WSR - Formula Renault 3.5

Gestart door Jehoentelaar, 03 december 2012 - 21:32:34

« vorige - volgende »

Kootje

Sorenson lekker handig bezig zeg ::)

Jehoentelaar

Niet echt handig van hem nee.

Amberg op het moment elfde. Het is echt weinig bijzonder dit seizoen.

Jehoentelaar

Zelden zoveel gepruts in één race gezien. En wat was er met Visser aan de hand? Die verloor ineens dik vijf seconden per ronde.

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 12 april 2014 - 17:07:54
Zelden zoveel gepruts in één race gezien. En wat was er met Visser aan de hand? Die verloor ineens dik vijf seconden per ronde.

Ze had een lekke band..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Van Buuren wel lekker bezig. Profiteerde maximaal vd ellende om hem heen. 8)

NielsD

Citaat van: Kootje op 12 april 2014 - 18:09:23
Van Buuren wel lekker bezig. Profiteerde maximaal vd ellende om hem heen. 8)

Lekker puntje in z'n debuutrace. Ben benieuwd Sainz Jr. had gereden als hij wel gewoon kon starten..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Citaat van: NielsD op 12 april 2014 - 18:08:40
Citaat van: Jehoentelaar op 12 april 2014 - 17:07:54
Zelden zoveel gepruts in één race gezien. En wat was er met Visser aan de hand? Die verloor ineens dik vijf seconden per ronde.

Ze had een lekke band..
Dat verklaart, op zich. Was dat ook de reden dat ze 'm in het grind parkeerde?

Perton

Citaat van: Kootje op 12 april 2014 - 14:40:52
Citaat van: Perton op 12 april 2014 - 14:32:09Van buuren en visser zoals verwacht, maar zoals vaker gezegd: dat ligt niet aan hen

Mwah .... van Buuren kun je idd weinig kwalijk nemen, maar Beitske had best wat dichter op d'r teamgenoot mogen zitten. Tuurlijk is ze nog onervaren en ja ... het is 'n k**auto waar ze in rijd, maar 1,2 seconde langzamer dan je teamgenoot is best veel. Teveel als je het mij vraagt.
O ik had ook verder niet op de tijden gelet, omdat ik niet thuis was :P

Over de race:

Prima gevechten gedurende de race, regie deed de race saaier lijken dan hij daadwerkelijk was. Visser gewoon dramatisch. Onervaren of niet, bijna bijgehaald worden door een kapotte Nato die zelfs een pitstop heeft gemaakt, is simpelweg beschamend. Het scheelt dat ze uitviel, daardoor werd ze tenminste niet nog door hem ingehaald. Erg jammer. Laten we het maar 'ervaring opdoen' noemen... Overigens, als het allemaal aan die lekke band lag: die heeft ze zelf veroorzaakt (althans, op Twitter zei ze dat ze bij de herstart flatspotte), dus of ze nou tijd verloor omdat ze slecht was, of omdat ze haar banden had verneukt, ze heeft het gewoon niet echt best gedaan.

Stevens nu duidelijk titelkandidaat, maar dat lag wel in de lijn der verwachtingen. Ook erg positief verrast over Zeta (en dus Merhi), Martsenko en Van Buuren, die hoeft zich niet te schamen. Net als Rowland en Gasly, ook rookies natuurlijk.

En Sorensen is een gigantische idioot, maar ik ben blij dat hij ongedeerd is gebleven.

Kootje

Oke ... we weten nu ook wat Sainz in race 1 had gekund als hij geen pech had gehad. Domineren dus.  :-\


Meindert van Buuren stelt toch iets teleur na race 1 al deed hij 't eigenlijk zo slecht nog niet. Visser ook redelijk onderweg tot aan haar uitvalbeurt.

Sphinx

Beitske heeft duidelijk wat veel hooi op haar vork genomen door de 2 liter klassen over te slaan (NEC, ALPS, Eurocup) en heeft wat tijd nodig om aan dit monster te wennen (vergeleken bij de Formel Adac waar ze vandaan komt). In het begin van race 2 reed ze zich wel lekker in beeld. Denk dat als ze haar de tijd geven er nog wel wat goeds uit den busch komt. En wat Meindert betreft, het is al eerder gezegd, maar Pons is bepaald geen hoogvlieger, Meindert zit nu in dezelfde positie als Melker toen ie nog GP2 voor Ocean reed. Dan is race 1 boven verwachting goed.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Visser: wel weer een gigantische terugval, net als in race 1. Kan ze op Twitter wel weer zeggen dat ze door een eigen fout posities verloor, maar dat verklaart niet de tijd die ze ten opzichte van de mensen voor haar verloor. Net als gisteren, jammer dat je flatspot, maar dat doe je toch echt zelf.

Maar goed, ik riep vanaf het begin al dat dit een leerjaar voor haar wordt, dus in dat opzicht kan ik het haar ook niet kwalijk nemen, maar haar race pace moet ze toch een keer consistent 45 minuten lang weten vol te houden ipv 20.

NielsD

Rowland met gemak naar de zege in Spanje. Vet gevecht tussen Sainz Jr., Gasly en Stevens voor de derde stek. Gasly pakte Stevens gewoon nog in de laatste ronde en ook Sainz Jr. pakte hem bijna op de finish..

Visser, tja.. door de uitvalbeurten naar de zestiende plek. Van Buuren deed het wel leuk!! Alleen beetje eenzame race verder... elfde geworden.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Nou, Van Buuren kan zijn seizoen ook afschrijven.

De Villota: "We'll be using the rest of the 2014 season in order to prepare for 2015, a year that we hope will see us among the frontrunners."

gloudiesaurus

Lekker dan het seizoen is net begonnen....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Ik snap het ook niet echt, want Pons is al jaren kut bezig, dus het is een beetje raar dat ze zich nu plotseling op 2015 gaan richten. Wat hebben ze dan de afgelopen jaren zitten doen? Maar goed, tot vandaag wist ik ook niet dat De Villota daar de scepter zwaaide. Dat verklaart misschien wel wat (in de zin van: zijn focus zal ongetwijfeld meer bij zijn eigen Formule 3-team liggen).