Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

gloudiesaurus

En toch was de voorbeschouwing op Sport1 best aardig  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Mr. van Dam was zelf aanwezig op de Nürburgring vandaag. We weten dat Mol agenda-technisch niet naar Duitsland af kon reizen, maar van Dam heeft zijn taken overgenomen. Zal hij zelf voor de camera gaan staan?

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Een voorbeschouwing met Van Dam dus?
Wel leuk dat Giedo daarin altijd aandacht krijgt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Heeft van Dam nou een telefoon aan zijn oor waar hij de vragen door krijgt van Mol?  ;D

Jehoentelaar

Zal wel een pen zijn. Verder prima dat ze dit doen voor een item, Nürburg is ook niet bijzonder ver weg.

Kootje

Hmmmm .... dat RTL+ is ook lekker bezig. Weet niet of het verslag goed is of niet, daarvoor is mijn Duits te slecht, maar om 'n reclameblok direct ná de SC in te lassen is lekkere timing zeg. De hele SC fase zenden ze live uit, en dan gaat dat ding eindelijk naar binnen ..... WERBUNG !!! :-\

Fabian

Citaat van: Kootje op 07 juli 2013 - 14:59:53
Hmmmm .... dat RTL+ is ook lekker bezig. Weet niet of het verslag goed is of niet, daarvoor is mijn Duits te slecht, maar om 'n reclameblok direct ná de SC in te lassen is lekkere timing zeg. De hele SC fase zenden ze live uit, en dan gaat dat ding eindelijk naar binnen ..... WERBUNG !!! :-\
Klopt. Daar erger ik me ook aan!

0634

Waardeloos verslag weer van Van Dam. Albers voegt met zijn jongenstemmetje ook niks toe.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 07 juli 2013 - 18:50:25
Waardeloos verslag weer van Van Dam. Albers voegt met zijn jongenstemmetje ook niks toe.
Had Caatje nog een paar 'maximum attacks' erdoorheen gegooid?! :P

Arthur

Vorige week BBC gekeken [GEWELDIG] en vandaag RTL. Om eerlijk te zijn; afschuwelijk, werkelijk geen enkele emotie/enthousiasme, nog erger dan Ronald van Dam.... wat een azuinzuipers en objectief? NOWAY!!! Nou zijn ze dat bij de BBC ook niet, maar dit commentaar is echt verschrikkelijk!!!!!!!!!!!! Het is dat het "gratis" ''...........
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

shelby

Van Dam vroeg zich af of Vettel misschien een probleem had met z'n DRS tijdens de race want hij had een paar langzame rondetijden..... Vettel reed op P1 :o

NielsD

Ik las alweer veel gezeur op Twitter. Mijn Sport1 is gistermorgen op zwart gegaan. Dat is pas genieten.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Citaat van: NielsD op 08 juli 2013 - 19:47:37
Ik las alweer veel gezeur op Twitter. Mijn Sport1 is gistermorgen op zwart gegaan. Dat is pas genieten.

;D

NielsD

Citaat van: Edwin90 op 08 juli 2013 - 20:00:55
Citaat van: NielsD op 08 juli 2013 - 19:47:37
Ik las alweer veel gezeur op Twitter. Mijn Sport1 is gistermorgen op zwart gegaan. Dat is pas genieten.

;D

Mijn vader heeft het via RTL Duitsland gekeken, ik was zelf op de Nürburgring.

Heb twee filmpjes op YouTube gezet:



Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Citaat van: shelby op 08 juli 2013 - 16:20:57
Van Dam vroeg zich af of Vettel misschien een probleem had met z'n DRS tijdens de race want hij had een paar langzame rondetijden..... Vettel reed op P1 :o

En steeds versprak hij zich weer...
En sowiezo mist hij veel actie.

En Albers met zijn door Engels doorspekte Nederlands... ik irriteerde me daar al aan toen hij zelf nog reed.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is