F1 launch sport1

Gestart door tune, 28 februari 2013 - 09:28:37

« vorige - volgende »

tune

Via een wedstrijd heb ik dit gewonnen:

http://www.sport1.nl/formule-1-launch-event.html

Ik heb de uitnodiging nu pas gekregen ...voor dit weekend en ik kan er niet naartoe gaan..

dus maak ik er liever een andere f1 fan gelukkig mee.

Geintresseerden sturen me maar een pm... de eerste krijgt hem.
Ik ga dit zoekertje misschien ook nog op 1 ander forum plaatsen..
To finish first, first you need to finish

rafael25

Citaat van: tune op 28 februari 2013 - 09:28:37

Ik ga dit zoekertje misschien ook nog op 1 ander forum plaatsen..

Missichien bij ""Leuke weetjes" dat past heel goed!

Jehoentelaar

Ik hoor links en rechts van meer mensen dat ze iets dergelijks hebben gewonnen. Klinkt natuurlijk leuk, maar ik hoef geen Sport1 en Amsterdam (?) is mij een beetje te ver.

Kootje

Hoor het ook geregeld inderdaad. Denk daarom dat het wel eens druk kan gaan worden. Ook de Pits is iig goed vertegenwoordigt op dit evenement. Want naast Franky en Fabian, die er via de Pits heengaan, heeft ook "onze eigen" Edwin90 kaarten gewonnen.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 28 februari 2013 - 15:54:30
Hoor het ook geregeld inderdaad. Denk daarom dat het wel eens druk kan gaan worden. Ook de Pits is iig goed vertegenwoordigt op dit evenement. Want naast Franky en Fabian, die er via de Pits heengaan, heeft ook "onze eigen" Edwin90 kaarten gewonnen.
Fabian en ik zijn er idd. druk mee...Dat evenement zit te ver van Amsterdam CS vandaan en het is mij niet bekend hoe het zit met betaald parkeren.


Maar mijn fototoestel zit al in de startblokken voor komende zaterdag... ;D

Kootje

De afstand A'dam Cs naar de Czaar Peterstraat valt best mee hoor Franky. Hooguit 10 minuten met tramlijn 26. Uitstappen op het Rietlandpark (bij SBS6 Net5 en VOO) en dan nog 5 minuutjes lopen. (Doorgaande weg oversteken, onder het spoor door en gewoon rechtdoor.)

Wat parkeren betreft is er voldoende parkeergelegenheid bij het pand aanwezig. Of dit eigen terrein en dus gratis is durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk van wel. Zoniet, zal je rond de €3,50 per uur kwijt zijn. Dat is tot zover ik weet ongeveer het gangbare tarief in de meeste oude wijken buiten het centrum.


PS: Mocht je niet weten hoe de SBS, Net5, VOO gebouwen eruit zien....... fotoooooooootjeeeeeuh !!!



Op de foto gezien kom je van links. De tramhalte ligt onderaan de trap rechts op de voorgrond. Zodra de tram dus ondergronds gaat komt je halte eraan.


Franky R.

Ja,


Was er al in gedoken...Maar ik denk dat ik toch wel per trein ga reizen. Is wel zo relaxed, dan wanneer je met de auto gaat.

Fabian

Thanks voor de info Kootje. Voor een Brabo is zo'n reis naar het 'buitenland' een hele trip.  ;)

Kootje

Graag gedaan jongens, nu alleen nog ff jullie reizen op elkaar afstemmen. ;)

Fabian

Citaat van: Kootje op 28 februari 2013 - 20:54:09
Graag gedaan jongens, nu alleen nog ff jullie reizen op elkaar afstemmen. ;)
Dat moet wel goed komen!  ;)

Kootje

Dat geloof ik direct.  ;)

SDG

Citaat van: Fabian op 28 februari 2013 - 20:15:14
Thanks voor de info Kootje. Voor een Brabo is zo'n reis naar het 'buitenland' een hele trip.  ;)

En dan zijn er die beweren dat Vlamingen een kerktorenmentaliteit hebben, haha...

Fabian

Citaat van: SDG op 01 maart 2013 - 07:57:40
Citaat van: Fabian op 28 februari 2013 - 20:15:14
Thanks voor de info Kootje. Voor een Brabo is zo'n reis naar het 'buitenland' een hele trip.  ;)

En dan zijn er die beweren dat Vlamingen een kerktorenmentaliteit hebben, haha...
Hahaa. Heb m'n paspoort al klaar liggen!  ;)

Enzo

Citaat van: SDG op 01 maart 2013 - 07:57:40
Citaat van: Fabian op 28 februari 2013 - 20:15:14
Thanks voor de info Kootje. Voor een Brabo is zo'n reis naar het 'buitenland' een hele trip.  ;)

En dan zijn er die beweren dat Vlamingen een kerktorenmentaliteit hebben, haha...

Ho stop, sommige hier komen uit het zuiden en zijn geen echte Nederlanders... ;D

JaneDoe11

Ik heb ook kaarten gewonnen, zijn er ook geweest, was mij iets teveel sport1 en te weinig f1, maar goed, was gratis, en ach je bent er mee van de straat.

Ik zie berichten dat er 1000 man aanwezig was, lijkt mij wat veel, ik denk zelf van de helft, ik krijg een jaar sport1 van mij zoon, dus wij gaan kijken, tevens zijn we in Monza te vinden dit jaar, dus dat is iets om naar uit te kijken.

En hoezo zijn de mensen die uit het zuiden komen geen Nederlanders?
Al ben ik wel al een reserve belg genoemd maar dat terzijde :P

Nog mensen die ook naar een race toe gaan?
I'm not interested in what people think about me. I'm not Michael Schumacher.