WSR - Formula Renault 3.5

Gestart door Jehoentelaar, 03 december 2012 - 21:32:34

« vorige - volgende »

Perton

Tsja Frijns beweerde destijds ook dat ie Bianchi helemaal niet zeg en heel toevallig net een inhaalactie plaatste bij Stevens was het? Ik weet niet meer wie. Dat geloof ik tot op de dag van vandaag ook niet, en ik neem de woorden van De Vries ook een beetje met een korrel zout.

Matthijs

Citaat van: Perton op 27 april 2015 - 01:16:49
Tsja Frijns beweerde destijds ook dat ie Bianchi helemaal niet zeg en heel toevallig net een inhaalactie plaatste bij Stevens was het? Ik weet niet meer wie. Dat geloof ik tot op de dag van vandaag ook niet, en ik neem de woorden van De Vries ook een beetje met een korrel zout.
Bij Frijns was het de eerste keer dat ik hem zoiets zag doen en ging het om de titel, bij De Vries ging het om de eerste race. Ik vind de context wel anders. Maargoed, het was allemaal ook niet van het niveau Schumacher-Hill of Schumacher-Villeneuve qua ernstigheid.

Perton

Context is inderdaad anders. maar het ging me er even om dat ik het excuus van toen ook niet geloofde. Voor de rest neem ik het de vries ook niet heel erg kwalijk. Misschien een beetje de druk van kunnen winnen in je debuutweekend. Dat komt nog wel goed.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 27 april 2015 - 13:37:25
Context is inderdaad anders. maar het ging me er even om dat ik het excuus van toen ook niet geloofde. Voor de rest neem ik het de vries ook niet heel erg kwalijk. Misschien een beetje de druk van kunnen winnen in je debuutweekend. Dat komt nog wel goed.

Vergeet niet dat het zijn eerste weekend was in de F. Renault 3.5. Fraai was het inderdaad niet. Hopelijk leert hij ervan.
Hij had die 2e race natuurlijk gewoon moeten winnen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Nee dat vergeet ik inderdaad niet. Dat maak ik namelijk ook letterlijk duidelijk in mijn laatste drie zinnen.

Kootje

#140
Debuutweekend of niet, als de situatie andersom was geweest hadden we Vaxivière vervloekt om die aktie. Dan ga ik nu niet De Vries ineens het handje boven het hood houden. Was gewoon 'n smerige streek die die niet te vaak moet flikken, anders is hij sowieso één fan kwijt. Niet dat hij daar wakker van zal liggen, maar toch ...

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 30 april 2015 - 16:47:54
Debuutweekend of niet, als de situatie andersom was geweest hadden we Vaxivière vervloekt om die aktie. Dan ga ik nu niet De Vries ineens het handje boven het hood houden. Was gewoon 'n smerige streek die die niet te vaak moet flikken, anders is hij sowieso één an kwijt. Niet dat hij daar wakker van zal liggen, maar toch ...

Dat denk ik ook  ;) Ik verdedig hem ook niet hoor...

Sowieso ging hij veels te langzaam en voorzichtig die laatste bocht in. Hij reed teveel op safe.
Als hij wat harder was gegaan had Vaxivière nooit de kans gekregen om buitenom in te halen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus



Met commentaar van René Hoogterp van Pitspraat. Hij geeft dit jaar tijdens alle F. Renault 3.5-races op Eurosport commentaar.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Flinke klapper van Van Buuren:

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Inspiriatiebron voor zijn landgenoot.

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Nog mensen die aankomend weekend op Spa Francorchamps te vinden zijn?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Nee. Wel in de buurt op de Efteling. Althans, vanuit Groningen gezien vind ik dat in de buurt ;)

Sphinx

Citaat van: gloudiesaurus op 28 mei 2015 - 12:59:19
Nog mensen die aankomend weekend op Spa Francorchamps te vinden zijn?

Ik wel, was erg leuk vorig jaar
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!