zijn. Daarnaast is het onmogelijk iedereen tevreden te stellen, dus ....

Nee, dat snap ik. Maar er zijn een aantal dingen waarvan ik denk: kom op dat had je je van te voren kunnen bedenken. Alles kan wel achter de decoder komen, maar dan worden illegale streams over een aantal jaren helemaal populair.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 19:33:16
Ach .... zal wel loslopen. Voorlopig hebben ze 3 jaar de tijd om aan hun format te werken en in die 3 jaar verdwijnen ook in Engeland, Duitsland etc. de races geheel achter de decoder. Ik vind het iig 'n goed teken dat men bij Sport1 de kritieken ter harte neemt en er hun voordeel mee wil doen. Je kunt echter geen wonderen verwachten dat alle kritieken in één week thuis opgelost zijn. Daarnaast is het onmogelijk iedereen tevreden te stellen, dus ....
BBC heeft een contract tot 2018, RTL tot 2015 dus nogal voorbarig om te beweren dat races geheel achter de decoder verdwijnen.

Kootje

Citaat van: Iceman2012 op 23 maart 2013 - 19:43:53
Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 19:33:16
Ach .... zal wel loslopen. Voorlopig hebben ze 3 jaar de tijd om aan hun format te werken en in die 3 jaar verdwijnen ook in Engeland, Duitsland etc. de races geheel achter de decoder. Ik vind het iig 'n goed teken dat men bij Sport1 de kritieken ter harte neemt en er hun voordeel mee wil doen. Je kunt echter geen wonderen verwachten dat alle kritieken in één week thuis opgelost zijn. Daarnaast is het onmogelijk iedereen tevreden te stellen, dus ....
BBC heeft een contract tot 2018, RTL tot 2015 dus nogal voorbarig om te beweren dat races geheel achter de decoder verdwijnen.

Oke, misschien niet binnen 3 jaar tijd, maar echt wel dat dit gaat gebeuren.