Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Perton

Ik vind van der garde zeker geen mindere coureur dan Wilson en absoluut een betere coureur dan huertas. Zou me een prima zitje voor hen.lijken, maar goed zelf zegt ie wec of dtm te willen. Dat zou misschien ook beter zijn. Daar kan ie nu op.zijn 30e nog wel groeien naar fabriekscoureur en dan nog een paar jaar een goede carrière hebben. Of hij die tijd in indycar heeft betwijfel ik.

sjakie

voorlopig kunnen we alleen stellen dat Van dr Garde in elk geval meer geld heeft dan Wilson. Anders had Wilson al lang een plekje gehad. Overigens zijn alle plekjes in Indycar wel vergeven of het moet de tweede Coyne wagen zijn zodra Dracones geld op is (dus na de 4e race), de 4e Andretti wagen maar Michael Andretti verhuurt zijn wagens niet zomaar aan iedereen, of er moet nog een team als Fans Force United of Dragon ineens besluiten om toch een wagen in te zetten. Overigens, ook Bobby Rahal heeft nog een tweede wagen die hij voorlopig niet inzet.

Kootje

Citaat van: sjakie op 19 maart 2015 - 16:06:00
voorlopig kunnen we alleen stellen dat Van dr Garde in elk geval meer geld heeft dan Wilson. Anders had Wilson al lang een plekje gehad.

Wat heeft het een met het ander te maken dan? Giedo is naar eigen zeggen geenszins geïnteresseerd in de Indycars, hij wil DTM of WEC. Dus ik zie niet hoe Wilson afhankelijk is van vd Garde en zijn miljoenen.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 19 maart 2015 - 06:56:54
En nog een 'als'  ;)
dat was ook net de bedoeling, om maar ff te laten zien dat er ook positieve 'alsen' zijn.

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 19 maart 2015 - 17:32:22
Citaat van: Jeroen op 19 maart 2015 - 06:56:54
En nog een 'als'  ;)
dat was ook net de bedoeling, om maar ff te laten zien dat er ook positieve 'alsen' zijn.
Positive "alsen" wat is dat?
Alsen zonder grenzen?

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 19 maart 2015 - 18:54:00
Citaat van: Tuesday op 19 maart 2015 - 17:32:22
Citaat van: Jeroen op 19 maart 2015 - 06:56:54
En nog een 'als'  ;)
dat was ook net de bedoeling, om maar ff te laten zien dat er ook positieve 'alsen' zijn.
Positive "alsen" wat is dat?
Alsen zonder grenzen?
'alsen' kan altijd zonder grenzen. Met het woordje 'als' gaat er een wereld aan mogelijkheden voor je open.

Arthur

Citaat van: Tuesday op 19 maart 2015 - 19:07:50
Citaat van: FolkertE op 19 maart 2015 - 18:54:00
Citaat van: Tuesday op 19 maart 2015 - 17:32:22
Citaat van: Jeroen op 19 maart 2015 - 06:56:54
En nog een 'als'  ;)
dat was ook net de bedoeling, om maar ff te laten zien dat er ook positieve 'alsen' zijn.
Positive "alsen" wat is dat?
Alsen zonder grenzen?

En nietszeggend of voorbehouden of het kan vriezen of dooien ;)
'alsen' kan altijd zonder grenzen. Met het woordje 'als' gaat er een wereld aan mogelijkheden voor je open.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 19 maart 2015 - 19:07:50
Citaat van: FolkertE op 19 maart 2015 - 18:54:00
Citaat van: Tuesday op 19 maart 2015 - 17:32:22
Citaat van: Jeroen op 19 maart 2015 - 06:56:54
En nog een 'als'  ;)
dat was ook net de bedoeling, om maar ff te laten zien dat er ook positieve 'alsen' zijn.
Positive "alsen" wat is dat?
Alsen zonder grenzen?
'alsen' kan altijd zonder grenzen. Met het woordje 'als' gaat er een wereld aan mogelijkheden voor je open.
Doelde meer op artsen zonder grenzen, maar kennelijk is het grapje niet gelukt. ;)
Maar er gaat een wereld voor je open? Dat denk ik niet hoor, er gebeurt nog steeds vrij weinig als er iets zou kunnen gebeuren. Als als  werkelijkheid word, dan gaat er een wereld voor je open, maar goed dat is denk ik een beetje off-topic.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 19 maart 2015 - 19:56:21
Citaat van: Tuesday op 19 maart 2015 - 19:07:50
Citaat van: FolkertE op 19 maart 2015 - 18:54:00
Citaat van: Tuesday op 19 maart 2015 - 17:32:22
Citaat van: Jeroen op 19 maart 2015 - 06:56:54
En nog een 'als'  ;)
dat was ook net de bedoeling, om maar ff te laten zien dat er ook positieve 'alsen' zijn.
Positive "alsen" wat is dat?
Alsen zonder grenzen?
'alsen' kan altijd zonder grenzen. Met het woordje 'als' gaat er een wereld aan mogelijkheden voor je open.
Doelde meer op artsen zonder grenzen, maar kennelijk is het grapje niet gelukt. ;)
Maar er gaat een wereld voor je open? Dat denk ik niet hoor, er gebeurt nog steeds vrij weinig als er iets zou kunnen gebeuren. Als als  werkelijkheid word, dan gaat er een wereld voor je open, maar goed dat is denk ik een beetje off-topic.
dat had ik wel door hoor en mijn opmerking moet je daarom ook als semi grappig lezen, al klopt het wel. (ik had het over een wereld aan mogelijkheden).

FolkertE

Ja er gaat een wereld van mogelijke gebeurtenissen open, waar je van alles over kunt denken, verwachten en speculeren, maar dat veranderd nog niks aan wat er echt gebeurd. Als ik morgen 10 miljoen win, kan ik vandaag nog steeds geen Ferrari kopen.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 19 maart 2015 - 21:03:18
Ja er gaat een wereld van mogelijke gebeurtenissen open, waar je van alles over kunt denken, verwachten en speculeren, maar dat veranderd nog niks aan wat er echt gebeurd. Als ik morgen 10 miljoen win, kan ik vandaag nog steeds geen Ferrari kopen.
wat wil je nou? grapjes maken of serieus discussieren? waar hebben we het nou precies over?

janke

WEC en DTM? Ik hoop het voor hem, maar zo makkelijk gaat dat niet volgens mij. Ook niet met een klap geld. iig niet bij de topteams. Die hebben geen paydriver nodig. Die zoeken de echte talenten en topcoureurs zelf wel uit. Zekers in de LMP1. Blancpain misschien? Als hij dat niet te min vind?

PS,

Ik vind het een beetje dom van hem om nu met een statement te komen over de zaken tegen/over Sauber. Dat had hij later wel kunnen doen. Ik kan me goed voorstellen dat hij down is na alles wat er gebeurd is, maar dit verdiend geen schoonheidsprijs. Daar heeft hij en zijn managment niet goed over nagedacht, vind ik. Over een paar weken horen we er trouwens niemand meer over, "life goes on".
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Och, wat hij in zijn statement verwoordde is hoe 98% van de fans op het internet ook lijken te denken. Bovendien was het voor degenen die de rechtszaken hadden gevolgd ook eigenlijk nauwelijks nieuwe of verrassende informatie. Ik vond er weinig mis mee eigenlijk. Ik vond de krampachtige reactie van Sauber "We hebben wel een antwoord op de beschuldigingen" na vijf rechtszaken te hebben verloren een stuk erger.

janke

#2518
Citaat van: Perton op 19 maart 2015 - 21:33:25
Ik vond de krampachtige reactie van Sauber "We hebben wel een antwoord op de beschuldigingen" na vijf rechtszaken te hebben verloren een stuk erger.


Oh ja, met je eens, daarom zei ik wat posts geleden ook: Lekker makkelijk je achter je sponsors en fans te verschuilen. Met een,



Maak je jezelf er wel makkelijk van af. Zijn iid Sauber fans die er helemaal mee klaar zijn als ik Twitter en Facebook doorblader.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: Perton op 19 maart 2015 - 21:33:25
Och, wat hij in zijn statement verwoordde is hoe 98% van de fans op het internet ook lijken te denken. Bovendien was het voor degenen die de rechtszaken hadden gevolgd ook eigenlijk nauwelijks nieuwe of verrassende informatie. Ik vond er weinig mis mee eigenlijk. Ik vond de krampachtige reactie van Sauber "We hebben wel een antwoord op de beschuldigingen" na vijf rechtszaken te hebben verloren een stuk erger.

Het antwoord was: Giedo is levensgevaarlijk.