Round 1: Albert Park, Melbourne

Gestart door Enzo, 26 februari 2013 - 20:48:44

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
7 (23.3%)
Alonso
4 (13.3%)
Button
5 (16.7%)
Webber
0 (0%)
Massa
1 (3.3%)
Perez
1 (3.3%)
Hamilton
3 (10%)
Rosberg
1 (3.3%)
Raikkonen
8 (26.7%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 15 maart 2013 - 23:24:27

ReDxVoDkA

Kan eigenlijk nog niet echt wennen aan Hamilton in een Mercedes GP pakje.. Vond het ook raar tijdens de tests..


Uploaded with ImageShack.us

Fabian

Citaat van: ReDxVoDkA op 14 maart 2013 - 22:34:28
Kan eigenlijk nog niet echt wennen aan Hamilton in een Mercedes GP pakje.. Vond het ook raar tijdens de tests..
We zullen wel moeten. Maar ach dat went snel denk ik.

Super Seb

Goedemorgen, het is zover. Tijd voor koffie, een peuk en eens kijken wat Sport 1 ervan gaat maken......
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Enzo

Goedemorgen? Goede avond zal je bedoelen...
Pak ff een stukje VT1 mee en ga dan lekker tukken... ;D

Charrel

Citaat van: Enzo op 15 maart 2013 - 02:36:41
Goedemorgen? Goede avond zal je bedoelen...
Pak ff een stukje VT1 mee en ga dan lekker tukken... ;D

Het is goedemorgen vind ik :P

Wekker gezet, nu even VT1 livestream kijken tot ik Giedo gezien heb en ik in slaap val

Arthur

Ook goedemorgen!

Giedo al gezien, alleen die tijden spatten van het scherm af [not]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Enzo

Citaat van: Arthur op 15 maart 2013 - 03:00:31
Ook goedemorgen!

Giedo al gezien, alleen die tijden spatten van het scherm af [not]

Rustig Arthur, het is pas het begin van VT1 en de baan is nog groen.
Het is wachten geblazen tot de Marussia's en de Caterhams de baan gaan schoonvegen.

Het zou mij niks verbazen als we pas echt snelle tijden gaan zien in VT3

Arthur

Snapt het Enzo. Maar tijdregistratie werkt blijkbaar niet, er wordt geen enkele tijd weergegeven.... [baal]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 15 maart 2013 - 03:05:28
Snapt het Enzo. Maar tijdregistratie werkt blijkbaar niet, er wordt geen enkele tijd weergegeven.... [baal]
Ik baal met je mee, Arthur! :(

Charrel

Citaat van: Arthur op 15 maart 2013 - 03:05:28
Snapt het Enzo. Maar tijdregistratie werkt blijkbaar niet, er wordt geen enkele tijd weergegeven.... [baal]

Op Tv niet?

Ik heb beneden alleen digitaal tv, op me slaapkamer nog niet.. Dus nu nog even livestream in bed, alleen me livetiming werkt ook niet in de browser. Maar dat ligt aan mij volgens mij

Super Seb

Citaat van: Franky R. op 15 maart 2013 - 03:06:46
Citaat van: Arthur op 15 maart 2013 - 03:05:28
Snapt het Enzo. Maar tijdregistratie werkt blijkbaar niet, er wordt geen enkele tijd weergegeven.... [baal]
Ik baal met je mee, Arthur! :(

Volgens mij heeft gewoon nog niemand een tijd neergezet. Iedereen kwam tot nu toe eind van z'n eerste rondje weer naar binnen. Tenzij ik net wat gemist heb tijdens het koffie zetten  :-[
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Jozef

Citaat van: Charrel op 15 maart 2013 - 03:07:09
Citaat van: Arthur op 15 maart 2013 - 03:05:28
Snapt het Enzo. Maar tijdregistratie werkt blijkbaar niet, er wordt geen enkele tijd weergegeven.... [baal]

Op Tv niet?

Ik heb beneden alleen digitaal tv, op me slaapkamer nog niet.. Dus nu nog even livestream in bed, alleen me livetiming werkt ook niet in de browser. Maar dat ligt aan mij volgens mij

Bij mij werkt live timing ook niet. Het venster waar de tijden in horen te staan blijft volledig zwart en er verschijnt ook geen commentaar (zelfs niet het gebruikelijke bericht "there will be no live commentary during this session").

Werkt de live timing bij de anderen wel?

Franky R.

Citaat van: Charrel op 15 maart 2013 - 03:07:09
Citaat van: Arthur op 15 maart 2013 - 03:05:28
Snapt het Enzo. Maar tijdregistratie werkt blijkbaar niet, er wordt geen enkele tijd weergegeven.... [baal]

Op Tv niet?

Ik heb beneden alleen digitaal tv, op me slaapkamer nog niet.. Dus nu nog even livestream in bed, alleen me livetiming werkt ook niet in de browser. Maar dat ligt aan mij volgens mij
Livetiming via Formula1.com is een mogelijkheid, maar dan moet je je daar weer voor aanmelden. Nog nee, laat het dan maar zitten. Heb vorig jaar al horrorverhalen gehoord over die peperdure app [van liefst 23 euro], die vaker niet dan wel werkte... :P

Jozef

Voor dit forum moet je je ook aanmelden, ik zie het probleem niet. Live timing op F1.com is gewoon gratis. Alleen moet je hem wel aan de praat krijgen. ;D

Super Seb

Kan het helaas niet checken voor jullie. Java werkt even niet op m'n Mac en geen zin om dat nu uit te zoeken. Checkte net wel ff via de mobiele website op m'n telefoon en daar klopt de lijst in ieder geval wel.....
"Keep calm and ignore Multi-21....."