Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

FolkertE

Citaat van: Perton op 13 maart 2015 - 00:36:43
Nou, volgens mij behoeft dat ook geen onderbouwing. Als Sauber aanstuurt op een failliesement bestaan ze niet meer en zijn die 330 werknemers die ze zo graag willen beschermen écht hun baan kwijt.
nou ja ik zeg zelf ook al dat het me niet waarschijnlijk lijkt, maar hij kan op zijn minst iets onderbouwen.


Overigens had ik niet verwacht dat de monteurs de garage zouden uit gaan en is niet echt een goed teken. Is daar verder nog wat over bekent?

Pancake Shield

Citaat van: Perton op 13 maart 2015 - 00:47:23
Citaat van: Pancake Shield op 13 maart 2015 - 00:45:21
Ik denk dat dat gewoon een oude overall is die hij misschien nog had of zo. Volgens mij zien de nieuwe er iets anders uit. En ik betwijfel of Ericsson of Nasr zijn overall zal lenen aan Van der Garde :P.
Nee, dit is overduidelijk de nieuwe met Banco do Brasil-kleuren. Maar op de overall is ook het getal 9 te zien, blijkbaar eentje van Ericsson dus.

Oh, kleuren zijn niet mijn sterkste punt, dus ja dan kan dat wel kloppen. XD
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Nah het is een beetje de vraag of dat wel waar was. Volgens de mensen op autosport kwamen zijn tweets niet echt overeen met de tijdlijn zoals geschetst door andere journalisten en aanwezigen. Dus ik durf er niks over te zeggen.

Maikel0230

Citaat van: Pancake Shield op 13 maart 2015 - 00:49:01
Citaat van: Perton op 13 maart 2015 - 00:47:23
Citaat van: Pancake Shield op 13 maart 2015 - 00:45:21
Ik denk dat dat gewoon een oude overall is die hij misschien nog had of zo. Volgens mij zien de nieuwe er iets anders uit. En ik betwijfel of Ericsson of Nasr zijn overall zal lenen aan Van der Garde :P.
Nee, dit is overduidelijk de nieuwe met Banco do Brasil-kleuren. Maar op de overall is ook het getal 9 te zien, blijkbaar eentje van Ericsson dus.

Oh, kleuren zijn niet mijn sterkste punt, dus ja dan kan dat wel kloppen. XD

Jij en ik zijn kleurenblind.

Monisha is nu contractenblind ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Ok, wtf. Felipe Nasr retweet nu dit. Check die hashtag ook

https://twitter.com/BancodoBrasil/status/576155900295049216

Beetje frappante timing van die bank, of ze hebben daar een PR-medewerker rondlopen die totaal geen Formule 1 volgt.

Arthur

Ericsson lijkt het slachtoffer te worden blijkens het feit dat Giedo zijn auto ter beschikking heeft...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Pancake Shield

Zou Sauber er mee kunnen wegkomen om Van der Garde alleen te laten rijden in de vrijdagochtend-training?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

FolkertE

Citaat van: Perton op 13 maart 2015 - 00:50:57
Ok, wtf. Felipe Nasr retweet nu dit. Check die hashtag ook

https://twitter.com/BancodoBrasil/status/576155900295049216

Beetje frappante timing van die bank, of ze hebben daar een PR-medewerker rondlopen die totaal geen Formule 1 volgt.
m
Sorry, maar mijn spaans komt niet verder dan Paella.

Maikel0230

Het is een beetje verwarrend: Hij krijgt geen superlicentie rond voor dit weekend maar Sauber heeft toch een coureurswissel aangevraagd?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Citaat van: FolkertE op 13 maart 2015 - 00:54:45
Citaat van: Perton op 13 maart 2015 - 00:50:57
Ok, wtf. Felipe Nasr retweet nu dit. Check die hashtag ook

https://twitter.com/BancodoBrasil/status/576155900295049216

Beetje frappante timing van die bank, of ze hebben daar een PR-medewerker rondlopen die totaal geen Formule 1 volgt.
m
Sorry, maar mijn spaans komt niet verder dan Paella.

Perton doelt vooral op de hashtag denk ik. #WorldsMostEthicalCompanies

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

@Arthur: Schijnt er mee te maken dat hij al betaald heeft en Nasr nog genoeg te betalen heeft. Dus in plaats van Van der Garde te bestelen kunnen ze nu Ericsson bestelen. Dus met een beetje geluk kunnen we in Maleisië weer lekker een topic vollullen, maar dan over Ericsson.

@Pancake: Nee, hij heeft een racecontract, geen testcontract

@Maikel, ja dat snap ik ook niet. Het enige dat ik kan bedenken is dat ze hem formeel aanmelden als coureur, om vervolgens Ericsson dan als vervanger in te zetten, omdat Van de Garde geen superlicentie heeft. Zo voldoen ze wellicht toch aan de eisen van de rechter.

Perton

Citaat van: FolkertE op 13 maart 2015 - 00:54:45
Citaat van: Perton op 13 maart 2015 - 00:50:57
Ok, wtf. Felipe Nasr retweet nu dit. Check die hashtag ook

https://twitter.com/BancodoBrasil/status/576155900295049216

Beetje frappante timing van die bank, of ze hebben daar een PR-medewerker rondlopen die totaal geen Formule 1 volgt.
m
Sorry, maar mijn spaans komt niet verder dan Paella.
Waarschijnlijk spreek je dat net als elke Nederlander compleet verkeerd uit. Bovendien mag je me uitleggen sinds wanneer ze in Brazilië Spaans spreken ;)

Arthur

Citaat van: Maikel0230 op 13 maart 2015 - 00:54:51
Het is een beetje verwarrend: Hij krijgt geen superlicentie rond voor dit weekend maar Sauber heeft toch een coureurswissel aangevraagd?

Kaltenborn had zijn contract laten annuleren en weigerde een belletje te plegen dat het hersteld moest worden! Staat los van die licentie. Pure onwil dus. Ik denk dat het toch geregeld is anders een slotje op Sauber F1...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

geleden
I understand that a team of bailiff-sheriffs is ready to go the Sauber garage if requested. It wasn't hard to find volunteers for the job

Haha om die laatste zin moet ik een beetje lachen.