Round 20: Grande Prêmio Petrobras do Brasil

Gestart door Enzo, 20 november 2012 - 17:02:37

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

In dat duel niet nee, maar Villeneuve ging wel een paar keer over het toelaatbare in zijn carrière.

0634

Gilles? Buiten Zolder, wanneer dan precies?

T.Nuvolari

CitaatReckless, dangerous and pointless. But oh-so-Gilles.

Een uitspraak die ik al meerdere keren heb gelezen en gehoord, in één of andere vorm.

Victor Monza 2008

Citaat van: Jeroen op 27 november 2012 - 07:06:00
Nee, die niet. Die twee gingen nooit ergens over de rand in dat duel.
Ik wou zeggen als voorbeeld van close racing.

Franky R.

Citaat van: Figge op 26 november 2012 - 22:52:36
Schumi is milder geworden... een paar jaar geleden was Kimi gewoon met 2 wielen naast de baan gedrukt :)
Heb dat altijd wel wat achterlijk gevonden...En dan met een stalen gezicht alles ontkennen tegenover de pers. Zo ging het vroeger...Tegenwoordig zijn de coureurs niet onder de indruk van Schumi en laten ze hun auto gewoon staan.


Dat deed Barrichello ook al op Hungaroring 2011, en inderdaad Button in Austin. Schuamcher wist bovendien dat Kimi nooit lift, dus ging hij ook niet verder... 8)

rafael25


FernandoAlonso

FA: "We Will Fight Untill The End."

Jehoentelaar


Victor Monza 2008

Citaat van: Franky R. op 27 november 2012 - 14:00:56
Citaat van: Figge op 26 november 2012 - 22:52:36
Schumi is milder geworden... een paar jaar geleden was Kimi gewoon met 2 wielen naast de baan gedrukt :)
Heb dat altijd wel wat achterlijk gevonden...En dan met een stalen gezicht alles ontkennen tegenover de pers. Zo ging het vroeger...Tegenwoordig zijn de coureurs niet onder de indruk van Schumi en laten ze hun auto gewoon staan.


Dat deed Barrichello ook al op Hungaroring 2011, en inderdaad Button in Austin. Schuamcher wist bovendien dat Kimi nooit lift, dus ging hij ook niet verder... 8)
What were the stakes, niemand wil toch crashen in zijn laatste race.

Franky R.

Citaat van: Victor Monza 2008 op 27 november 2012 - 14:58:36
Citaat van: Franky R. op 27 november 2012 - 14:00:56
Citaat van: Figge op 26 november 2012 - 22:52:36
Schumi is milder geworden... een paar jaar geleden was Kimi gewoon met 2 wielen naast de baan gedrukt :)
Heb dat altijd wel wat achterlijk gevonden...En dan met een stalen gezicht alles ontkennen tegenover de pers. Zo ging het vroeger...Tegenwoordig zijn de coureurs niet onder de indruk van Schumi en laten ze hun auto gewoon staan.


Dat deed Barrichello ook al op Hungaroring 2011, en inderdaad Button in Austin. Schuamcher wist bovendien dat Kimi nooit lift, dus ging hij ook niet verder... 8)
What were the stakes, niemand wil toch crashen in zijn laatste race.
True,
Maar ik hoef je het verhaal van de schorpioen en de schildpad toch niet te vertellen? ;) ;) ;)

Kootje

Citaat van: M@rc op 27 november 2012 - 09:12:33
CitaatReckless, dangerous and pointless. But oh-so-Gilles.

Een uitspraak die ik al meerdere keren heb gelezen en gehoord, in één of andere vorm.

Ging meer over z'n manier van rijden dan over zijn manier van duelleren.
Hij was roekeloos en gevaarlijk voor hemzelf, niet voor anderen.
Duels waren altijd fair en op het randje, maar nooit erover.

0634

Citaat van: Victor Monza 2008 op 27 november 2012 - 09:16:22
Citaat van: Jeroen op 27 november 2012 - 07:06:00
Nee, die niet. Die twee gingen nooit ergens over de rand in dat duel.
Ik wou zeggen als voorbeeld van close racing.
O, dat was het idd zeker.

0634

Citaat van: M@rc op 27 november 2012 - 09:12:33
CitaatReckless, dangerous and pointless. But oh-so-Gilles.

Een uitspraak die ik al meerdere keren heb gelezen en gehoord, in één of andere vorm.
Wanneer ging ie dan over de schreef? Ik kan het me niet heugen namelijk.

robbert


0634

Ik word er een beetje moe van. Als er iets niet in de haak was, had Ferrari (die het ongetwijfeld allemaal terug hebben gezien) allang geprotesteerd lijkt me en had de media het al opgepikt.