Round 2: Grand Prix Maleisië, Sepang

Gestart door Enzo, 18 maart 2013 - 01:45:05

« vorige - volgende »

Wie word de volgende winnaar ?

Kimi
Grosjean
Alonso
Massa
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Perez
Sutil
Di Resta
Hulkenberg
Iemand anders namelijk .......

Franky R.

Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 09:33:29
Begrijp niet echt waarom Webber op de zachte band rijd die zo eraan is terwijl de rest op hard rijdt.
Twee verschillende strategieën?

KVDracer

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 09:35:07
Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 09:33:29
Begrijp niet echt waarom Webber op de zachte band rijd die zo eraan is terwijl de rest op hard rijdt.
Twee verschillende strategieën?

Het is toch juist andersom? Wit =medium en oranje=hard.
Dus Webber rijdt als een van de enigen op hard rond

Franky R.

Citaat van: KVDracer op 24 maart 2013 - 09:35:58
Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 09:35:07
Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 09:33:29
Begrijp niet echt waarom Webber op de zachte band rijd die zo eraan is terwijl de rest op hard rijdt.
Twee verschillende strategieën?

Het is toch juist andersom? Wit =medium en oranje=hard.
Dus Webber rijdt als een van de enigen op hard rond
Ja, je hebt gelijk...zie het nu ook via de pitlane-infocam van UPC op kanaal 217...eindelijk doen iets nuttigs met dat kanaal, ipv eindeloze herhalingen... :)

Iceman2012


Franky R.

Vettel nu op hard...terwijl Webber op medium is gezet, snap het nog niet helemaal...Enne, Force India... ::) ...Enkele crewmembers van Mclaren 2012 overgenomen of zo?

Franky R.

diResta...tja, Een F1 is gebouwd om ermee te rijden. Niet om minutenlang stil te staan met draaiende motor... :(

Fabian

Het gaat lekker daar bij FI. Het probleem zit daar aan de linkerkant....

Franky R.

Citaat van: Fabian op 24 maart 2013 - 09:50:24
Het gaat lekker daar bij FI. Het probleem zit daar aan de linkerkant....
Ja, maar ze halen Sutil binnen en dan nog was het niet opgelost...En ik snap nu wel waarom Webber nu wel medium zit en Vettel op hard... ;) ...Vettel moet wel winnen, he! Seb hoeft alleen achter Mark te hangen tot zijn mediums zowat uit elkaar scheuren.

Franky R.

Ongelooflijk...Force India gooit zelf haar potentiële punten weg...Sutil out...wel een mooie vriendin heeft die Sutil... ;)

Sabai

Ik denk dat Lewis hem wel eens kan gaan winnen :D

Sabai

Vettel loopt een beetje achter de feiten aan nadat hij bij zijn eerste stop te vroeg gestopt is  :-\

Franky R.

Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 10:02:46
Ik denk dat Lewis hem wel eens kan gaan winnen :D
Ik ben fan van Lewis, mocht dat nog niet duidelijk zijn...maar ik zie eerder Rosberg winnen dan Lewis....maar ik hoop met je mee! ;D

Franky R.

pFFFFF....Eerder deed Lewis een 'Button', nu doet Button een 'Mansell'... ::)

Franky R.

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 10:08:06
pFFFFF....Eerder deed Lewis een 'Button', nu doet Button een 'Mansell'... ::)
Voor de jonkies op het forum...Portugal 1991 ;)

Charrel

Sorry hoor maar het commentaar is bar slecht! Pitstop van Button, je ziet het misgaan met het wiel en het mannetje die hem erop zet meteen zeggen dat het niet goed is.

En meneer van Dam en Albers, ja je ziet hem slecht wegkomen, problemen met de versnellingsbak bla bla, heel verhaal.. Endan later; hey ze wiel zit ook los!!!

Nee lul! Hij Button twijfelde omdat hij zag/voelde dat er iets niet goed zit.. Super slecht gezien van het commentaar