Round 2: Grand Prix Maleisië, Sepang

Gestart door Enzo, 18 maart 2013 - 01:45:05

« vorige - volgende »

Wie word de volgende winnaar ?

Kimi
Grosjean
Alonso
Massa
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Perez
Sutil
Di Resta
Hulkenberg
Iemand anders namelijk .......

Gerard

Als ik de weerberichten zo zie (thunderstorms) hoop ik dat we een enigszins normale race krijgen, maar ik vrees voor een SC periode van 30 ronden...

Winnaar.. Kimi...

0634


Fabian

Citaat van: Jeroen op 21 maart 2013 - 10:56:04
Maar de kleuren, zijn wel mooi.
Precies. Ik vind de Caterham een van de mooiste wagens. Smaken verschillen!

0634

Mja, ik vind huidige F1 wagens sowieso om en nabij de lelijkste der afgelopen generaties. Oogt allemaal zo ielig, breekbaar en klein. Met rare puntige neuzen (nog los van de bochels) op hoge pootjes. Bluh.

Dit is een racewagen:



Stoer, stevig, bruut. Een monster. En dan heb ik het niet eens over het geluid.

Maar goed, conclusie: ik word oud.

T.Nuvolari

Alonso, voor Raikkonen en Massa. Vettel dus zelfs niet op het podium

Jehoentelaar

Als vandaag de Grand Prix zou zijn gehouden, zou het enkele minuten voor het openen van de pitlane gaan stortregenen. De verwachting is dat de komende dagen elke dag rond dezelfde tijd (namiddag) een dergelijke bui overkomt. Ofwel: weinig bijzonders. :)

Matthijs

Ik ga eens voor gewaagd en zeg: Massa!

SDG

Citaat van: Fabian op 21 maart 2013 - 11:01:01
Citaat van: Jeroen op 21 maart 2013 - 10:56:04
Maar de kleuren, zijn wel mooi.
Precies. Ik vind de Caterham een van de mooiste wagens. Smaken verschillen!

De kleur valt wel mee, alleen vind ik het ontwerp behoorlijk plomp. De wagen straalt daardoor, in tegenstelling tot sommige andere wagens, ook niet echt snelheid uit.

0634


Super Seb

Citaat van: Jeroen op 21 maart 2013 - 11:31:46
Mja, ik vind huidige F1 wagens sowieso om en nabij de lelijkste der afgelopen generaties. Oogt allemaal zo ielig, breekbaar en klein. Met rare puntige neuzen (nog los van de bochels) op hoge pootjes. Bluh.

Dit is een racewagen:



Stoer, stevig, bruut. Een monster. En dan heb ik het niet eens over het geluid.

Maar goed, conclusie: ik word oud.

Daar zat dan ook nog eens een geniale coureur in, de man had vandaag 53 moeten worden, feliz aniversário Ayrton....
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634


SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 21 maart 2013 - 11:51:11
Als vandaag de Grand Prix zou zijn gehouden, zou het enkele minuten voor het openen van de pitlane gaan stortregenen. De verwachting is dat de komende dagen elke dag rond dezelfde tijd (namiddag) een dergelijke bui overkomt. Ofwel: weinig bijzonders. :)

Afwachten ook maar of de kwalificatie nu wél in één stuk gereden kan worden. Of ik moet de zegswijze 'met Formule 1 opstaan en ermee gaan slapen' al voor de tweede keer in één week tijd letterlijk opnemen...

Gerard

Citaat van: SDG op 21 maart 2013 - 14:01:56
Citaat van: Jehoentelaar op 21 maart 2013 - 11:51:11
Als vandaag de Grand Prix zou zijn gehouden, zou het enkele minuten voor het openen van de pitlane gaan stortregenen. De verwachting is dat de komende dagen elke dag rond dezelfde tijd (namiddag) een dergelijke bui overkomt. Ofwel: weinig bijzonders. :)

Afwachten ook maar of de kwalificatie nu wél in één stuk gereden kan worden. Of ik moet de zegswijze 'met Formule 1 opstaan en ermee gaan slapen' al voor de tweede keer in één week tijd letterlijk opnemen...

;D inderdaad!! Het zou me niet verbazen! Alleen moeten we dan wel iets langer ' opblijven' dan half 2 denk ik....

SDG

Van der Garde mocht vandaag trouwens aanschuiven bij de officiële pre-race persconferentie...

Fabian

Citaat van: SDG op 21 maart 2013 - 15:55:06
Van der Garde mocht vandaag trouwens aanschuiven bij de officiële pre-race persconferentie...
Klopt. Samen met de andere Rookies dacht ik.