Round 2: Grand Prix Maleisië, Sepang

Gestart door Enzo, 18 maart 2013 - 01:45:05

« vorige - volgende »

Wie word de volgende winnaar ?

Kimi
Grosjean
Alonso
Massa
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Perez
Sutil
Di Resta
Hulkenberg
Iemand anders namelijk .......

0634

Citaat van: Fabian op 22 maart 2013 - 16:02:30

Dat mindere pakket geeft Allison zelf toe: http://www.gppits.net/nieuws/voorkeursbehandeling_raikkonen/

De problemen met het chassis van Grosjean heb ik nog niet gehoord.
Ah okee, bedankt.

De problemen met de auto heb ik hiervan: http://www.autosport.com/news/report.php/id/106240

Kootje

Citaat van: Jeroen
Als morgen Merc wint, zet de rest vraagtekens bij het voordeel van zilveren auto's in de hete zon.

;D

Fabian

Citaat van: Jeroen op 22 maart 2013 - 16:10:42
Citaat van: Fabian op 22 maart 2013 - 16:02:30

Dat mindere pakket geeft Allison zelf toe: http://www.gppits.net/nieuws/voorkeursbehandeling_raikkonen/

De problemen met het chassis van Grosjean heb ik nog niet gehoord.
Ah okee, bedankt.

De problemen met de auto heb ik hiervan: http://www.autosport.com/news/report.php/id/106240
O dat van de problemen had ik niet gelezen. Nou dat gaat lekker met Grosjean!  ;)

Sabai

Ik zie net de uitslag van de vrije trainingen en Kimi zit er weer lekker bij  :) Over de keuze die Lotus heeft gemaakt om Kimi de voorkeur te geven begrijp ik wel en vind het een goede keus. Een team met een beperkter budget als de andere zal toch manieren moeten vinden om vooraan mee te kunnen strijden. Ik vraag me daarom ook af of ze echt voordeel hebben met de banden ivm de oude testauto van Pirelli . Het zou zomaar kunnen maar lijkt me toch een beetje vergezocht. Als het wel waar is vind ik het in dit geval voor dit team geen probleem en gun ik ze een wk titel met Kimi   ;)

Wings

Ik vraag me af hoeveel mensen Schumacher niet hekelde om hetgeen wat nu met Kimi wordt gedaan. Wellicht dezelfde mensen die nu wel snappen dat Lotus zich focust op Kimi...

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 22 maart 2013 - 14:14:17
Citaat van: Iceman2012 op 22 maart 2013 - 06:09:32

nou, RBR aversie heb je sowieso, dat heb je al vaak genoeg bewezen. Maar ik was nog voorzichtig, ik vroeg me ook nog af wat het anders kon zijn

Jij moet niet zomaar mensen gaan aanvallen, omdat hun mening niet in jouw straat past. >:( >:( >:(
als er al sprake is van aanvallen, dan deed ik dat omdat:
A. Ik niet kan begrijpen dat mensen in dat geval Vettel als schuldige aanwijzen, terwijl hij alle ruimte geeft en het slachtoffer is terwijl onze achterblijver waarvan we allemaal weten dat ie F1 onwaardig is lekker door kan rijden. Of jullie hebben de beelden niet goed bestudeerd en dan moet je sowieso voorzichtig zijn met uitspraken, of jullie kunnen niet objectief oordelen.
B. De stewards ook Karthikeyan als schuldige hebben aangewezen. Dan vind ik het altijd flauw om die uitspraak totaal te negeren en je eigen standpunt als feit te presenteren.

Sorry dat je Marko aversie heb verward met een RBR aversie. Maar goed, aangezien Vettel succes ook Marko succes betekend,  zul je Vettel ook geen heel warm hart toedragen gok ik zo.

Maar goed, laten we maar verder gaan met 2013, het weekend is begonnen!

robbert


Franky R.

#172
CitaatDe stewards ook Karthikeyan als schuldige hebben aangewezen
Wat is het probleem dan? ::)  Je zegt nu pas dat Vettel ook schuldig was, terwijl je eerder schreef;
CitaatSorry, maar ik vind het echt ongelofelijk dat mensen een jaar naar dato nog niet kunnen toegeven dat Vettel hier totaal geen blaam treft.

Kijk, dat is iets heel anders dan wat je nu schrijft... ::) ...Maar ik had volgens mij al eerder gezegd dat deze casus al helemaal was uitgewrongen.
En vervolgens wild om je heen slaan met aversie zus en aversie zo...bewijs dit, bewijs dat...Tja, daar kan ik weinig mee.

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 22 maart 2013 - 19:31:43
CitaatDe stewards ook Karthikeyan als schuldige hebben aangewezen
Wat is het probleem dan? ::)  Je zegt nu pas dat Vettel ook schuldig was, terwijl je eerder schreef;
ha ha, zo zou je t ook kunnen lezen misschien, maar ik bedoelde dat ook de stewards Narain als schuldige hebben aangewezen en Vettel dus niet. k had het woordje 'ook' beter weg kunnen laten, dan was het duidelijker geweest.

Citaat van: robbert op 22 maart 2013 - 19:27:11
en iedereen is vrij van mening é
idd, net als iedereen ook een mening over de  Pirelli's mag hebben ;)

Super Seb

Mogguh! Tijd voor VT3, gaat er nog iemand een tikje uitdelen aan de concurrentie? Word het Kimi, Vettel of toch Fernando? Ben benieuwd....
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Nou nou, Button slechts met 3 tienden ook wel aardig in de buurt.

Charrel

Kwalificatie, Vd Garde laatste.. Jammer!!

Bianchi gewon bijna een seconde sneller dan Pic, Chilton en vd Garde.. Dat is laten zien dat je snel bent in een achterhoede auto

KVDracer

Citaat van: Charrel op 23 maart 2013 - 09:22:11
Kwalificatie, Vd Garde laatste.. Jammer!!

Bianchi gewon bijna een seconde sneller dan Pic, Chilton en vd Garde.. Dat is laten zien dat je snel bent in een achterhoede auto

Als Bianchi dit een heel seizoen kan blijven volhouden, zal hij volgend jaar wel een stapje hoger kunnen maken. Dan zal hij mss wel bij Force India terecht kunnen.

Kootje

Citaat van: Wings op 22 maart 2013 - 19:06:55
Ik vraag me af hoeveel mensen Schumacher niet hekelde om hetgeen wat nu met Kimi wordt gedaan. Wellicht dezelfde mensen die nu wel snappen dat Lotus zich focust op Kimi...

Ik denk niet dat daar de oorzaak van die aversie lag hoor.

Voor mijzelf begon het in Adelaide (Hill incident) en werd  het erger en erger in Jerez (Villeneuve). Daarnaast verfoeide ik hem én Ferrari om Maleisie '92 (illegale bardgeboards), Oostenrijk ?? (Barrichello die opzij moest) en alle andere races waar er sprake van teamorders of FIArari was. Maar het feit dat hij als eerste 'n update kreeg vind ik persoonlijk niets vreemds aan. Dat er slechts één exemplaar beschikbaar is gebeurt bij ieder team, en logischerwijs geef je die dan aan je meest kansrijke coureur.

Charrel

Citaat van: KVDracer op 23 maart 2013 - 09:24:38
Citaat van: Charrel op 23 maart 2013 - 09:22:11
Kwalificatie, Vd Garde laatste.. Jammer!!

Bianchi gewon bijna een seconde sneller dan Pic, Chilton en vd Garde.. Dat is laten zien dat je snel bent in een achterhoede auto

Als Bianchi dit een heel seizoen kan blijven volhouden, zal hij volgend jaar wel een stapje hoger kunnen maken. Dan zal hij mss wel bij Force India terecht kunnen.

Klopt ja, men zegt hoe kan je jezelf bewijzen bij een achterhoede team als Marussia of Caterham. Nou tot nu toe doet hij het super goed. Gewoon flink harder gaan dan de mensen met gelijkwaardig materieel, dan komt de rest vanzelf :P