Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Edwin90

Goede info van Christijan!  :) In de pre-race tenminste. Me like. 8)

Iceman2012

Citaat van: Edwin90 op 24 maart 2013 - 08:53:24
Goede info van Christijan!  :) In de pre-race tenminste. Me like. 8)
Op Sky zeiden ze dat Vettel express het natte rubber op de baan meed, volgens albers zoekt ie het juist op  ::)

0634

Nou ja, hij reed toch echt de wijdere lijnen dus wat dat betreft lijkt Albers wel gelijk te hebben hoor.

NielsD

Albers is een fijne co-commentator. Hij weet wel waar hij het over heeft en dat is prettig om te horen. Vult van Dam goed aan waar nodig. Ik had dit niet verwacht. Ook vond ik het enthousiasme-gehalte prima bij de race. Albers mag van mij terugkomen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Weer constant door die boordradio's heen kleppen. Zo moeilijk is het toch niet om muil ff te houden.

Edwin90

Ik ben ook na de race tevreden over het commentaar. Ik had verwacht dat Albers heel irritant over zichzelf ging doen. Maar Doornbos had daar eigenlijk meer last van dan Albers. Albers heeft ook het vermogen de race te lezen. Dat voegt heel veel toe aan het commentaar. Alleen benoemen wat je zegt, zoals Van Dam in Melbourne een zwaar handje van had, voegt niets toe.

Wat het wel of niet opzoeken van de natte lijnen betreft. Dat doen ze om de Intermediates te koelen. Dat zie je wel vaker.
Teminste, ik heb daar geen ongelijk van Albers bespeurd.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 24 maart 2013 - 11:33:53
Weer constant door die boordradio's heen kleppen. Zo moeilijk is het toch niet om muil ff te houden.

Sorry hoor. Maar dit is maar 2 of 3 keer voorgekomen. Ook Mol deed dat wel is. Niet alles uitvergroten.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Citaat van: NielsD op 24 maart 2013 - 11:36:36
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2013 - 11:33:53
Weer constant door die boordradio's heen kleppen. Zo moeilijk is het toch niet om muil ff te houden.

Sorry hoor. Maar dit is maar 2 of 3 keer voorgekomen. Ook Mol deed dat wel is. Niet alles uitvergroten.

Vondt het ook wel meevallen eigenlijk. Je moet ook niet vergeten dat die gasten naar meerdere schermen gelijk kijken waardoor je misschien net op het moment van zo'n pitradio op bv het tijdenscherm zit te kijken.
Ik vondt het commentaar van Van Dam iig 100x beter dan vorige week, en ook Albers verbaasde me positief. Ik was bang de hele race zijn befaamde "MAXIMUM ATTACK" aan te moeten horen, maar dat viel mee.

Edwin90

Citaat van: Kootje op 24 maart 2013 - 11:42:15
Citaat van: NielsD op 24 maart 2013 - 11:36:36
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2013 - 11:33:53
Weer constant door die boordradio's heen kleppen. Zo moeilijk is het toch niet om muil ff te houden.

Sorry hoor. Maar dit is maar 2 of 3 keer voorgekomen. Ook Mol deed dat wel is. Niet alles uitvergroten.

Vondt het ook wel meevallen eigenlijk. Je moet ook niet vergeten dat die gasten naar meerdere schermen gelijk kijken waardoor je misschien net op het moment van zo'n pitradio op bv het tijdenscherm zit te kijken.
Ik vondt het commentaar van Van Dam iig 100x beter dan vorige week, en ook Albers verbaasde me positief. Ik was bang de hele race zijn befaamde "MAXIMUM ATTACK" aan te moeten horen, maar dat viel mee.

Haha, in de eerste minuut zei hij het één keer. Toen had ik inderdaad wel zoiets van: Nee hé.  ;D

Kootje

Precies, dat dacht ik dus ook. Verbazingwekkend genoeg heb ik 't daarna niet meer gehoord.

NielsD

Wat vonden we van het kwartiertje extra Olav in het begin?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Citaat van: NielsD op 24 maart 2013 - 11:36:36
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2013 - 11:33:53
Weer constant door die boordradio's heen kleppen. Zo moeilijk is het toch niet om muil ff te houden.

Sorry hoor. Maar dit is maar 2 of 3 keer voorgekomen. Ook Mol deed dat wel is. Niet alles uitvergroten.

Drie keer, welgeteld. En ik heb het niet over Mol. Het komt in beeld, dan heb je nog een paar seconden om even stil te worden maar je gaat gewoon door met je verhaal. Dat irriteert inderdaad.

Edwin90

Citaat van: NielsD op 24 maart 2013 - 11:48:17
Wat vonden we van het kwartiertje extra Olav in het begin?

Ik heb het niet zo veel met voorbeschouwingen. Veel extra informatie heeft dat niet. Reactie van de coureurs lees je overal op internet met het overige nieuws.

En hoewel het commentaar van Ronald en Christijan best te pruimen was hoop ik stiekem toch elke keer weer dat Olav snel zijn commentaarbooth induikt  :-\

Terminator

Het commentaar was tenenkrommend vandaag. Continu rijders door elkaar halen. Continu verkeerd inschatten van situaties op de baan. Ook roepen dat Webber Alonso zou hebben geraakt Waar halen ze die onzin vandaan.  :-\

In China gaat BBC er weer op!

NielsD

Citaat van: Jeroen op 24 maart 2013 - 11:50:58
Citaat van: NielsD op 24 maart 2013 - 11:36:36
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2013 - 11:33:53
Weer constant door die boordradio's heen kleppen. Zo moeilijk is het toch niet om muil ff te houden.

Sorry hoor. Maar dit is maar 2 of 3 keer voorgekomen. Ook Mol deed dat wel is. Niet alles uitvergroten.

Drie keer, welgeteld. En ik heb het niet over Mol. Het komt in beeld, dan heb je nog een paar seconden om even stil te worden maar je gaat gewoon door met je verhaal. Dat irriteert inderdaad.

Nee, maar omdat iedereen constant dat vergelijk erbij haalt doe ik het ook maar. Zoals al eerder is gezegd, ze hebben meerdere schermen en zien dus niet altijd direct of er een radiostukje komt.

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna