Moment van het jaar 2012 ??

Gestart door Iceman2012, 30 november 2012 - 01:43:54

« vorige - volgende »

Iceman2012

Welk moment van het afgelopen seizoen is jullie het meest bijgebleven??

Iceman2012

Voor mij is dat iig de pole van Schumacher in Monaco. De enige keer dat ik echt stond te juichen voor de TV.

Kootje

#2
Teveel om op te noemen, maar als ik moet kiezen de radio van Kimi.

"Leave me alone, I know what I'm doing" & "I'm doing this all the time, you do'nt have to remind me every second"

;D Die vergeet ik echt nooit meer. ;D

0634

Raikkonen vs Schumacher in Eau Rouge.

robbert

Citaat van: Kootje op 30 november 2012 - 06:39:17
Teveel om op te noemen, maar als ik moet kiezen de radio van Kimi.

"Leave me alone, I know what I'm doing" & "I'm doing this all the time, you do'nt have to remind me every second"

;D Die vergeet ik echt nooit meer. ;D

ik dacht dat jij de zege van maldonado ging noemen in spanje. ;)
Voor mij was het moment, de titel van vettel.  In een spetterend seizoensfinale zoveel pech hebben en toch nog de titel kunnen bemachtigen. echt top!!!

SanderD

Citaat van: robbert op 30 november 2012 - 07:08:26
Citaat van: Kootje op 30 november 2012 - 06:39:17
Teveel om op te noemen, maar als ik moet kiezen de radio van Kimi.

"Leave me alone, I know what I'm doing" & "I'm doing this all the time, you do'nt have to remind me every second"

;D Die vergeet ik echt nooit meer. ;D

ik dacht dat jij de zege van maldonado ging noemen in spanje. ;)
Voor mij was het moment, de titel van vettel.  In een spetterend seizoensfinale zoveel pech hebben en toch nog de titel kunnen bemachtigen. echt top!!!

Wat was zijn pech in Braziliƫ dan? Of doel je op een andere race?

SDG

De brand in de Williams-pitbox in Spanje en de manier waarop de medewerkers van de verschillende teams zich, gewapend met brandblussers, zonder aarzelen en met gevaar voor eigen lijf en leden op het vuur stortten.

Jehoentelaar

De zege van Maldonado en Williams in Barcelona, omdat het een zege was voor de hele Formule 1.

Folkert

Citaat van: Jehoentelaar op 30 november 2012 - 09:26:41
De zege van Maldonado en Williams in Barcelona, omdat het een zege was voor de hele Formule 1.
Jammer dat hij slechte reputatie heeft. Wel aan zich zelf te danken, maar toch. Hij heeft de snelheid.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Citaat van: Kootje op 30 november 2012 - 06:39:17
Teveel om op te noemen, maar als ik moet kiezen de radio van Kimi.

"Leave me alone, I know what I'm doing" & "I'm doing this all the time, you do'nt have to remind me every second"

;D Die vergeet ik echt nooit meer. ;D
Idem..
Al vergeet ik de inhaalmanouvre van kimi op Schumi in Eau Rouge ook niet snel... + de geweldige laatste race van 2012, en de overwinning van kimi in AD...
eigenlijk ook alweer te veel om op te noemen ;D


Fabian

Pff. Kan er niet zo snel een noemen.

Enzo

Monaco quali, de pole van Schumacher!  8)

Wallie

Citaat van: Enzo op 30 november 2012 - 12:20:53
Monaco quali, de pole van Schumacher!  8)
Voor mij ook! Als hij van pole had mogen beginnen had hij hem nog gewonnen ook denk ik!
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Enzo

Citaat van: Wallie op 30 november 2012 - 12:41:26
Citaat van: Enzo op 30 november 2012 - 12:20:53
Monaco quali, de pole van Schumacher!  8)
Voor mij ook! Als hij van pole had mogen beginnen had hij hem nog gewonnen ook denk ik!

Ja, dat gevoel had ik ook. De Mercedes was snel daar en dan met name Schumacher.
Het heeft niet zo mogen zijn helaas...

Iceman2012

Citaat van: SanderAlonso op 30 november 2012 - 08:30:07
Citaat van: robbert op 30 november 2012 - 07:08:26
Citaat van: Kootje op 30 november 2012 - 06:39:17
Teveel om op te noemen, maar als ik moet kiezen de radio van Kimi.

"Leave me alone, I know what I'm doing" & "I'm doing this all the time, you do'nt have to remind me every second"

;D Die vergeet ik echt nooit meer. ;D

ik dacht dat jij de zege van maldonado ging noemen in spanje. ;)
Voor mij was het moment, de titel van vettel.  In een spetterend seizoensfinale zoveel pech hebben en toch nog de titel kunnen bemachtigen. echt top!!!

Wat was zijn pech in Braziliƫ dan? Of doel je op een andere race?
misschien niet allemaal pech te noemen, maar de aanrijding in de 1e ronde (ook al was het grotendeels eigen schuld), daardoor een beschadigde auto, een extra pitstop en daarna nog een veels te lange pitstop, de top 2 die uitviel waardoor Alonso ineens op het podium terecht kwam, de SC waardoor hij de aansluiting met Alonso verloor. Natuurlijk had hij ook alle geluk van de wereld dat hij niet in de 1e ronde uitviel.