Interlagos: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 25 november 2012 - 19:06:47

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
4 (21.1%)
9
11 (57.9%)
8
4 (21.1%)
7
0 (0%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

0634


SanderD

Als ik de stand er niet bij betrek een 9. Als ik naar de uitslag/ tussenstand kijk een onvoldoende.

Makke

Een welverdiende 9. Deze race had alles. Meer van dat!

Sabai

Een 10 .Wat een spanning . Ik heb de hele race vanaf ronde 1 met hartslag 180 gekeken.

Jehoentelaar

10. Had alles en meer. Races als deze zorgen ervoor dat ik weer jarenlang vooruit kan als F1-fan.

Gerard

wat een fenomenale finale!! Jammer dat de race eindigde met een SC..maar dat maakt het niet lager dan een 10

Victor Monza 2008

Spektakel en uitslag een 10 ( Jenson 1 & Vettel 1 ), organisatie ruim onvoldoende, men had Bernd veel vroeger moeten uitsturen de eerste maal.

Jehoentelaar

Ze stuurden 'm zo laat weg omdat in eerste instantie niet duidelijk was of de Marshalls zelf de rommel op konden ruimen. Het bleek dat het veld te ver uit elkaar was getrokken om dat veilig zonder SC te doen. Snap wel dat het dan even een rondje duurt.

Franky R.

Ja, veel spektakel. Vettel moest hard werken voor zijn titel en dat is ook wel wat waard. Alleen jammer dat de SC veel en veel te laat werd ingezet en pas nadat Rosberg nadeel ondervond door de brokstukken, die er al na de start lagen.


Daarnaast bleef de SC veel te lang rijden. Ze blijven keer op keer dezelfde fouten maken.


Normaal goed voor een negen, maar omdat HAM zo eraf gekegeld werd en de SC...1 punt aftrek, dus een acht.

Fabian

9. Dit was een geweldige seizoensafsluiting. Spanning was te snijden. Echt alles zat in deze race.

Kootje

8

De eerste helft was top, maar daarna was er toch weer regen nodig om hem weer tot leven te wekken.
Ook de SC op het einde was, hoewel logisch, 'n beetje 'n anti-climax voor mij.

Enzo


gloudiesaurus

Wat een vette race, Formule 1 zoals het hoort te zijn. Deze race had alles in zich. een 9!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

Gewoon een dikke vette 10. Waarom?
1) Strijden om 13 punten dat was het verhaal voor zondag en tot ronde 70 was er nog altijd een kans dat deze strijd in het voordeel van Alonso ging beslecht worden.

2) De strijd om de overwinning is ook nooit een saaie geweest gisteren.

3) De strijd om de 10 plek in het WK tussen Marussia en Caterham was net hetzelfde als die om de overwinning.

4) Het was gewoon een toprace.

Matthijs

Een 9. Een waardig einde van een fantastisch seizoen.