Round 18: United States Grand Prix, Circuit of the Americas

Gestart door Maikel0230, 07 november 2013 - 12:11:27

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Verder Kovalainen tegenvallend en weer een slechte start van Webber.
Hopelijk start Ricciardo volgend jaar beter  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Ach, ik heb ooit coureurs slechter zien invallen dan Kovalainen (*kuch*Badoer*kuch*).

0634

Citaat van: Maikel0230 op 17 november 2013 - 22:43:52
Helmet Marko: "Ik hoor altijd dat Mercedes het beste rijdersduo van de grid heeft," zei Marko tegen het Duitse Bild. "Vettel alleen is al beter dan Hamilton en Rosberg samen, dat is een feit."

Gewaagde uitspraak en in mijn ogen compleet onterecht of heb ik dan dit jaar niet gezien dat Rosberg hem in Monaco aftroefde en Hamilton in Hongarije. Wat een domme uitspraak gewoon.

Eens. MAar aan de andere kant: hoe komt Merc erbij dat zij het beste rijdersduo hebben?

T.Nuvolari

Ik vond Kovalainen nu ook niet zo heel hard tegenvallen. Goed 15de is niet best als je teamgenoot 2de werd, maar aan de andere kant als hij geen halve minuut stilstaat in de pits voor een nieuwe neus eindigt hij ergens in de buurt van Button. Dat was dan weer een redelijk tot goed resultaat geweest voor een eerste race.

Gerard

Kova had ook nog eens KERS problemen, dat scheelt ook zo een halve sec per ronde..
Jaa ik hadgehoopt dat Heikki een goed resultaat zou behalen,maar helaas! :(

Matthijs

Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 22:49:56
Citaat van: Maikel0230 op 17 november 2013 - 22:43:52
Helmet Marko: "Ik hoor altijd dat Mercedes het beste rijdersduo van de grid heeft," zei Marko tegen het Duitse Bild. "Vettel alleen is al beter dan Hamilton en Rosberg samen, dat is een feit."

Gewaagde uitspraak en in mijn ogen compleet onterecht of heb ik dan dit jaar niet gezien dat Rosberg hem in Monaco aftroefde en Hamilton in Hongarije. Wat een domme uitspraak gewoon.

Bah! Wat een arrogantie van Marko, walgelijk gewoon!!!!

Jullie kunnen ook op elke slak zout leggen als het Helmut Marko betreft. Met de stelling dat Mercedes het beste rijdersduo heeft wordt dus geïmpliceerd dat Lewis en Nico beter zijn dan Vettel en Webber. Nogal logisch dat Marko het vervolgens opneemt voor zijn eigen coureur(s). Jammer alleen dat hij Mark Webber 'vergeet'...

Fietser

Citaat van: Maikel0230 op 17 november 2013 - 22:43:52
Helmet Marko: "Ik hoor altijd dat Mercedes het beste rijdersduo van de grid heeft," zei Marko tegen het Duitse Bild. "Vettel alleen is al beter dan Hamilton en Rosberg samen, dat is een feit."

Gewaagde uitspraak en in mijn ogen compleet onterecht of heb ik dan dit jaar niet gezien dat Rosberg hem in Monaco aftroefde en Hamilton in Hongarije. Wat een domme uitspraak gewoon.

Ten eerste was dit BILD. Ten tweede was dit een nijdige (maar wel menselijke) reactie op de bewering dat het beste rijdersduo zich bij Mercedes bevindt. Ikzelf heb niet zo veel met Marko, maar ook niets met dit soort holle beweringen.

Fietser

Citaat van: gloudiesaurus op 18 november 2013 - 01:10:59
Verder Kovalainen tegenvallend en weer een slechte start van Webber.
Hopelijk start Ricciardo volgend jaar beter  ;)

Eigenlijk was het niet eens zo'n slechte start van Webber. Hij ging bijvoorbeeld niet langzamer van zijn plek dan Vettel. (De Red Bulls starten in het algemeen sowieso matig.) Maar Webber kwam een stuk ongelukkiger te zitten dan Vettel waardoor hij 2 plaatsen verloor. Inderdaad te hopen dat Ricciardo het volgend jaar beter doet.

Maikel0230

#218
Citaat van: Jeroen op 18 november 2013 - 06:31:17
Eens. MAar aan de andere kant: hoe komt Merc erbij dat zij het beste rijdersduo hebben?

Dat is geen mening van Mercedes zelf, dat is wat de mediapersonen wel eens vaker zeggen en ook veel fans zijn die mening toegedaan, je denkt toch niet dat Mercedes dat zelf zo gesteld heeft zeker?

Citaat van: Matthijs op 18 november 2013 - 08:42:01
Jullie kunnen ook op elke slak zout leggen als het Helmut Marko betreft. Met de stelling dat Mercedes het beste rijdersduo heeft wordt dus geïmpliceerd dat Lewis en Nico beter zijn dan Vettel en Webber. Nogal logisch dat Marko het vervolgens opneemt voor zijn eigen coureur(s). Jammer alleen dat hij Mark Webber 'vergeet'...

Dat hij het wil opnemen voor Vettel is evident maar zijn reactie is tactloos en toont gewoon weinig respect voor Hamilton en Rosberg, ik denk dat Hamilton zich vaak genoeg bewezen heeft de laaste jaren om zo een domme reactie te moeten slikken, dat bepaalde personen binnen het mercedes duo uitroepen tot het beste, daar kunnen die twee toch niets aan doen? Ik vraag me ook af waarom hij Vettel hierin moet verdedigen want het gaat over het beste rijdersduo, iets wat RB niet heeft, Webber wint 0 races en moet vechten om op het podium te geraken terwijl Vettel door het seizoen snijdt alsof het een pakje boter is. Als Duo doen Rosberg en Hamilton het nu beter, of vergeet Marko dat Webber en Vettel elkaar niet kunnen uitstaan?

Citaat van: Fietser op 18 november 2013 - 10:23:40Ten eerste was dit BILD. Ten tweede was dit een nijdige (maar wel menselijke) reactie op de bewering dat het beste rijdersduo zich bij Mercedes bevindt. Ikzelf heb niet zo veel met Marko, maar ook niets met dit soort holle beweringen.

Het maakt niet uit of het BILD was of Sky sports F1, Marko heeft die uitspraak gedaan, het is ondertussen al opgepikt door de meer gerenommeerde media.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

T.Nuvolari

Ik vraag mij af waar al dit gedoe nu weer over gaat. Mercedes zegt "Wij hebben het beste rijdersduo" en Marko/Red Bull zegt eigenlijk enkel maar "Nope wij hebben het beste rijdersduo". Mug > Olifant a.k.a. veel gedoe om niks.

Fietser

Citaat van: M@rc op 18 november 2013 - 12:18:41
Ik vraag mij af waar al dit gedoe nu weer over gaat. Mercedes zegt "Wij hebben het beste rijdersduo" en Marko/Red Bull zegt eigenlijk enkel maar "Nope wij hebben het beste rijdersduo". Mug > Olifant a.k.a. veel gedoe om niks.

Je hebt gelijk. Het gaat eigenlijk nergens over, maar voor de Marko-haters is het koren op de molen.

Maikel0230

Nogmaals Mercedes claimt dat niet, het is de media die hen tot beste duo gebombardeerd heeft, net zoals Alonso nog steeds tot beste racer gebombardeerd wordt.

En trouwens is 4-voudig wereldkampioen Sebastian Vettel die mening ook toegedaan!!

http://www.motorsport.com/f1/news/vettel-says-mercedes-has-best-formula-one-duo/

Met andere woorden, Marko negeert gewoon de mening van de persoon die hij meent te moeten verdedigen. Hij heeft een vergelijking willen maken en opnieuw draait die voor hem uit op een domme uitspraak.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Citaat van: Enzo op 17 november 2013 - 22:19:40
Erg saaie race gezien met weer een hoofdrol voor de banden. Blijkbaar was een 1-stopper the way to go, helaas met als gevolg dat iedereen langzaam en risicoloos zijn rondjes afwerkte...

Dat is echt geen racen voor mij, walgelijk gewoon.

Niks aan toe te voegen.

Sabai

Citaat van: Gerard op 18 november 2013 - 08:33:57
Kova had ook nog eens KERS problemen, dat scheelt ook zo een halve sec per ronde..
Jaa ik hadgehoopt dat Heikki een goed resultaat zou behalen,maar helaas! :(

Dit was wel een beetje in de lijn van mijn verwachting. En Heiki kan je het ook niet kwalijk nemen.Hij mist race ritme en dat zag je meteen al bij de start.

gloudiesaurus

Het was wel vaag waarom ze de voorvleugel vervingen bij Heikki.
Heikki had het over problemen maar met die voorvleugel was optisch niets mis. Wel zei Heikki dat de auto in de race niet zo was als in de rest van het weekend.
Misschien levert onderzoek van Lotus nog wat op... op zaterdag hij wel redelijk de snelheid te pakken.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is