Round 18: United States Grand Prix, Circuit of the Americas

Gestart door Maikel0230, 07 november 2013 - 12:11:27

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Matthijs op 18 november 2013 - 08:42:01
Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 22:49:56
Citaat van: Maikel0230 op 17 november 2013 - 22:43:52
Helmet Marko: "Ik hoor altijd dat Mercedes het beste rijdersduo van de grid heeft," zei Marko tegen het Duitse Bild. "Vettel alleen is al beter dan Hamilton en Rosberg samen, dat is een feit."

Gewaagde uitspraak en in mijn ogen compleet onterecht of heb ik dan dit jaar niet gezien dat Rosberg hem in Monaco aftroefde en Hamilton in Hongarije. Wat een domme uitspraak gewoon.

Bah! Wat een arrogantie van Marko, walgelijk gewoon!!!!

Jullie kunnen ook op elke slak zout leggen als het Helmut Marko betreft. Met de stelling dat Mercedes het beste rijdersduo heeft wordt dus geïmpliceerd dat Lewis en Nico beter zijn dan Vettel en Webber. Nogal logisch dat Marko het vervolgens opneemt voor zijn eigen coureur(s). Jammer alleen dat hij Mark Webber 'vergeet'...

Helemaal met je eens. Je moet sowieso de vraagstelling in acht nemen en dan nog. Alles wordt anti-Marko uitgelegd.

0634

Citaat van: Maikel0230 op 18 november 2013 - 11:27:05
Dat is geen mening van Mercedes zelf, dat is wat de mediapersonen wel eens vaker zeggen en ook veel fans zijn die mening toegedaan, je denkt toch niet dat Mercedes dat zelf zo gesteld heeft zeker?
http://www.f1today.net/nl/nieuws/mercedes-hamiltonrosberg-beste-lineup-in-de-formule-1

Perton

Om even terug te gaan naar de race zelf, wat vonden jullie eigenlijk van de botsing van Sutil/Maldonado? Eerlijk gezegd vond ik het de schuld van Sutil zelf... de baan loopt daar wat met een flauw bocht naar rechts, dus het is niet meer dan logisch dat Maldonado op de tv-beelden wat naar rechts stuurt. Sutil daarentegen lijkt juist wat rechtdoor of zelfs naar links te gaan.

Hoezeer ik Maldonado ook een knuppel vind, ik vond hem afgelopen zondag toch echt het slachtoffer en de commentaren van Sutil na de race dan ook te belachelijk voor woorden.

0634

Moet eerlijk zeggen dat ik niet dusdanig goed oplette dat ik een schuldige kan aanwijzen.

Wat ik er wel van zag was dat het uber-knullig was en dat het mij leek dat er twee schuld hadden. Maar nogmaals, ik heb er niet echt heel erg goed opgelet dit keer.

LucvanDijk

Citaat van: Perton op 18 november 2013 - 19:33:10
Om even terug te gaan naar de race zelf, wat vonden jullie eigenlijk van de botsing van Sutil/Maldonado? Eerlijk gezegd vond ik het de schuld van Sutil zelf... de baan loopt daar wat met een flauw bocht naar rechts, dus het is niet meer dan logisch dat Maldonado op de tv-beelden wat naar rechts stuurt. Sutil daarentegen lijkt juist wat rechtdoor of zelfs naar links te gaan.

Hoezeer ik Maldonado ook een knuppel vind, ik vond hem afgelopen zondag toch echt het slachtoffer en de commentaren van Sutil na de race dan ook te belachelijk voor woorden.
Ik vond het op de herhaling niet te zien, eigenlijk. Op Veronica werd geloof ik gezegd dat ze met de banden in elkaar haakten, maar ook dat kon ik er niet uit opmaken. Ik zal zo even kijken wat Sutil zei.

Franky R.

Citaat van: LucvanDijk op 18 november 2013 - 20:17:18
Citaat van: Perton op 18 november 2013 - 19:33:10
Om even terug te gaan naar de race zelf, wat vonden jullie eigenlijk van de botsing van Sutil/Maldonado? Eerlijk gezegd vond ik het de schuld van Sutil zelf... de baan loopt daar wat met een flauw bocht naar rechts, dus het is niet meer dan logisch dat Maldonado op de tv-beelden wat naar rechts stuurt. Sutil daarentegen lijkt juist wat rechtdoor of zelfs naar links te gaan.

Hoezeer ik Maldonado ook een knuppel vind, ik vond hem afgelopen zondag toch echt het slachtoffer en de commentaren van Sutil na de race dan ook te belachelijk voor woorden.
Ik vond het op de herhaling niet te zien, eigenlijk. Op Veronica werd geloof ik gezegd dat ze met de banden in elkaar haakten, maar ook dat kon ik er niet uit opmaken. Ik zal zo even kijken wat Sutil zei.


Sutil zou linksachter zijn geraakt door Maldonado...

Perton

Maldonado kreeg inderdaad niet voor niets de meatball-flag voor het rondrijden met een kapotte voorvleugel.

Enzo



Kwam dit plaatje tegen van Webber in Austin, ga die gekke Aussie toch wel missen denk ik...

0634


Enzo