Round 20: Grande Prêmio Petrobras do Brasil

Gestart door Enzo, 20 november 2012 - 17:02:37

« vorige - volgende »

Enzo





23 nov 2012
13:00-14:30 Eerste vrije training
17:00-18:30 Tweede vrije training

24 nov 2012
14:00-15:00 Derde vrije training
17:00-18:00 Kwalificatie

25 nov 2012
17:00 Race

SanderD



Enzo


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 20 november 2012 - 18:11:44
Oh, wat een lekker wijf!
Jajajaja, Jeroentje heeft zijn ogen niet in zijn zak zitten...Dat noemen ze in Brazilie 'popozud'...Google dat woordje maar even en hoe ik dat weet?....Noouuuuuuu... :P


;D

Gerard

inderdaad,lekker wijf.. we zijn meteen maar op niveau bezig.. (see my avatar) ;)

Enzo


Fabian

Mwah. Vind er niet zo lekker....  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Okee. Ik lieg. Ze is wel lekker!

Gerard

Volgens mij ben je al een beetje te lang op vandaag Fabian... ;D


Fabian

Citaat van: Gerard op 20 november 2012 - 22:24:45
Volgens mij ben je al een beetje te lang op vandaag Fabian... ;D


Hahaaa. Valt wel mee hoor. Om half zes ging het wekkertje...

Gerard

maar uuh even O.T.

Laatste race alweer mensen.. wat is het seizoen voorbij gevlogen zeg! :o :o
Kanme nog goed herinneren dat we EINDELIJK van start gingen, in Australie, op 18 Maart....
En nu lopen we alweer tegen de laatste race aan.... :-[

Grote vraag is natuurlijk, kan Alonso Seb nog van zijn 3de titel afhouden!?!?

En... Hoe gaat Schumachers afscheid eruit zien...
Ligt hij er ijn de eerste ronde uit, en verdwijnt hij zo via de achterdeur, of kan hij 'in stijl" afscheid nemen ?.....

Ik ben bang dat het weer geen top 10 finish zal worden, maar hoop eigenlijk (voor hem èn zijn fans) op een klein wondertje.  :)

robbert

Citaat van: Gerard op 20 november 2012 - 22:32:04
maar uuh even O.T.

Laatste race alweer mensen.. wat is het seizoen voorbij gevlogen zeg! :o :o
Kanme nog goed herinneren dat we EINDELIJK van start gingen, in Australie, op 18 Maart....
En nu lopen we alweer tegen de laatste race aan.... :-[

Grote vraag is natuurlijk, kan Alonso Seb nog van zijn 3de titel afhouden!?!?

En... Hoe gaat Schumachers afscheid eruit zien...
Ligt hij er ijn de eerste ronde uit, en verdwijnt hij zo via de achterdeur, of kan hij 'in stijl" afscheid nemen ?.....

Ik ben bang dat het weer geen top 10 finish zal worden, maar hoop eigenlijk (voor hem èn zijn fans) op een klein wondertje.  :)

ik denk , als het een normale race is, dat vettel gewoon de race wint. Alonso zal wel weer een podium rijden, na terug een matige kwalificatie, omdat zijn updates weer niet werken. Vettel wordt wereldkampioen

Figge

#12
Hamilton is stiekem natuurlijk de man in vorm op het moment. In Abu Dhabi zou hij gewonnen hebben. In Texas toch maar mooi winnen inclusief inhaalactie voor de winst... Ik zet mijn geld op Hamilton!! Voor Vettel en Massa... Vettel zal daarmee wereldkampioen zijn...

gloudiesaurus

Leuke foto  ;D

Regen in Brazilie? Dat zou het pas mooi maken... ga halverwege de race toch maar even een regendansje doen denk ik  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 20 november 2012 - 23:49:57
Regen in Brazilie? Dat zou het pas mooi maken... ga halverwege de race toch maar even een regendansje doen denk ik  ;)
Ik ben al bezig!