GP België 2013: Wie is erbij?

Gestart door Super Seb, 05 maart 2013 - 22:35:17

« vorige - volgende »

Jehoentelaar


T.Nuvolari

Heineken in België? Daar heb ik ongeveer 600 keer een antwoord op. 300 keer NEE en de rest is kwaliteit en dat kan je hier in "den Belzik" drinken.

robbert


Super Seb

Jupiler krijgt van mij ook de voorkeur. Heerlijk. De Heineken was in de bonus en bij zulke hoeveelheden tikt het lekker aan haha. Mooie verhouding ook, 468 blikjes bier en 12 Red Bull  :D
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Jehoentelaar

Doe mij maar een Corona of een lichte Budweiser / Bud Light. Of een Palmke, om het een beetje in de buurt te houden. 8)

SDG

Citaat van: Super Seb op 06 maart 2013 - 20:58:27
Jupiler krijgt van mij ook de voorkeur. Heerlijk. De Heineken was in de bonus en bij zulke hoeveelheden tikt het lekker aan haha. Mooie verhouding ook, 468 blikjes bier en 12 Red Bull  :D

Ik snap niet wat iedereen zo goed vind aan die troep genaamd Jupiler. Het is niet omdat Heineken nog slechter is, dat ik mij daarom ga tevreden stellen met iets dat 'minder slecht' is.  ::)

stefkimi

Kaarten zijn alweer besteld van in Oktober... (korting)Wij gaan al ieder jaar naar Spa sinds 1998... (behalve 2003) zijn dan naar Nurnbergring geweest... NOOIT meer!!! en 2006 naar Silverstone, echt een aanrader,Die Engelsen zijn gewoon gek... Hamilton reed toen nog in GP2 en won met bijna een ronde voorsprong... 2007 F1...
Spa is echt fantastisch... zijn er altijd al vroeg bij vanaf donderdag met nu 6 man, Zwaarste dagen Donderdag en Vrijdag... tegen Zaterdagmiddag ontnuchteren voor kwalificaties... ;), Vorig jaar David Coulthard en Eddie Jordan ontmoet en klapke mee gedaan... (en mooie fotokes) al waren we wel niet echt proper...)
1 van de mooiste en meestal wel spectaculairste races op de kalender...
Hoop dat we nog lang kunnen gaan...
Leave me alone...!! I know what i'm doing...

Fabian

Ah een vaste gast bij de races. Welkom stefkimi.

SDG

Citaat van: stefkimi op 06 maart 2013 - 21:34:29
Vorig jaar David Coulthard en Eddie Jordan ontmoet en klapke mee gedaan... (en mooie fotokes) al waren we wel niet echt proper...)

Daar hebben ze op de BBC nog beelden van getoond voorafgaand aan de race. Al weet ik uiteraard niet of jij in beeld geweest bent, haha...  :D

robbert

en waarom nooit meer naar nurburgring. Ik vond het toch beter dan spa. Propere toiletten, niet zo ver moeten lopen tot aan het circuit, als je iets wilt kopen om te eten of te drinken op het circuit, kan je eerst aan een centraal punt een soort bankkaart kopen. Je zet daar een bepaald bedrag op, en je gaat over het hele circuit daarmee eten en drinken kopen. Op het eind van de race, wil je na huis gaan, maar er staat nog wat geld op de kaart. Je wordt die dan terugbetaald. En na afloop van de race geen urenlange file's.

Let op, ik ga ook liever naar spa omdat dit een spectaculair circuit is

Super Seb

#25
Welkom Stefkimi! Kijk, zo gaan er dus al 3 man heen van hier. Dat pintje moet er dan maar van komen dacht ik zo. Ben inderdaad ook ff benieuwd waarom geen nurnbergring. Daar zouden wij eigenlijk heen gaan maar vanwege het ja/nee verhaal toch weer gewoon richting Spa.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

gloudiesaurus

Citaat van: stefkimi op 06 maart 2013 - 21:34:29
Kaarten zijn alweer besteld van in Oktober... (korting)Wij gaan al ieder jaar naar Spa sinds 1998... (behalve 2003) zijn dan naar Nurnbergring geweest... NOOIT meer!!! en 2006 naar Silverstone, echt een aanrader,Die Engelsen zijn gewoon gek... Hamilton reed toen nog in GP2 en won met bijna een ronde voorsprong... 2007 F1...
Spa is echt fantastisch... zijn er altijd al vroeg bij vanaf donderdag met nu 6 man, Zwaarste dagen Donderdag en Vrijdag... tegen Zaterdagmiddag ontnuchteren voor kwalificaties... ;), Vorig jaar David Coulthard en Eddie Jordan ontmoet en klapke mee gedaan... (en mooie fotokes) al waren we wel niet echt proper...)
1 van de mooiste en meestal wel spectaculairste races op de kalender...
Hoop dat we nog lang kunnen gaan...

Waarom nooit meer Nurburgring? Ik geef toe Spa is veel en veel mooier, maar zo slecht is de Nurburgring toch niet?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: robbert op 06 maart 2013 - 21:40:15
en waarom nooit meer naar nurburgring. Ik vond het toch beter dan spa. Propere toiletten, niet zo ver moeten lopen tot aan het circuit, als je iets wilt kopen om te eten of te drinken op het circuit, kan je eerst aan een centraal punt een soort bankkaart kopen. Je zet daar een bepaald bedrag op, en je gaat over het hele circuit daarmee eten en drinken kopen. Op het eind van de race, wil je na huis gaan, maar er staat nog wat geld op de kaart. Je wordt die dan terugbetaald. En na afloop van de race geen urenlange file's.

Let op, ik ga ook liever naar spa omdat dit een spectaculair circuit is

Dat is het grote voordeel in Duitsland, op Hockenheim/ Nurburgring hebben ze het qua verkeer altijd perfect geregeld en sta je niet zolang in de file.
Bij Spa Francorchamps sta je altijd vast.....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SanderD

Ik geef jullie een tip. Als je Francorchamps staat moet je via Stavelot naar Malmedy rijden en daar de snelweg op. Zo kom je iig op de snelweg en moet je niet helemaal naar Spa rijden en dan pas de snelweg op. Je staat zo hooguit halfuurtje in de file.

T.Nuvolari

Citaat van: SanderAlonso op 07 maart 2013 - 09:21:10
Ik geef jullie een tip. Als je Francorchamps staat moet je via Stavelot naar Malmedy rijden en daar de snelweg op. Zo kom je iig op de snelweg en moet je niet helemaal naar Spa rijden en dan pas de snelweg op. Je staat zo hooguit halfuurtje in de file.

Inderdaad. Wat ik de laatste keer heb gedaan, is een parking net naast de autostrade nemen. Eind met de bus, maar als je huiswaarts keert hebben de bussen voorrang en na een dikke 20 à 30min. zat ik in mijn auto op de autostrade.