Round 1: Albert Park, Melbourne

Gestart door Enzo, 26 februari 2013 - 20:48:44

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
7 (23.3%)
Alonso
4 (13.3%)
Button
5 (16.7%)
Webber
0 (0%)
Massa
1 (3.3%)
Perez
1 (3.3%)
Hamilton
3 (10%)
Rosberg
1 (3.3%)
Raikkonen
8 (26.7%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 15 maart 2013 - 23:24:27

Charrel

Citaat van: Super Seb op 15 maart 2013 - 03:19:53
Kan het helaas niet checken voor jullie. Java werkt even niet op m'n Mac en geen zin om dat nu uit te zoeken. Checkte net wel ff via de mobiele website op m'n telefoon en daar klopt de lijst in ieder geval wel.....

Java werkt ook even niet bij mij, kan de update ook niet downloaden. Even fixen voor morgen :P

Franky R.

Citaat van: Jozef op 15 maart 2013 - 03:16:35
Voor dit forum moet je je ook aanmelden, ik zie het probleem niet. Live timing op F1.com is gewoon gratis. Alleen moet je hem wel aan de praat krijgen. ;D
Oh, is het gratis? Ok, maar het werkt vaak niet...Dat hoorde ik van anderen, dan hoeft het van mij niet...

Arthur

Klopt, Java werkt niet..... [omdat het 3:26 uur is?]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 15 maart 2013 - 03:27:15
Klopt, Java werkt niet..... [omdat het 3:26 uur is?]
Java heb ik sowieso van mijn laptops en pc gedonderd...zeker na al die lekken in het systeem.

Franky R.

Ligt het aan mij of is die 'HUD' [met snelheid, versnelling e.d.] groter dan vorig jaar? ???  Gaaf item trouwens, want dan zie je waar de coureurs remmen en gas geven...

Charrel

Citaat van: Franky R. op 15 maart 2013 - 03:26:09
Citaat van: Jozef op 15 maart 2013 - 03:16:35
Voor dit forum moet je je ook aanmelden, ik zie het probleem niet. Live timing op F1.com is gewoon gratis. Alleen moet je hem wel aan de praat krijgen. ;D
Oh, is het gratis? Ok, maar het werkt vaak niet...Dat hoorde ik van anderen, dan hoeft het van mij niet...

Als je live timing wilt kijken op de officiële F1 app moet je idd iets van 23 euro betalen, belachelijk gewoon! Blijkt wel weer dat de F1 totaal niet toegankelijk is.. Livetiming altijd al slecht geweest

Charrel

Leuk hoor, vroeg je bed als echte Nederlander om Giedo in actie te zien. Ik weet dat ze zeiden dat de track nog " green" was maar dit is wel heel extreem :P


Super Seb

Heerlijk dit! Alonso met z'n eerste snelle ronde, bam, sneller dan Kimi. Vettel volgt, 3 tienden onder Alonso.  8)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Citaat van: Charrel op 15 maart 2013 - 03:36:05
Leuk hoor, vroeg je bed als echte Nederlander om Giedo in actie te zien. Ik weet dat ze zeiden dat de track nog " green" was maar dit is wel heel extreem :P


;D ;D ;D

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 15 maart 2013 - 03:38:39
Heerlijk dit! Alonso met z'n eerste snelle ronde, bam, sneller dan Kimi. Vettel volgt, 3 tienden onder Alonso.  8)
Leuk voor je, maar ik heb nog steeds geen timing op Sport1 [kanaal 1 -216]... :(

Super Seb

Citaat van: Franky R. op 15 maart 2013 - 04:02:25
Citaat van: Super Seb op 15 maart 2013 - 03:38:39
Heerlijk dit! Alonso met z'n eerste snelle ronde, bam, sneller dan Kimi. Vettel volgt, 3 tienden onder Alonso.  8)
Leuk voor je, maar ik heb nog steeds geen timing op Sport1 [kanaal 1 -216]... :(

Zouden we dat wel moeten hebben dan? Dacht echt dat dat hoort bij het sportF1go abonnement. Anyway, het was me een genoegen voor nu. Duik nog even m'n bed in tot half 7. Met een kleine glimlach. VT1 gaat naar onze Heppenheimer.  8)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Charrel

Vd Garde laatste in zijn eerste officiële sessie als racecoureur.. Hij kon zijn tijd niet verbeteren door traffic en gele vlaggen van Di Resta misschien, jammer maar het gaat nog nergens om  :)

Hij had overigens veel last van onderstuur op hoge snelheid.

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 15 maart 2013 - 04:06:56
Citaat van: Franky R. op 15 maart 2013 - 04:02:25
Citaat van: Super Seb op 15 maart 2013 - 03:38:39
Heerlijk dit! Alonso met z'n eerste snelle ronde, bam, sneller dan Kimi. Vettel volgt, 3 tienden onder Alonso.  8)
Leuk voor je, maar ik heb nog steeds geen timing op Sport1 [kanaal 1 -216]... :(

Zouden we dat wel moeten hebben dan? Dacht echt dat dat hoort bij het sportF1go abonnement. Anyway, het was me een genoegen voor nu. Duik nog even m'n bed in tot half 7. Met een kleine glimlach. VT1 gaat naar onze Heppenheimer.  8)
Geen live-timing maar rondetijden in de VT...Zo weet ik niet wie welke tijd heeft gereden. Welterusten, ik hoop dat ik wakker kan worden voor de VT2.

Super Seb

Wederom goedemorgen, daar gaan we weer. Opstaan kostte wel even wat meer moeite dit keer. De tijden gaan al rap naar beneden zie ik.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

P@trick

Citaat van: Charrel
Als je live timing wilt kijken op de officiële F1 app moet je idd iets van 23 euro betalen, belachelijk gewoon! Blijkt wel weer dat de F1 totaal niet toegankelijk is.. Livetiming altijd al slecht geweest


Daar heb ik wel een oplossing voor. PM me maar 8)