Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

ReDxVoDkA

Zou het? Kimi? Denk het niet. Dan eerder Grosjean of Rosberg? Dan heb ik het over de kwali.


Uploaded with ImageShack.us

Arthur

Citaat van: ReDxVoDkA op 17 maart 2013 - 00:31:06
Zou het? Kimi? Denk het niet. Dan eerder Grosjean of Rosberg? Dan heb ik het over de kwali.

Ik bedoelde de race  :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Iceman2012

wat betreft de poll; k heb niks gezien vanmorgen, maar goed je mag toch aannemen dat dat niet zn eigen keus was?? Sport 1 had ook kunnen kiezen voor iets anders idd (zoals RTL vaak deed), maar ik persoonlijk vind dan live-beelden zonder commentaar ook een prima optie. Ik vind die van Dam zo op het eerste oog (oor) ook een saaie commentator, maar in dit geval valt m weinig te verwijten lijkt mij. En t gaat hier ook nog om een kwalificatie vroeg in de morgen, is misschien ook nog weer wat anders als een race op een normaal tijdstip. Sport 1 zend ook geregeld wedstrijden uit zonder eigen commentaar maar met engels commentaar, was nu ook een mooie optie geweest, maar misschien niet haalbaar.

ReDxVoDkA

Citaat van: Arthur op 17 maart 2013 - 00:38:10
Citaat van: ReDxVoDkA op 17 maart 2013 - 00:31:06
Zou het? Kimi? Denk het niet. Dan eerder Grosjean of Rosberg? Dan heb ik het over de kwali.

Ik bedoelde de race  :)

Aha! Dat word een een twee voor Webber en Vettel.


Uploaded with ImageShack.us

Edwin90

Citaat van: ReDxVoDkA op 17 maart 2013 - 00:43:52
Citaat van: Arthur op 17 maart 2013 - 00:38:10
Citaat van: ReDxVoDkA op 17 maart 2013 - 00:31:06
Zou het? Kimi? Denk het niet. Dan eerder Grosjean of Rosberg? Dan heb ik het over de kwali.

Ik bedoelde de race  :)

Aha! Dat word een een twee voor Webber en Vettel.

1 en 2 Uitvalbeurten?





;)

ReDxVoDkA

Citaat van: Edwin90 op 17 maart 2013 - 00:55:03
Citaat van: ReDxVoDkA op 17 maart 2013 - 00:43:52
Citaat van: Arthur op 17 maart 2013 - 00:38:10
Citaat van: ReDxVoDkA op 17 maart 2013 - 00:31:06
Zou het? Kimi? Denk het niet. Dan eerder Grosjean of Rosberg? Dan heb ik het over de kwali.

Ik bedoelde de race  :)

Aha! Dat word een een twee voor Webber en Vettel.

1 en 2 Uitvalbeurten?





;)

één een tweetje. Excuses voor het foutieve woord gebruik.


Uploaded with ImageShack.us

Charrel

Robert Doornbos mijn held!!! Wat een verademing om hem te horen, een zeer fijne stem om aan te horen, je hort de passie en hij heeft goede kennis naar mijn mening!  ;)

Kootje

Vind die Van Dam ook niet slecht eigenlijk. Enige waar ik me af en toe aan stoor is het samenspel dat er nog niet helemaal is. Doornbos lult over A en Van Dam reageert daarop met verhaal B dat er niets mee van doen heeft. Maar ach ... zo erg is dat ook weer niet. Zolang Van Dam niet meer zomaar wegloopt, ben ik vooralsnog tevreden.

Super Seb

Doornbos, beste vent maar gedurende de race vertelde hij alles met betrekking tot hem. Toen Kimi naast bij op de baan stond, ik heb ook bij Horner gereden, ik heb dit, ik heb dat. Eerst was het irritant, later zelfs hartelijk om gelachen als er weer zo'n opmerking kwam.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Wings


Edwin90

Ik kan er maar slecht aan wennen. Foutjes maken is tot daar aantoe, commentaar geven is wat anders dan vanaf de bank naar een enkel scherm kijken dat weet ik best.

Maar als je als Formule 1 commentator niet eens weet dat er tegenwoordig met een lege tank gekwalificeerd wordt dan ben je in mijn ogen een ongeïnteresseerde hork. Soms roept hij gewoon dingen die he-le-maal nergens op slaan. Zo had hij ook niet door dat Alonso even Massa en Vettel opveegde tijdens de eerste stops. Dat besef kwam er pas na een rondje of 3/4.

Nee sorry ik kan er nog steeds geen sympathie voor opbrengen. Sterker nog, ik vind het tenenkrommend slecht.

Franky R.

Van Dam; beter voorbereiden.
Doornbos; minder verkooppraatjes [over/voor zichzelf] houden.


Ik kijk/luister het nog even aan, maar in Maleisië moet het beter.

Arthur

Citaat van: Edwin90 op 17 maart 2013 - 09:25:35
Ik kan er maar slecht aan wennen. Foutjes maken is tot daar aantoe, commentaar geven is wat anders dan vanaf de bank naar een enkel scherm kijken dat weet ik best.

Maar als je als Formule 1 commentator niet eens weet dat er tegenwoordig met een lege tank gekwalificeerd wordt dan ben je in mijn ogen een ongeïnteresseerde hork. Soms roept hij gewoon dingen die he-le-maal nergens op slaan. Zo had hij ook niet door dat Alonso even Massa en Vettel opveegde tijdens de eerste stops. Dat besef kwam er pas na een rondje of 3/4.

Nee sorry ik kan er nog steeds geen sympathie voor opbrengen. Sterker nog, ik vind het tenenkrommend slecht.

Ik had me voorgenomen wat minder sceptisch te zijn over Van Dam. Maar het was matig [duo] en Van Dam was inderdaad tenenkrommend. Hij had het echt over Michelin [of ik heb het in de verkeerde context geplaatst] maar de uitleg dat DRS meer pk's oplevert was echt triest. En Doornbos vond ik ook niet bijster goed en was bezig alsof hij gestreden had met de groten der aarde [stelde niet meer voor dan mee mogen rijden met] en ik, ik, ik... [in het woord team komen geen letters i k voor] Het waren twee halven en twee keer de helft kwam hier uit op driekwart ;D

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wallie

Hoevaak heeft van Dam tijdens het weekend wel niet gezegd dat Brabham 3x WK is geworden.
Ik moet er nog erg aan wennen.

Als er tijdens de race even niets gebeurde kwam Mol altijd met nieuwtjes over van alles en nog wat en dat mis ik nu wel.

Zoals gezegd moet ik er nog aan wennen en dat zal voor van Dam in zekere zin ook wel gelden.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Terminator

Citaat van: Edwin90 op 17 maart 2013 - 09:25:35
Ik kan er maar slecht aan wennen. Foutjes maken is tot daar aantoe, commentaar geven is wat anders dan vanaf de bank naar een enkel scherm kijken dat weet ik best.

Maar als je als Formule 1 commentator niet eens weet dat er tegenwoordig met een lege tank gekwalificeerd wordt dan ben je in mijn ogen een ongeïnteresseerde hork. Soms roept hij gewoon dingen die he-le-maal nergens op slaan. Zo had hij ook niet door dat Alonso even Massa en Vettel opveegde tijdens de eerste stops. Dat besef kwam er pas na een rondje of 3/4.

Nee sorry ik kan er nog steeds geen sympathie voor opbrengen. Sterker nog, ik vind het tenenkrommend slecht.

Dat wist Mol ook allemaal niet hoor. Die riep ook dingen (veel erger nog) die er totaal niet meer om deden.

Ik vond het commentaar best aangenaam. Beter dan wat er de laatste jaren op RTL7 te horen was. Maar in China zet ik er toch maar weer BBC op.