GP België 2013: Wie is erbij?

Gestart door Super Seb, 05 maart 2013 - 22:35:17

« vorige - volgende »

Niels_

Ook ik ben natuurlijk aanwezig, is nu het 6e jaar op rij dat ik ga, maar die editie van 2008 was zo spectaculair, dat vergeet ik nooit meer... Dat duel tussen Kimi en Lewis, waarna je uiteindelijk te horen krijgt dat Massa de race wint... ;D

Super Seb

Citaat van: Ńiels op 07 maart 2013 - 12:57:23
Ook ik ben natuurlijk aanwezig, is nu het 6e jaar op rij dat ik ga, maar die editie van 2008 was zo spectaculair, dat vergeet ik nooit meer... Dat duel tussen Kimi en Lewis, waarna je uiteindelijk te horen krijgt dat Massa de race wint... ;D

Mooi! Dan zijn we al met z'n 4e. Jij nog een voorkeur qua bier?  8)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Niels_

Citaat van: Super Seb op 07 maart 2013 - 13:13:33
Citaat van: Ńiels op 07 maart 2013 - 12:57:23
Ook ik ben natuurlijk aanwezig, is nu het 6e jaar op rij dat ik ga, maar die editie van 2008 was zo spectaculair, dat vergeet ik nooit meer... Dat duel tussen Kimi en Lewis, waarna je uiteindelijk te horen krijgt dat Massa de race wint... ;D

Mooi! Dan zijn we al met z'n 4e. Jij nog een voorkeur qua bier?  8)
Bud/Corona zoals ik op de voorgaande pagina las kan ik ook wel smaken ;D Of een Desperados :P Maar eigenlijk kan ik wel veel smaken, zolang het maar geen Heineken is. ;D

Jehoentelaar

Weet iemand of de mogelijkheid om losse vrijdag c.q. zaterdagkaarten te kopen er is?

SDG

Citaat van: Ńiels op 07 maart 2013 - 14:14:43
Citaat van: Super Seb op 07 maart 2013 - 13:13:33
Citaat van: Ńiels op 07 maart 2013 - 12:57:23
Ook ik ben natuurlijk aanwezig, is nu het 6e jaar op rij dat ik ga, maar die editie van 2008 was zo spectaculair, dat vergeet ik nooit meer... Dat duel tussen Kimi en Lewis, waarna je uiteindelijk te horen krijgt dat Massa de race wint... ;D

Mooi! Dan zijn we al met z'n 4e. Jij nog een voorkeur qua bier?  8)
Bud/Corona zoals ik op de voorgaande pagina las kan ik ook wel smaken ;D Of een Desperados :P Maar eigenlijk kan ik wel veel smaken, zolang het maar geen Heineken is. ;D

Duvel!

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 07 maart 2013 - 14:21:03
Weet iemand of de mogelijkheid om losse vrijdag c.q. zaterdagkaarten te kopen er is?

Dacht dat Spa alleen weekendkaarten verkoopt. ???

Super Seb

Citaat van: Kootje op 07 maart 2013 - 16:15:15
Citaat van: Jehoentelaar op 07 maart 2013 - 14:21:03
Weet iemand of de mogelijkheid om losse vrijdag c.q. zaterdagkaarten te kopen er is?

Dacht dat Spa alleen weekendkaarten verkoopt. ???

Spa heeft weekendkaarten of losse tickets voor de zondag. Heb de eerste post trouwens even aangepast met een doorlopend lijstje van mensen die in Spa present zijn. Kunnen we later altijd kijken hoe/en/of/wat. Suggesties altijd welkom. Is er trouwens ooit al zoiets gedaan?
"Keep calm and ignore Multi-21....."

SanderD

Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook naar Spa. Zet mij maar bij misschien ;)

Super Seb

Citaat van: SanderAlonso op 07 maart 2013 - 17:40:30
Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook naar Spa. Zet mij maar bij misschien ;)

Bij deze staat u erbij! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian

Gooit mij maar ook onder het kopje misschien

Enzo

Citaat van: Fabian op 07 maart 2013 - 18:55:06
Gooit mij maar ook onder het kopje misschien

Idem, wil graag maar weet niet of het kan qua planning.

Super Seb

Fabian en Enzo, u staat beide vermeld. Aangezien jullie beide redactieleden zijn weten jullie het vast wel. Heeft er ooit weleens een "meeting" plaatsgevonden?
"Keep calm and ignore Multi-21....."

stefkimi

Citaat van: robbert op 06 maart 2013 - 21:40:15
en waarom nooit meer naar nurburgring. Ik vond het toch beter dan spa. Propere toiletten, niet zo ver moeten lopen tot aan het circuit, als je iets wilt kopen om te eten of te drinken op het circuit, kan je eerst aan een centraal punt een soort bankkaart kopen. Je zet daar een bepaald bedrag op, en je gaat over het hele circuit daarmee eten en drinken kopen. Op het eind van de race, wil je na huis gaan, maar er staat nog wat geld op de kaart. Je wordt die dan terugbetaald. En na afloop van de race geen urenlange file's.

Let op, ik ga ook liever naar spa omdat dit een spectaculair circuit is

Waar wat je zegt...
Maar wij gaan niet naar een circuit voor het eten of het drinken op circuit zelf... en es goed "kakken" doe je inderdaad best voor je vertrekt... ;) (alhoewel toiletten regelmatig gereinigd worden)
Op nurnburgring hadden we tribunekaarten... zaten honderd meter van het circuit denk ik... het leek alleszins zo in vergelijking met Spa... daar kan je bij wijze 2 meter van de baan staan... Op zaterdag doen wij wandelingetje van 7 km... circuit rond...
Ook spektakelgehalte in Spa is niet te vergelijken... Er gebeurd ieder jaar wel iets... herinner je nog inhaalmaneuver van Hakinen versus schumi... megastartcrash... coulthard die op schumi inrijd ... Kimi versus Hamilton... dat was kippenvel in die laatste ronden...iedereen in het publiek stond met de handen in de haren en mee te leven... nog nooit gezien...
Vorig jaar... Alonso bijna onthoofd...
Voor mij blijft Spa ook omdat het dichtst is een topper... Al staan er nog wel wat circuits op ons verlanglijstje...Maar zolang Spa er is ... zijn wij er  :)
Leave me alone...!! I know what i'm doing...

Fabian

Citaat van: Super Seb op 07 maart 2013 - 19:17:37
Fabian en Enzo, u staat beide vermeld. Aangezien jullie beide redactieleden zijn weten jullie het vast wel. Heeft er ooit weleens een "meeting" plaatsgevonden?
Naar mijn weten heeft er nooit een meeting plaatsgevonden....

stefkimi

Citaat van: SanderAlonso op 07 maart 2013 - 09:21:10
Ik geef jullie een tip. Als je Francorchamps staat moet je via Stavelot naar Malmedy rijden en daar de snelweg op. Zo kom je iig op de snelweg en moet je niet helemaal naar Spa rijden en dan pas de snelweg op. Je staat zo hooguit halfuurtje in de file.

Doen wij ook... als je wat wacht, eerst nog pintje pakt en nog wat souvenirs voor de kids haalt en vertrekt rond 19uur heb je helemaal geen file meer... dan staan wij met caravan in 2 uur thuis... (als we niet meer stoppen in Gent  ;))
Leave me alone...!! I know what i'm doing...