Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings


Kootje

Mwah  .... ben er nog steeds niet kapot van, maar 't gaat idd de goeie kant op. Maar goed ..... ik ben al 20 jaar Olaf gewend, dus dat zal ongetwijfeld ook meespelen in m'n oordeel. Moet gewoon nog wennen aan die Van Dam, want eerlijk is eerlijk ..... slecht is het niet.

Arthur

Citaat van: Wings op 23 maart 2013 - 10:14:15
Whahaha wat een waswijven zijn jullie toch! ;D ;D

Tja. vorige week vuile was en vandaag alweer schoon  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Scheelt natuurlijk ook dat hij eindelijk doorhad dat er op Pirelli's gereden wordt ipv Michelins.  ;)

Wings

Citaat van: Arthur op 23 maart 2013 - 10:16:15
Citaat van: Wings op 23 maart 2013 - 10:14:15
Whahaha wat een waswijven zijn jullie toch! ;D ;D

Tja. vorige week vuile was en vandaag alweer schoon  ;D

Ja. Zowel met Hamilton, Massa als met Ronald. Maar het heeft een hoog amusements waarde dus ga vooral door. ;D

Arthur

Ik vond het dat hij zich prima verbeterd heeft, en waar hij het eerst nog over Q1 had terwijl het Q3 moest zijn corrigeerde hij dat snel. Mol bleef dan continu in zo'n fout hangen.  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Helemaal foutloos kun je ook niet zijn. Ik zit er ook wel is naast als ik keihard meepraat thuis en ik straf mezelf ook niet af.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Citaat van: Arthur op 23 maart 2013 - 10:24:23
Ik vond het dat hij zich prima verbeterd heeft, en waar hij het eerst nog over Q1 had terwijl het Q3 moest zijn corrigeerde hij dat snel. Mol bleef dan continu in zo'n fout hangen.  ;)

Daarentegen bleef hij in Q3 de tijden van Vettel, Kimi en Alonso afzetten tegen de snelste tijd van Webber terwijl Hamilton op dat moment allang provisional polesitter was. Was dat moment hem nu ontgaan, oke .... kan gebeuren al mag dat eigenlijk niet. Maar van het moment waarop Hamilton sneller was dan Webber heeft hij gewoon verslag gedaan, en dan vindt ik t wel weer 'n domme fout eigenlijk. Maar goed .... niemand is foutloos, dus ....

Wings

Citaat van: NielsD op 23 maart 2013 - 10:26:58
Helemaal foutloos kun je ook niet zijn. Ik zit er ook wel is naast als ik keihard meepraat thuis en ik straf mezelf ook niet af.

Daar hebben ze geen medicatie voor? ;)

Arthur

Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 10:34:19
Citaat van: Arthur op 23 maart 2013 - 10:24:23
Ik vond het dat hij zich prima verbeterd heeft, en waar hij het eerst nog over Q1 had terwijl het Q3 moest zijn corrigeerde hij dat snel. Mol bleef dan continu in zo'n fout hangen.  ;)

Daarentegen bleef hij in Q3 de tijden van Vettel, Kimi en Alonso afzetten tegen de snelste tijd van Webber terwijl Hamilton op dat moment allang provisional polesitter was. Was dat moment hem nu ontgaan, oke .... kan gebeuren al mag dat eigenlijk niet. Maar van het moment waarop Hamilton sneller was dan Webber heeft hij gewoon verslag gedaan, en dan vindt ik t wel weer 'n domme fout eigenlijk. Maar goed .... niemand is foutloos, dus ....

Dat soort dingen had Mol ook wel en inderdaad niemand is perfect. Hij heeft het prima gedaan overall. Nu kijken hoe de combi met CA is morgen.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Iceman2012

ik hoor weinig verbetering tov vorige week. Maar goed, we moeten t er maar mee doen. Als ik morgen live ga kijken, dan zet ik er wel engels commentaar van een stream onder.

Kootje


Wings

Een stream loopt meestal een minuut achter. De enthousiasme kun je dan niet koppelen aan wat je ziet. Gaat snel vervelen.

Iceman2012

Citaat van: Wings op 23 maart 2013 - 21:27:02
Een stream loopt meestal een minuut achter. De enthousiasme kun je dan niet koppelen aan wat je ziet. Gaat snel vervelen.
en ik heb een pauzeknop op mn tv. Uiteraard zorg ik dat de beelden (en dus t geluid) van stream en tv gelijk lopen.